Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 15:19 Rien | Griet, dat komt wel goed met E'tje. Jij MOET idd maandag starten. De dag dat ik F 3 volle dagen ga moeten achterlaten .. dan zal ik ook serieus slikken. Maar het is goed voor hen! Probeer ik mezelf steeds wijs te maken ... ![]() Yes yes ik blijf op zoek naar werk. Maar ben zeer selectief. Uiteindelijk moet ik nu voor een toekomst kiezen he. Ondertussen werk ik nog maar 3/5, want dit werk hangt me serieus de keel uit maar zo thuis blijven is ook niks voor mij ze .. . Moeilijk mens he Voorlopig profiteer ik wel van mijn vrije tijd met F. Ideaal zou het zijn om in sept nieuw werk te hebben ofzo, maar het heeft geen haast. |
| 15/05/2008 @ 15:19 Rien | ivm dal ton, in g e n t is er ook zo een school |
| 15/05/2008 @ 16:11 Griet | nog een klein detail vergeten vertellen: onze poes heeft gejongd tijdens onze trip naar LDF...maar liefst 5!!!! kleine schattige volledig zwarte (en 1 eerder wat grijs) minipoesjes. Dus als er iemand iemand weet die een peosje wilt adopteren: geef snel ons telnummer door he!!!! Pien, gingen jullie trouwens geen poesje nemen? 't is de moment he! ![]() |
| 15/05/2008 @ 16:50 Leen | ben hier vanmorgen toegekomen met het gedacht dat ik eindelijk eens zou kunnen komen schrijven, dat ik mijn bureau zou kunnen opkuisen, foto's doorsturen en niets is ervan terecht gekomen. mijn bureau is nog voller dan vanmorgen. ik zou hetzelfde hopen voor morgen, maar ik vrees ervoor, pff, en dan had ik nog goeie hulp van mijn stagiaire vandaag. allé, nu naar huis en dan daar beginnen daaaag |
| 15/05/2008 @ 20:24 Sanne | Amai, 't was eraan te merken dat J. een slechte nacht achter de rug had. Hij was echt niet te genieten deze avond. En om 19u30 vroeg hij zelfs zelf om te gaan slapen, nog nooit meegemaakt. ![]() Hopelijk slaapt hij deze nacht wat beter, want hij was echt wel moe. T., amai, die vriendin heeft wel een blitsbevalling gehad zeg. Bij mijn vriendin is 't van haar tweede ook zo snel gegaan. Zij was wel al een dikke week overtijd. Griet, 2 katten mee verhuizen zal al genoeg zijn vrees ik ![]() Een nest van 5 is niet weinig hé. Hopelijk vinden ze allemaal een goeie thuis. Leen, hopelijk is 't morgen iets rustiger. We zijn dat niet meer gewoon van je hier zo weinig te horen ![]() B. is nog niet thuis... ik ga mij nog een lekker badje nemen, en dan ook eens vroeg slapen. Tot morgen ![]() |
| 15/05/2008 @ 20:47 Rien | Sanne, ga je je katjes meenemen? Sorry, kan er ni aan doen maar eerste wat in me opkomt is 'ocharme' !! |
| 15/05/2008 @ 21:45 Sanne | Hèhè, badje heeft goed gedaan. Ja Rien, we hebben niet veel andere keuze hé dan ze meenemen. Ik weet ook wel dat die lange vlucht en die week quarantaine de hel zal zijn voor die beestjes, maar wat is het alternatief? Hier kennen we niemand die ze wil. En naar 't asiel gaan ze zeker niet. Ik ken intussen iemand die ginder ook woont en ook haar 2 beestjes heeft meegenomen. Zij zegt ook dat het 2 weken doorbijten is (de week van de quarantaine en de week nadien), maar dat ze daar nadien wel héél snel hun draai gevonden hebben en daar nu gewoon hun luxeleventje verder zetten. Enkel voor ons eigen gemak of plezier moeten we ze zeker niet meenemen (= een hoop administratieve rompslomp + het kost veel geld), maar ja, ik kan ze toch maar moeilijk laten inslapen ofzo. Dat is totaal tegen mijn principes en krijg ik bovendien nooit over mijn hart. En voor 2 volwassen eigenzinnige katten van 5 en 7 jaar vind je niet zomaar een nieuwe eigenaar. Tenzij er hier kandidaten zijn natuurlijk ![]() |
| 15/05/2008 @ 21:52 Sanne | Nee, ik meen het, als ik het komende half jaar alsnog een goeie thuis kan vinden voor hen hier, dan gaan ze niet mee. Maar voorlopig is er absoluut niemand geïnteresseerd. En ze noodgedwongen bij mijn ouders of schoonouders dumpen doe ik ook niet. Die willen geen katten in huis, enkel maar voor buiten. En onze kater is toch wel vooral een huismus hoor, vooral in de winter. |
