< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
16/05/2008 @ 10:01
nel

Goedemorgen allemaal,

Dacht even snel ‘waarom zo ik niet op die katten letten’ , maar dan zag ik die 2 mooie katten van Sanne voor mij, zijn e me stampboom dacht ik, en aangezien ons katten echt welmeer buiten dan binnen zitten en g wel op katten is gesteld, maar die vooral buiten zitten, vrees ik da het niet zal gaan. Spijtig want had het graag gedaan.

Ah ja, wou jullie hier iets meedelen, ben weer op werk , eindelijk, maar tis superdruk.
Was gisteren toch niet echt denderend gezind hoor, deze echtend ook nog niet echt….en eigenlijk zonde reden, want ivm cryo ziet alles er toch goed uit zoals Nans al schreef, uitstel tot zaterdag wilt zeggen dt het er veelbelovend uitziet…tzullen de hormoontjes wel zijn zeker…
En wel, deze ochtend om 8 uur kreeg ik telefoon van Jette. Mijn hart stond stil want ja, dit isgeen god teken dacht ik, ze hebben het allemaal tegelijk opgegeven ofzo…maar nee, tWas mijn dokter, pesoonlijk zelf, om mij uit te leggen waarom hij, na overleg met de embryoloog, toch voor dag 5 ipv dag 3 ging…man man, dat was echt wat ik nodig had. Het gaf mij echt ene boost om er weer meer dan volledi, meer dan 10 % voor te gaan! Ik voelde mij toch niet meer een nummer van de zovelen zoals het soms wel lijkt…hij is morgen van wacht en ging zeker eens proberen langskomen zei hij, wel speciaal toch hoor, is anders niet zo. Ah ja, de uitleg : ja, twas nogal wetenschappelijk hoor, tj, hij kent mijn achtergrond. We zijn samen aan het doctoreren geweest nog, op een verschillend onderwerp weliswaar, maar zaken zoals statistiek is in eender wel onderwerp van toepassing hé en som kwamen we elkaar el eens tegen. Soit, komt er op neer dat er 5 superembryo’s zijn en dat ze er moeilijk 2 konden uit selecteren. Alle, dat kan wel, maar het zou zonde zijn van de goede embryootjes allemaal. Na 5 dagen is er waarschijnlijk iets meer onderscheid en gaan ze er 2 (hopelijk perfecte) terugplaatsen…de rest vriezen ze in, met de nieuwe methode...heeft hij die hele invriesmethode uitgelegd, maar die uitteg bespaar ik jullie…maar tis gewoon het feit dat hij mij belde…had dit niet verwacht…

Daag, sorry moet weg.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:02
Rien

Oh Sanne, ik kan me die 'zwellingen', en de gevoelens daarbij, nog levendig voorstellen!!! En elke morgen dan moest ik mijn vingers bijna open kraken, man dat kon pijn doen!!!

nu naar het ziekenfonds

tot later!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:04
Rien

Oh Nele, dat vind ik super van die dokter!!! Waw, want ik kreeg ook altijd al zo een gevoel van jullie verhalen dat je daar zo een nummer bent ... echt HEEL professioneel nu!!!!!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:04
nele

oeps, dat zwemmen, was dit vergeten eerlijk vergeten....zie het n niet direct zitten met dat oor van mij, zit nog stees vocht achter.

Sorry hoor.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:07
nele

man man, wat typ ik toch veel fouten . Het is een verdomd klavier dat ik heb, het hapert regelmatig en woorden worden soms automatsich vervormd...
Ter verduidelijking,het is dus stamboom ipv stampboom en 100% ipv 10 %
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:12
vero

Online Status
sanne, ik zou met plezier de katten overnemen maar W is hyperallergisch. die moet er al maar aan denken en die is al aan het niezen. Dus voor ons jammer genoeg geen poezen. En ik ben een echt kattenmens.

