< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie ook verhuizen!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie ook verhuizen!
16/05/2008 @ 11:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jammer de bezichtiging gaat niet door vandaag hoop dat we snel een bezichtiging zullen krijgen

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:01
karolien

Online Status Bekijk profiel
Hoi, ook wij hebben net een huis gekocht en dus verhuizen nog voor onze spruit eraan komt...
De compromis is reeds getekend, 20 mi krijgen we de sleutel om te beginnen schilderen.
Wanneer we kunnen verhuizen staat nog niet vast, hangt af van de opzeg van ons appartement. Ik hoop tegen 1 juli te kunnen verhuizen, anders gaat het echt wel krap worden zo voor de bevalling.
Zou wel graag het meeste in orde hebben tegen dat onze zoon erbij is...
Heb een vermoeden dat heel de verhuis nog wel voor wat stress gaat zorgen, ik kijk tegen de verhuis zelf enorm tegenop.

Zit momenteel ook al met BI, waardoor ik dus nog maar heel erg weinig zelf kan, gelukkig hebben er al heel veel mensen aangeboden om te helpen, en die hul gaan we met twee handen aannemen!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja ook ik kijk er tegenop maar meer of we tegen die tijd al wel een ander huis zullen hebben, wel fijn dat veel mensen je willen helpen want met een bi zou ik toch echt niet teveel doen,wel goed dat je deze maand al de sleutel hebben dan komt het vast wel goed wij hebben ook t liefst dat heel het huis op tijd af is maar omdat we nog niet weten hoe het allemaal gaat lopen ben ik bang dat dat niet op tijd gaat lukken als de kinderkamers maar klaar zijn en de woonkamer zal ik al blij zijn

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]