| 15/05/2008 @ 23:49 Rien | Ha die Sanne, kwam nog efkes mijn berichtje wat 'verfijnen' want had zo het gevoel dat het zou overkomen alsof ik je zou aanvallen, wat uiteraard niet de bedoeling was. Nu zie ik dat je zelf nog bent langs geweest. Dan ga ik dat verkeerd gelezen hebben van die mensen die daar wonen met hun katten. Dacht dat die beestjes na die reis nog steeds uit hun doen waren, nu nog steeds. Maar ik blijf het brrrr vinden hoor. Uiteindelijk zijn katten niet echt gehecht aan hun baasje maar wel aan hun bekende stekje. En Ch i na lijkt me zo een dieronvriendelijk land. Gaan jullie je huis verhuren??? Is het geen optie om het in de voorwaarden op te nemen dat er voor de katten gezorgd wordt? Collegaatje van me heeft dat gedaan toen ze naar Maleisië gingen. Ben me ervan bewust dat dat ook ni evident is ... . En een andere collega heeft haar katten achtergelaten (voor goed) bij een andere collega. Het is dus mogelijk!!! ![]() Moest ik geen 2 katten hebben, ik zou die 2 van jou graag adopteren, maar dan kreeg je ze wel nimeer terug zenne! Maar goed daar ben je nu niks mee he ... . Nu durf ik dat niet goed, denk dat die van ons 1 en al stressy zouden zijn en ze mogen hier ook ni buiten .... . Ik ga eens in mijn omgeving vragen!!! |
| 16/05/2008 @ 09:29 Nancy78 | Griet, nog ff over doorslapen en voedingen: ik heb ook tot 8.5mnd volgehouden met die twee nachtvoedingen hoor want had absoluut idee dat Z dat nodig had, maar toen ik er zelf onderdoor dreigde te gaan (2w ziek), heb ik pas de drastische maatregelen ingevoerd: apart slapen van Z en laten huilen. E is idd nog wat kleintjes, ik zou het zelf op die leeftijd waarsch ook niet hebben zien zitten En poesjes... denk dat b een crisis krijgt als ik met nieuwe poes aankom draven, hij vindt onze twee dames meer dan voldoende... Maar ik vraag zeker es rond Rien, van die school en creche en techniek had ik ook nog nooit gehoord, maar interesseert me wel, dus k ga t op gemak es bekijken morgen of zo, je hebt hier wel wat teweeg gebracht ![]() Sanne, ook voor jouw poezen geldt dat ik ze wel zou willen adopteren (onze twee oudere dames, waarvan nu één is gestorven, zijn ook geadopteerd van B zijn zus hé), maar b ziet het zeker niet zitten... |
| 16/05/2008 @ 09:32 Sanne | Yes, TGIF !!!! x x ![]() EN goed geslapen afgelopen nacht !!! ![]() Rien, ik wist wel dat je het goed bedoelde hoor ! ![]() Mochten de huurders zelf voorstander zijn om voor de katten te zorgen, dan zou ik dat wel willen doen. Maar je kan dat niet opdringen via een huurcontract vind ik en niet iedereen is een kattenvriend hé. En vooral onze kater heeft toch wel meer nodig dan gewoon op tijd en stond zijn eten krijgen. Da's een echt knuffelbeest dat aandacht opeist en nodig heeft. 't is wel nen specialen qua karakter. Hem bij andere mensen doen die al katten hebben is zeker geen aanrader. Hij is enorm agressief tov andere katten. Onze witte poes staat er wel haar mannetje tegen, maar mijn andere katin destijds heeft hij echt maandenlang geterroriseerd (dat beestje begon zelfs haar haren te verliezen van de stress) en die is noodgedwongen moeten verhuizen. Als ik een goeie thuis voor ze zou vinden, dan zou ik ze zeker niet zomaar na 3 jaar weer opeisen hoor. Die keuze laat ik dan aan de nieuwe eigenaars, of ze ze nog willen houden of niet. Willen ze ze houden, des te beter, dan moeten die beesten niet weer verhuizen en zich aanpassen. |
