Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 16:14 Belle ![]() | Nog steeds geen nieuws van Nessie? Wordt wel spannend hoor! |
| 10/05/2008 @ 00:16 Baki ![]() | Het zou wel eens kunnen dat nessie al bevallen is. Want ze is voor vandaag uitgerekend! Ik ben wel eens benieuwd wat het geworden is! ![]() |
| 13/05/2008 @ 08:34 Belle ![]() | Nessie??? |
| 13/05/2008 @ 10:17 Dabberke ![]() | ik ben blijkbaar niet het enige nieuwsgierige aagje van de hoop ![]() Nessie, laat je snel iets van je horen???!!! |
| 13/05/2008 @ 12:12 Belle ![]() | Hee, en ondertussen is ook alweer Ferre een jaartje ouder! Wat gaat dat toch snel allemaal!! Nog een late "Happy birthday to Ferre"! Groetjes, Belle. |
| 13/05/2008 @ 16:39 Baki ![]() | ook van mij nog een late gelukkige verjaardag voor Ferre! ![]() |
| 13/05/2008 @ 22:10 Liesbeth ![]() | ferre: hieperdepiep ........ hoera!!! nog ne late maar heel gelukkige verjaardag! dikke kussen van jasper en mats |
| 13/05/2008 @ 22:11 Liesbeth ![]() | ferre: hieperdepiep ........ hoera!!! nog ne late maar heel gelukkige verjaardag! dikke kussen van jasper en mats ![]() |
| 14/05/2008 @ 22:21 Belle ![]() | Nu ben ik echt wel benieuwd aan't worden! Nessie, laat ons snel weten hoe het met jou en je dochtertje gaat! Groetjes, Belle. |
| 15/05/2008 @ 09:34 Baki ![]() | Nog steeds niks van Nessie? |
| 16/05/2008 @ 12:57 Dabberke ![]() | volgens mij ligt zij momenteel lekker te genieten van haar dochtertje! |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's Geel

Gisteren ook een schuifaf gekocht voor Norah. Bij een collega van me zijn we een speeltuig gaan afbreken en dat willen we nu terug opbouwen. En de glijbaan dient als basis hiervoor, dus die hebben we al!

, ik kan er van mee spreken (na Mats geboorte). De eerste dagen had ik Voltaren spuiten nodig om de pijn draaglijk te maken en nadien verbeet ik de pijn omdat ik geen pijnstiller wou owv BV.