Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 16:00 Sanne | Klinkt interessant Rien... En, welke kleur ??? ![]() Mag ook via mail hoor... ![]() pffff, ben hier met statistieken bezig... saaaaaaiiiiii ![]() Da's zo echt een werkje dat al maaaanden is blijven liggen, maar nu is er geen ontkomen meer aan ![]() |
| 20/05/2008 @ 16:02 Sanne | En Nans, heb je 't gehaald ? ![]() Ik ga mij hier nog effekes door een pakje data worstelen, en dan kom ik terug langs ![]() Na elk pakje gun ik mezelf een korte break ![]() |
| 20/05/2008 @ 16:02 nele | Efkes heel kort reageren want wil ook deadline halen van 16u00, allé, tal kwart nworden hé. Maar Leen, =ik heb idd ook dat probleem van gele kragen e randen tgv de zonnecreme...en één middel dat perfect werkt, ook op kledijplekken is Vanish!! Maar dan Vanisch Action, is niet de spray maar zo een gel uit een bus met 2 tubekes vanboven...is redelijk duur, (iets van 5 euro per fles, maar ik doe er toch veel wasbeurten mee (je moet gel op vlek doen) en het komt er proper uit hoor, tekeningen blijven onaangetast!! Ik gebruik die Vanish aan de lopende band, voor alle vlekken. Soms zie je de vlekken al ter plaatste verdwijnen als je het erop doet, voor bavetten gebruik ik het ook. Niet dat daar een plekken mogen blijven inzitten maar toch, liever compleet propere toch hé. daag, nog efkes verderwerken en alles wat ik af wou hebben is af, kheb 10 keer beter gewerkt dan op de bureau hoor! Nans, Ik heb ook aan projectzaken beziggeweest en een PPT gemaakt. Whiii Rein, super, straf hé, zoveel jobveranderingen de laatste tijd in ons vriendengroepje. Er zijn er maar weinigen die nu nog werken waar ze werkten toen ze hier begonnen te schrijven, ja toch hé. |
| 20/05/2008 @ 16:08 Rien | Sanne, denk aan liedje van b o r s a t o ivm lippen ![]() |
| 20/05/2008 @ 16:12 Nancy78 | dat zijn ook goei hé rien ![]() ![]() Sanne, heb deadline net gehaald, dus 10 minuutjes te laat Heb wel superveel gedaan vandaag, ben trots op mezelf. Had ik naar Bxl moeten gaan met deze misselijkheid, dat was niet gelukt zulle Ik ga strakskes es mijn kabouter extra vroeg halen, denk ik, zo tegen 17u, dan springen we bij mijn oma nog es binnen, zien ze elkaar ook nog es (meestal ga ik als Z al slaapt) Dus wat speelgoed, flesje, pampertjes en boke meedoen en t is in orde en dan ga ik half uurtje luilekkeren in zetel Nele, leuk hé, zo ppt ![]() alhoewel, helpt je om overzicht te behouden hé ik ben trouwens nog altijd bij zelfde werkgever maar zal één van de uitzonderingen zijn, denk ik ![]() Tot later! Nans |
| 20/05/2008 @ 16:17 Leen | bedankt voor de tip Nele, heb dat niet staan, ga dus eerst die ac e del icat eens proberen en anders jouw tip. ik werk ook nog steeds op dezelfde plaats hoor, al 12 jaar eigenlijk, is maar mijn tweede werk. vind dat ik hier veel voordelen heb die elders niet zo makkelijk te rapen zijn denk ik, dus blijf ik maar, plus een paar hele toffe collega's. ben content dat het al na vieren is, want zou graag naar huis gaan, om dan daar te beginnen zeker. juist ne C&G doorgegeven, weeral 200€ en dan moet ik mijn bbq vlees en vis voor zaterdag nog apart gaan halen vrijdag en zaterdag. oh ja, en mijn dessertassortiment nog bestellen bij de bakker, zal ik ook maar sebiet doen. chance dat we niet elke maand verjaren. |
| 20/05/2008 @ 16:24 Nancy78 | ja, leen, zo vliegen de centjes erdoor hé heb het ook gemerkt vorige week met die aperitief voor 14man moet nu dus nog brief voor de politie schrijvne, van toen die boete op plaats waar ik onmogelijk kon zijn geweest ![]() Echt geen zin maar wil toch verzet aantekenen en slechts 14d de tijd dus brief moet vrijdag binnenzijn zal op lui gat liggen dus maar es wat uitstellen... ![]() nans |