| 16/05/2008 @ 09:39 Rien | TGIF!!!!!!!!!!! En hier ook doorgeslapen!! Die kindjes spreken da af zeker??? Nee Sanne, ge kunt da zeker ni afdwingen via contract. Ik duim dus dat het poezenliefhebbers zullen zijn Uwe kater lijkt precies onze Floris, das ook zo een verschrikkelijk lieve knuffelkat!!Ja Nans, ik ben precies echt ne voorstander van de dal ton - methode. Heb gisteren een docente van me gemaild en zij vond het helemaal bij mij passen dat ik mijn zoon daar naartoe zou sturen, hahahahaha. Pijlers zijn: zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en samenwerking. Maar dan nog redelijk gegoten in normaal lessenpakket en niet zo extreem als bv frei net. Maar goed .. onze F is ocharme nog maar 8 maanden, hahaahah. Alleen vind ik principe van creche en daarna school (en naschoolse opvang) en zelfs open op zaterdag in die creche fantastisch. Denk dat ik hem al ga inschrijven, nu dat het nog 'onbekend' is ... anders ellenlange wachtlijsten waarsch. |
| 16/05/2008 @ 09:51 Nancy78 | jaja, TGIF!!! Ben echt blij dat deze vermoeiende week erop zit. Z is 2x wakker geweest maar voor 5minuutjes trunten kom ik niet uit bed hoor, ze is elke keer terug in slaap gevallen lag er voor de verandering ook es om 22u in dus dat deed ook deugd Rien, ja, idd, best nu al inschrijven, want wachtlijsten zijn overal 'killing' sanne, nele, dat was ik nog vergeten maar: ik ga moeten passen voor zwemmen zondag voormiddag. maar: het gaat zo'n druk weekend zijn, ik zie het ff niet zitten. Moet zondag in elk geval babysit naar ard ooie terugvoeren, bij mijn broer salontafel gaan afzetten, langs vriendin die elk moment moet bevallen (osteo, heeft dochtertje met zelfde naam als onze Z) om die pillekes voor Z te halen (tegen onrustig slapen) en iets van ik ea afzetten dat wij hebben opgehaald voor haar... en zaterdag komt in vm mijn mama helpen met papa in de tuin en naar containerpark gaan met b. tegen 12u komt vriendin met haar vriend en de babysit (haar dochter). Tegen 15u moet ik dringend beginnen hapjes voorbereiden voor 17 man bezoek en daarna gaan we met de bende eten... Pfff... Soit, niet gezaagd, het zijn allemaal leuke dingen hé nu mijn bazin es opzoeken (zin dat ik heb...) nans |
| 16/05/2008 @ 09:57 Sanne | Rien, je hebt gelijk hoor dat je de koe bij de horens vat ! 't kan inderdaad goed zijn dat er binnen enkele maanden wachtlijsten zijn. Klinkt wel interessant. Ik had gisteren al rap eens gegoogeld maar vond niet zoveel terug. Tov die Frei net scholen sta ik toch wel wat huiverachtig. Mijn collega haar kindjes gingen naar zo'n school gedurende 4 jaar, en dan zijn ze verhuisd. In hun nieuwe buurt was zo geen school en dus hebben ze het eerst geprobeerd in een gewone basisschool, maar dat was een regelrechte ramp. Nu zijn ze weer veranderd naar zo'n Frei net school, maar dat betekent nu wel dat ze elke dag enkel 18 km moeten omrijden om de kinderen naar school te brengen .En dan vraag ik me ook af wat dat gaat geven als die naar het middelbaar moeten ? Enfin, ik ben zeker geen expert ter zake hoor, dus ook hoegenaamd niet geplaatst om zo'n dingen te bekritiseren. Ik heb enkel schrik dat het er in zo'n scholen nogal experimenteel aan toe gaat. En ik heb toch nog altijd liever niet dat ze experimenteren op mijn kinderen ![]() Maar die Dal ton methode leunt blijkbaar meer aan bij het traditionele onderwijs, dus dat zal dan wel geen problemen geven. Goh, nu is de hitte voorbij, en nu begin ik toch wel helemaal op te zwellen zeker (sinds gisteravond heb ik gemerkt) !!! ![]() Mijn trouwring spant (ga ik binnenkort moeten uitlaten vrees ik) en ik heb olifantepoten... . Mijn enkelgewrichten zijn helemaal verdwenen. |
