Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 15:26 nicole ![]() | Nou gelukkig weer 1 dag dichterbij woensdag hihi, ik kan echt niet wachten!! |
| 16/05/2008 @ 10:26 nicole ![]() | Weer 1 dag dichterbij!! Haha sorry hoor! |
| 16/05/2008 @ 12:51 Elly | Hallo Daisy, Gefeliciteerd met je zwangerschap !!! Ik heb op 9 weken bloed laten trekken bij de huisarts en had dezelfde dag de uitslag nog. Die uitslag moet ik nu woensdag meenemen als ik mijn eerste echo krijg. Dus als je ook nog zolang moet wachten op je eerste echo, is het misschien wel aan te raden om alvast bloed te laten trekken. Je huisarts kan ook je moederboekje al voor je invullen en meegeven. Groetjes, Elly |
| 17/05/2008 @ 16:04 nicole ![]() | Weer een dag dichterbij!! |
| 18/05/2008 @ 14:42 nicole ![]() | over 3 dagen is het al zover!!! |
| 19/05/2008 @ 13:26 nicole ![]() | Pff nog 2 dagen!!! |
| 21/05/2008 @ 10:08 nicole ![]() | vanavond is het zo ver om 18:45!! ik laat jullie weten hoe het was!! XX Nicole |
| 21/05/2008 @ 10:32 tammie 32 | hoi ik had mijn eerste echo ook op 7 weken en er was reeds een hartje. veel succes vandaag grtj tammie en ![]() |
| 22/05/2008 @ 08:07 Elly | Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad (op 12 weken en 5 dagen). Het was echt mooi wat je allemaal al kon zien. Het kindje was de hele tijd aan het zwaaien met twee handjes en bleef eigenlijk geen moment stil liggen. Je kon mooi alle vingertjes tellen. Ik heb de maag en de blaas al zien liggen. Je kon het neusje ook al zien. Ik had eigenlijk helemaal niet veel beweging verwacht. Nu ga ik er maar van uit dat het kindje gezond zal zijn. Anders zou het vast niet zo actief zijn, wel ? Volgens de berekening heb ik goed geteld en ben ik inderdaad uitgerekend voor 28 november. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie nog meer echo gehad met bijna 7 weken?

op mijn kleine Ukie in mijn buik. Kan ook moeilijk wachten tot volgende week donderdag.