| 20/05/2008 @ 16:38 nele | Veel moed hé Nans, voila, ik heb ook gedaan hoor; Tis mijn presentatie voor Vrijdag, brr, heel het agentschap mag komen luisteren, kijk er niet echt naar uit, maar ja, ik kom er wel door. tZal rap weekend zijn zo. En ah ja, dat wakker liggen had ik ook in begin van de zwangerschap, duurde van 4 - 14 weken ongeveer, puur hormonaal denk ik. Ah ja, morgen ga ik samen met G en PJ na het werk een grote wandeling maken, de ommegang noemen ze dat hier, ja lede is een processiedorp, het is nu zondag trouwens zo een processie (is zo een kerkelijke stoet zoals in brugge, maar dan veel minder groot en minder schoon als die in Brugge naturlijk). Wel leuk, tis altijd gecombineerd met ne kermis, en wel ben aan het denken dat het misschien PJs eerste ritje op de molen kan worden morgenavond Allé, ga ier nog wat was wegleggen want om 17 uur ga ik om kleine pj hier rechtover. Ja, sinds deze middag is hij daar. Samen aan tspelen met zijn nichtje. |
| 20/05/2008 @ 16:48 Rien | WAW Nele, DAAR heb ik nu ZOOOO een bewondering voor he!! Vandaag al klaar met een presentatie voor vrijdag! DAT is nu discipline die ik mezelf niet opgelegd krijg he. ik ben zo een eeuwige 'alles op het laatste moment-mens'. Ik zou donderdagavond nog zitten stressen om da op te stellen. Kan ik eens bij u in leer hoe ge da doet? ![]() |
| 20/05/2008 @ 16:49 Sanne | Ik zit ook nog steeds bij dezelfde firma (5,5 jaar), wel intussen al een paar keer van functie veranderd intern. Leen, 't is verschrikkelijk hé wat je tegenwoordig uitgeeft aan wat boodschappen. ![]() Ik kan mij goed voorstellen dat sommige mensen beginnen in de problemen te komen als je ziet wat alles kost tegenwoordig. Nele, nu je 't zegt van die processie, ik denk dat ik hier en daar al vlaggen heb zien uithangen. Als inwijkeling wist ik niet precies waar en wanneer dat was. Nans, echt wel stom hé van die boete. En dan mag jij daar nog eens je tijd in gaan steken . |
| 20/05/2008 @ 16:50 Nancy78 | voila, brief klaar heb wel goed geargumenteerd vind ik, nu nog zien of ze t aanvaarden, maar ik betaal écht géén boete voor iets wat ik niet gedaan heb hoor, neh. ben om 16u03 uitgeprikt op t werk en zou om 16u41 al in gent moeten h gestaan. volgens mappy (meest gunstige prognose) is t 49min rijden, dus k kàn er zelfs niet gestaan hebben, als ik al met auto zou h gereden die dag, wat ik niet deed enfin, we zien wel wat ervan komt maar k kan mij daar toch wel ferm in opjagen hoor nele, is t nu al kermis? denk dat Z dat ook wel leuk gaat vinden, zal pogen één dezer avonden met haar te gaan Nans |
| 20/05/2008 @ 16:58 nele | yep, al kermis, alles is beetje vroeger hé dit jaar. In Lede hé, niet in hofstade, dat komt ook nog. En wel ja, dat is nu eenmal ik, eerst stressen dat iets niet afgeraakt, en dan er een dag of 2 vroeger mee klaar zijn...is altijd zo hoor bij mij...maar kbegin er niet vroeg vroeg aan hoor, ben er dit weekend aan begonnen en voila, vandaag ready freddy, kmoet mij daar gewoon eens kunnen aanzetten. En ja, waarom ik dat doe, is om onverwachte omstandigheden van de dag ervoor die ervoor zouden kunnen zorgen dat het toch niet afgeraakt en daardoor niet perfect zou zijn, te voorkomen (haha, wat een uitleg), tja, ben nu eenmaal iemand die graag alles onder controle heeft..de keuze van inspecteur is niet zo onbewust gekomen als ik dacht denk ik . Nee echt,waar, vorige