| 16/05/2008 @ 10:01 nel | Goedemorgen allemaal, Dacht even snel ‘waarom zo ik niet op die katten letten’ , maar dan zag ik die 2 mooie katten van Sanne voor mij, zijn e me stampboom dacht ik, en aangezien ons katten echt welmeer buiten dan binnen zitten en g wel op katten is gesteld, maar die vooral buiten zitten, vrees ik da het niet zal gaan. Spijtig want had het graag gedaan. Ah ja, wou jullie hier iets meedelen, ben weer op werk , eindelijk, maar tis superdruk. Was gisteren toch niet echt denderend gezind hoor, deze echtend ook nog niet echt….en eigenlijk zonde reden, want ivm cryo ziet alles er toch goed uit zoals Nans al schreef, uitstel tot zaterdag wilt zeggen dt het er veelbelovend uitziet…tzullen de hormoontjes wel zijn zeker… En wel, deze ochtend om 8 uur kreeg ik telefoon van Jette. Mijn hart stond stil want ja, dit isgeen god teken dacht ik, ze hebben het allemaal tegelijk opgegeven ofzo…maar nee, tWas mijn dokter, pesoonlijk zelf, om mij uit te leggen waarom hij, na overleg met de embryoloog, toch voor dag 5 ipv dag 3 ging…man man, dat was echt wat ik nodig had. Het gaf mij echt ene boost om er weer meer dan volledi, meer dan 10 % voor te gaan! Ik voelde mij toch niet meer een nummer van de zovelen zoals het soms wel lijkt…hij is morgen van wacht en ging zeker eens proberen langskomen zei hij, wel speciaal toch hoor, is anders niet zo. Ah ja, de uitleg : ja, twas nogal wetenschappelijk hoor, tj, hij kent mijn achtergrond. We zijn samen aan het doctoreren geweest nog, op een verschillend onderwerp weliswaar, maar zaken zoals statistiek is in eender wel onderwerp van toepassing hé en som kwamen we elkaar el eens tegen. Soit, komt er op neer dat er 5 superembryo’s zijn en dat ze er moeilijk 2 konden uit selecteren. Alle, dat kan wel, maar het zou zonde zijn van de goede embryootjes allemaal. Na 5 dagen is er waarschijnlijk iets meer onderscheid en gaan ze er 2 (hopelijk perfecte) terugplaatsen…de rest vriezen ze in, met de nieuwe methode...heeft hij die hele invriesmethode uitgelegd, maar die uitteg bespaar ik jullie…maar tis gewoon het feit dat hij mij belde…had dit niet verwacht… Daag, sorry moet weg. |
| 16/05/2008 @ 10:02 Rien | Oh Sanne, ik kan me die 'zwellingen', en de gevoelens daarbij, nog levendig voorstellen!!! En elke morgen dan moest ik mijn vingers bijna open kraken, man dat kon pijn doen!!! nu naar het ziekenfonds tot later! |
| 16/05/2008 @ 10:04 Rien | Oh Nele, dat vind ik super van die dokter!!! Waw, want ik kreeg ook altijd al zo een gevoel van jullie verhalen dat je daar zo een nummer bent ... echt HEEL professioneel nu!!!!! |
| 16/05/2008 @ 10:04 nele | oeps, dat zwemmen, was dit vergeten eerlijk vergeten....zie het n niet direct zitten met dat oor van mij, zit nog stees vocht achter. Sorry hoor. ![]() |
| 16/05/2008 @ 10:07 nele | man man, wat typ ik toch veel fouten . Het is een verdomd klavier dat ik heb, het hapert regelmatig en woorden worden soms automatsich vervormd...Ter verduidelijking,het is dus stamboom ipv stampboom en 100% ipv 10 % ![]() |
| 16/05/2008 @ 10:12 vero | sanne, ik zou met plezier de katten overnemen maar W is hyperallergisch. die moet er al maar aan denken en die is al aan het niezen. Dus voor ons jammer genoeg geen poezen. En ik ben een echt kattenmens. En ik heb dus ook effe gezwollen voeten gehad. Eergisteren eigenlijk. En ik had maar 1 dikke voet. Maar dat was denk ik omdat ik met dat been onder mijn poep geplooid had gezeten. (bruno wyndaele gewijs). Maar voor de rest nog altijd geen last. Nele, jij bent dan toch iets gerustgestelder? en nu meeting (allez, we zijn al in vertraging). Ah ja, heb redelijk doorgeslapen. Wel effe wakker geweest rond 5u maar dan toch nog verder geslapen. En ook iets langer blijven liggen. Gisteren ben ik hier in het EHBO lokaal een dutje gaan doen. Een klein uurtje geslapen. (daar staat echt een bedje met een donsdeken etc...) Ik had het echt nodig. Daarna ging het echt wel beter. Powernap gedaan. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

dan ze meenemen. Ik weet ook wel dat die lange vlucht en die week quarantaine de hel zal zijn voor die beestjes, maar wat is het alternatief? 
.

. Mijn enkelgewrichten zijn helemaal verdwenen.
. Het is een verdomd klavier dat ik heb, het hapert regelmatig en woorden worden soms automatsich vervormd...