Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 19:38 natalie | Ik ben 21 weken zwanger van men eerst en nog maar 2kg bijgekomen! Na de reacties die ik hier al gelezen heb mag ik me blijkbaar gelukkig prijzen! Maarja het einde is nog lang niet in zicht hé!!! Veel succes allemaal met jullie zwangerschap en bevalling Groetjes Natalie ![]() |
| 16/05/2008 @ 10:27 DOMI ![]() | amai, houden zo Natalie ! Ik was 28 kg aangekomen bij mijn eerste zwangerschap ... ![]() |
19/05/2008 @ 09:48![]() | bedankt voor de reacties ! zal het mij maar zo niet aantrekken zeker dan ? vele groetjes bollie xxx |
| 19/05/2008 @ 09:52 Wendy ![]() | Hallo, Geniet van je zwangerschap en laat je niet gek maken door de gyn, de boekjes of wat de mensen zeggen. Elk lichaam is anders! Veel succes Wendy |
| 20/05/2008 @ 20:09 Elly | Zelf vond ik de kilo's niet zo erg. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 8 kg bijgekomen en woog 70,5 kg op de dag van mijn bevalling (ik ben 1m78 groot, dus vond echt dat dat nog meeviel). De reactie van mijn gynaecoloog vond ik wel erg. Acht kilo was volgens haar veel te veel en na vijf maanden zwangerschap schreef ze me een dieet voor (wat ik natuurlijk heb geweigerd). |
| 21/05/2008 @ 14:22 hw | Bizar... Zeker als je bedenkt dat de GEMIDDELDE zwangere vrouw zo'n 12 kilo aankomt, en de spreiding van 'normale' gewichtstoename in de zwangerschap tussen de 5 en 25 kilo ligt! |
| 22/05/2008 @ 08:13 Elly | Dat vond ik ook. Ik heb bij mijn tweede zwangerschap onmiddellijk voor een andere gynaecoloog gekozen. Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook begeleid werd door een verpleegster en dat zij vond dat ik helemaal niet te zwaar was. Dat stelde me wel gerust. |
| 22/05/2008 @ 13:10 Ingrid ![]() | gisteren naar de gyn geweest: er is nu 1 kg bij |
| 23/05/2008 @ 11:55 Cella | Ik heb nu 6 kilo te pakken. Valt mee. Vorige keer meer dan 20 kg, maar na een jaar was het allemaal verdwenen (zonder dieet, zonder sportscholen en zonder problemen...!) En ach, af en toe wat nieuwe kleding is ook wel leuk ![]() Succes allemaal! |
| 23/05/2008 @ 13:51 Anne-Sophie ![]() | ik ben 4,5kg bijgekomen op 17 weken (tweeling) en daar zit 700 gr van deze week bij. ![]() |
| 02/06/2008 @ 14:11 zoekie | hoi meiden, ik ben reeds 3,5 kilo bijgekomen en de gyn heeft me aangewezen meer op mijn voeding te letten anders op naar de 25kg als ik nu wist van wat die 3,5kg komt zou ik het nog kunnen accepteren, maar ik weet het echt niet.... ik snoep bijna niet en eet niet meer dan vroeger ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

hoeveel kilo verdikt ?

. En nu ben ik pas die 2 kg bij. Dus zit ik nu op mijn gewicht voor ik zwanger was.