week op een cursus voor inspecteurs ging het er nog over...wij hebben gewoon allemaal dezelfde karaktertrekken : perfectie, stiptheid, netheid (hmm, tis te zien op wat gebied) en vooral alles graag beetje onder controle hebben als het te maken heeft met je eigen perfectie, zowel thuis, op het werk als eender waar vrees ik..zou iets te maken met vroeger zei de leraar, iedereen moest dit voor zichzelf eens nagaan. tGing er op den duur echt psychologisch aan toe hoor, maar is echt wel interessant. Ze vroegen gewoon naar waarom je inspecteur bent geworden en kwamen we daar bij een psychologische analyse van onszelf terecht zeg , maar twas wel interessant, dat wel. |
| 20/05/2008 @ 17:06 Rien | Nele: superinteressant!!! Goh, ik heb echt bewondering voor 'jullie soort' (klinkt zo stoem he) mensen. Het is alles wat ik NIET ben ... |
| 20/05/2008 @ 17:07 Rien | alhoewel: stipt ben ik wel |
| 20/05/2008 @ 18:40 Pien | ja, halllooooo zeg, zoveel geschreven vandaag! net bijgelezen maar we moeten nu eten natuurlijk! tot nog nekeer! Belle, blij je nog eens gehoord te hebben, uit het oog (of schrijf!) is niet uit het hart hoor hier!!! ![]() |
| 21/05/2008 @ 08:56 Sanne | Goeiemorgen, En Vero, was je nog op een doenbaar uur thuis gisteravond ? Ik ben eens vroeg gaan slapen en heb ook goed geslapen... en dat deed deugd... ![]() Ik mis wel mijn bolleke. Gisteravond toen ik eens belde hoorde ik hem zo vol enthousiasme roepen 'MAMAAAAA' .Hij moest meteen vertellen wat hij aan 't doen was enzo. Hij amuseert zich wel goed hoor daar. Mijn schoonma zei wel dat hij veel praat over ons, dus hij denkt wel aan ons ook... Ik zal zo blij zijn wanneer ik hem weer kan overladen met kusjes en knuffeltjes. Deze avond gaan B. en ik eens iets eten, en als we het nog halen naar de cinema. Kwestie van niet elke avond thuis te zitten werken zoals de afgelopen 2 avonden wel al 't geval was. Nans, nog leuk geweest gisteravond bij oma ? En niet te misselijk deze morgen ? Alléé, 'k ga wat verder doen met mijn statistieken, zodat dat ooit nog eens af geraakt ![]() O ja, hebben jullie mijn mailtje gekregen gisteravond ? Want ik kreeg nogal wat foutmeldingen terug... Groetjes... ![]() |
| 21/05/2008 @ 09:27 Sanne | Bwah, ben weer kotsmisselijk. ![]() Deze morgen ook al braakneigingen gehad. Nu zou het er nog wel eens kunnen uitkomen vrees ik. |
| 21/05/2008 @ 09:54 Sanne | Intussen ligt het eruit... maar het betert niet ![]() Ik zou 't liefst van al in mijn bed kruipen nu. |
| 21/05/2008 @ 09:55 Sanne | Ja sorry voor mijn gezaag, maar heb niemand anders om tegen te zagen... Maar hier is er ook niemand zo te zien. |
| 21/05/2008 @ 10:06 Nancy78 | hoi sanne, hier van t zelfde hele ochtend misselijk, al 3x overgegeven en pas op t werk gearriveerd, omdat ik late trein nam (eerdere haalde ik niet door mijn afspraak met het toilet), die dan nog es vertraging had ook... En ik dacht dat ik ervanaf was ![]() Nu ja - niets aan te doen Z ook niet in d'r haak Echt iets vreemd, gisteren. Ze wou niets eten of drinken, ttz, wou wel maar elke keer dat ze iets in haar mond nam, begon ze te kwijlen en huilen vd pijn. Na wat junifen en hoestsiroop (die ook keel verzacht) heeft ze dan toch flesje gedronken maar veel gehuild, ook bij mijn oma, dus was niet bepaald ontspannen bezoekje Vannacht om 2u, 4u en 5u is ze dan huilend wakker geworden,telkens met Teejel wat kunnen verzachten, denk dat er kiezen aankomen... Wel leuk dat jullie gaan eten, sanne! geniet er maar van met je ventje! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

.
.