En ik heb dus ook effe gezwollen voeten gehad. Eergisteren eigenlijk. En ik had maar 1 dikke voet. Maar dat was denk ik omdat ik met dat been onder mijn poep geplooid had gezeten. (bruno wyndaele gewijs). Maar voor de rest nog altijd geen last.

Nele, jij bent dan toch iets gerustgestelder?

en nu meeting (allez, we zijn al in vertraging).

Ah ja, heb redelijk doorgeslapen. Wel effe wakker geweest rond 5u maar dan toch nog verder geslapen. En ook iets langer blijven liggen.
Gisteren ben ik hier in het EHBO lokaal een dutje gaan doen. Een klein uurtje geslapen. (daar staat echt een bedje met een donsdeken etc...) Ik had het echt nodig. Daarna ging het echt wel beter. Powernap gedaan.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:13
Sanne

Nele, héél tof dat die dokter je gebeld heeft en blijkbaar aangevoeld heeft dat het nodig was om je nog eens extra gerust te stellen !
Dikke pluim voor hem !
En leuk om te weten dat de embryootjes het zo goed doen

Nans, jij verveelt je ook nooit hé tijdens 't weekend

Ik ga in elk geval zondag zwemmen met J. De komende weken zal het er waarschijnlijk niet meer van komen, en direct na de bevalling zeker niet.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:23
Sanne

'k geraak hier weer niet in gang zenne
de zin om te kletsen is te groot, en de dingen waar ik mee bezig ben zijn niet echt dringend...

Vero, wij hebben hier een opleidingslokaal waarin een ziekenhuiskamer is nagebouwd, met bed en al...
Als ik nog eens een dipje heb ga ik mij daar wat leggen denk ik
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:24
Nancy78

Online Status
ja, nele, hééééél tof en menselijk van die dokter om je te contacteren! Ben echt content voor je!!!!

Vero en Sanne, ai ai, de zwellingskes komen toch opdagen... Beu hé, vooral vanaf dat je ringen niet meer kan aandoen, schoenen knellen...

En Vero, ja, idd, mij vervelen is iets wat ik niet gauw ga doen
Volgend weekend nog es op weekend trouwens en dan is t gedaan hoor met holderdebolder constant op zwier zijn

Subiet meeting met mijn bazin
heb mijn kuiten al ingesmeerd

echt geen zin in maar soit - ga es goed mijn project verdedigen sé

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:27
vero

Online Status
sanne, ik voelde mij een beetje flauw dat ik daar aan toe gaf maar uiteindelijk heeft dat mij wel door de dag geholpen.

Nans, zwellingen zijn alweer weg zenne. ben er al weer vanaf.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:45
Rien

Vero, niks te flauw!! Ge hebt da echt wel van doen als ge zo op uw einde loopt!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:01
Sanne

Vero, heeft niets te zien met flauw doen hé. Die parasietjes in onze buik vreten echt wel een pak energie ! Die zijn nu vollop kracht aan 't opdoen voor de grote stap binnenkort.
En thuis loopt er dan ook nog eens een energievreterke rond.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:24
Leen

Online Status
Pien, mag ik tegen de middag komen morgen?
ik heb een uurtje te rijden, en is wat kort voor Y. haar middagdutje. zou haar liever bij jou in haar reisbedje leggen, hopelijk wil ze slapen.
ik breng nog iets zoets mee van bij de bakker voor na de middag
komen er nog tegen de middag?

