Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 22:38 | Hey joke, wat een heftige bevalling zeg kan me inbeelden dat je emotioneel was en bent wé! Hopelijk heeft de bbq gesmaakt een hele verandering é van twee naar drie. allé ik vond het vlot lopen het eninige waar ik na 19 maanden nog last mee heb is het thuis weggraken voor de een of andere afspraak met ons vijf lol kom heel vaak te laat hihi geniet van elkaar wé!!! groetje cindy |
| 26/05/2008 @ 09:31 Lize ![]() | Arne, een gelukkige verjaardag! Cindy, oh nee, nog een operatie ![]() Morgen meer, het is hier weer druk druk druk. Anne |
< vorige pagina | volgende pagina >

Moeders uit West-Vlaanderen ?

Weet nog nie hoe ik da ooit ga voor mekaar krijgen om allemaal om 8u de deur uit te zijn ...
En terwijl ik Lize aan het helpen was met haar kousen en schoenen, was Kaat alweer druk bezig om alles uit te doen.
.

Mijn nicht huurde zo'n toestel bij de apotheek en voor een paar maanden had zij in de 60 euro betaald 

Weer 2 maand revalidatie dus, en alles zal weer op mijn nek terechtkomen de eerstkomende weken ... Heb alvast Ella's verjaardagsfeestje uitgesteld tot september ...