Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 14:50 liesbethje | dames, ik heb een beetje hulp nodig, normaal zou ik dit nooit doen maar het is een noodgeval. Wss weet niemand van jullie dit, maar ik heb een "domme" hobby, ik geef tupperware demo's. Nu het probleem is, normaal gezien zit daar absoluut gene stress op en doe je zoveel demo s als je zelf aankan en als je geen doet, dan doe je er geen, maar nu had ik voor 1 keertje een uitzondering, ik zou voor nu maandag de 7ejuli voor 1700euro moeten verkopen, nu ik zit aan 1500 dus nog 200 euro te kort. Natuurlijk kan ik van niemand meer verwachten om nu nog volk gaan op te trommelen om een demo te doen. Dus nu is mijn vraag, heeft er iemand van jullie toevallig nog iets nodig die dit graag wil bestellen? (alle beetjes helpen en je krijgt zowieso een extra gratis tupperware geschenkje van mij erbij!!) je mag me altijd mailen met verdere vragen, liestorfs@hotmail.com groetjes Liesbeth ps, is er nog iemand die aan de meeting denkt? want ik wil ook wel graag komen. voor mij liefst op een vrijdag als het zonder kindjes is. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's Geel

Ik ga Geel zeker missen!
, welk werk ga je dan doen?
)

Wat straalde hij. Het moet voor jullie allemaal een ongelooflijke gebeurtenis geweest zijn. En dat verdienen jullie dubbel en dik na wat jullie al samen meegemaakt hebben en nog mee zullen maken. Hopelijk voor de toekomst natuurlijk alleen maar postief nieuws.