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:25
Sanne

'k heb hier net één van mijn kasten leeggemaakt. Allemaal 't vertikaal classement in .
B. zou beginnen stressen mocht hij mij bezig gezien hebben... voor de gevreesde nestdrang.
Alhoewel, echt nestdrang kan je 't niet noemen, zo alles weggooien.
Doet wel raar.
En aangezien er niet meteen een opvolger is, heeft het ook geen zin dat ik alles hier laat liggen. Ze moeten nog beginnen met de externe recrutering, dus tegen dat die effectief gaat beginnen, zit ik waarschijnlijk al bijna in China.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:29
Sanne

Ik zal er waarschijnlijk net na de middag zijn morgen, maar ga wel niet zo héél lang kunnen blijven.
'k weet nog niet goed hoe ik het met J. ga doen. Hij heeft wel nog zijn dutje nodig, maar wil ergens anders niet slapen...
Als ik pas na zijn dutje vertrek (ong. van 13u00 tot 14u30) dan zijn we daar pas vrij laat hé.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:45
nele

Ga er dus mor'gen niet bij kunnen zijn....normaal gezien vind ik dat helemaal niet leuk, maar deze keer is het overmacht hé, en kzal aan jullie eens denken, en gulle daar dan aan mij, kaarske branden.
Wel spijtig voor de kindjes dat ze geen te schoon weer geven....maar laat het jullie smaken allemaal!! khad anders graag eens iets lekkers gemaakt; ah ja, kmoet dat courgettenrecep nog eens doorsturen hé, zal ik één dezer dagen eens doen.
He hier zopas al mijn boterhammen al opgegeten,honger dat ik had, man man, ik eet wat af hoor de laatste dagen en ben elke avond doodmoe...de energie van enkele weken geleden is foetsie hoor. En ik zou begot niet weten waar hij naartoe gegaan is...misschien toch naar al die goede embietjes , ben niet thuisgebleven hé deze poging en de dag van de PU zelf nog een BBQ organiseren was er misschien iets teveel aan , maar deed het mede voor gedachten te verzetten enzo hoor.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:35
Rien

Neleke, amai kan ni anders dan goe lukken als wij ons duimmomentje morgen inlassen!!!

Ik wou ook eerst wat van de bakker meenemen maar ik denk dat ik vanavond van de delhaize wat zout en zoet meeneem. Ik ga er dus waarsch rond 14u-14u30 zijn.
Oh ik kijk ernaar uit!!!!!!!!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:01
Nancy78

Online Status
ooooh, meisjes, zalig zo'n date in het vooruitzicht! wou dat ik ook kon komen... maar de ieneMM- zaterdag gaan er velen zijn hé, hopelijk toch...
Geniet er in elk geval van

Nele, de duimpjes zullen hier in overdrive gaan hoor x x
en denk idd dat het niet te verwonderen is dat je zo moe bent hoor meissie, ze schrijven niet zomaar een week rust voor na een PU hé. Probeer je dit weekend alleszins wat rustig te houden hé

Vero, ge hebt groot gelijk, een dutje is absoluut soms noodzakelijk

Sanne, amaai, zo'n grote kuis. Maar ge hebt gelijk hoor, ik zou er hier beter ook es aan beginnen, sinds ik van bureau veranderd ben , staat hier alles nog zo goed als onaangeroerd... moet nochtans dringend alles opruimen maar geen tijd / energie

Vergadering viel al bij al goed mee. Heb mijn ding gezegd en voldoende argumenten kunnen aanhalen, nu blijft ze hopelijk mee...

Goh, die vermoeidheid, daar krijg ik het toch ook wel van hoor. Ben zoooooooo moe dat ik overal zou kunnen slapen. Behalve dan vaak in bed, dan lig ik dikwijls uren te koekeloeren ofwel is het Z die vindt dat ik moet opstaan... Hopelijk krijg ik ook snel een energieboost want t is nodig voor zo'n druk weekend...

'k ga morgen enkel een "luie-wijven-kuisje" doen (lees: swi ffer gebruiken), denk ik. Te weinig energie om echt te kuisen...

Nans

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:07
Rien

hahahahahahaaha een 'luiewijvenkuisje'!!!!!!!!! schitterende uitspraak!!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:11
Leen

Online Status
komt er morgen

leen + y.
ellen + o.
rien + f.
sanne + j.
griet + ???
pien + h + a + e

Link naar deze reactie