< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » geen striem te bespeuren....

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
geen striem te bespeuren....
16/05/2008 @ 12:57
sheratona

hoi hoi allemaal

ik ben momenteel 7 maand zwanger van m'n eerste
toen ik pas zwanger was zeiden ze dat ik moest beginnen smeren tegen striemen
een collega van me heeft ook gesmeerd met creme's en amandelolie en dit gedurende de volledige zwangerschap
toen ik haar buik zag na de bevalling ben ik toch verschoten
ze stond gewoon vol
gans haar buik ,borsten, armen, en haar benen tot haar knieen
ze is er 22 en is toch een redelijke knappe maar door die striemen zal ze nu toch beperkingen hebben ivm met kleding enz
...
zelf heb ik zoiets van striemen komen er of niet of je nu smeert of niet meer iets genetisch (zo ervaar ik het toch)

nu 7 maand en nog steeds geen striem (ze kunnen er wel plots zijn )

zelf vind ik dat ik een mooi buikje heb stevig naar voor
en een mooi modelletje

wie heeft er nog schrik voor striemen en wie niet?

bedankt voor de reactie's
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:01
Anne

Online Status
Als het even kan toch liever geen striemen. Heb vele zwangerschapskwaaltjes die af en toe echt vervelend zijn, maar gelukkig tot nu toe geen striemen... ik hoop dat dat zo blijft!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:03
Mamadenise

Online Status Bekijk profiel
ik heb gelukkig ook geen striemen gehad !! maar klop het gauw af want ik ben er nog niet hahah

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:08
BB

Hoi,
Ook ik heb nog geen striemen, heb inderdaad fanatiek 2 x daags gesmeerd maar het is inderdaad zo dat als het genetisch bepaald is dat je ze krijgt dan valt er niet tegenop te smeren! Mijn moeder zat wel helemaal onder de striemen dus ik heb nog geluk..ben echter wel bang dat als ik de 42 weken bijvoorbeeld ga halen dat mijn huid het dan niet meer houdt...
Heb ook weleens gehoord dat vrouwen die zwanger raken van boven de 30 minder kans op striemen hebben omdat de huid dan al wat slapper is. Wordt in september 32 dus misschien is dat het wel.

Brechje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:15
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gesmeerd van in het begin en tja toch striemen...
Het stoort me als ik in de spiegel kijk en ik heb allerlei soorten producten geprobeerd...
Idd, genetische bepaling zal wel een rol spelen.
Achja, als ik de kleine in mijn armen hou en de striemen vervagen na verloop van tijd vergeet je dat beeld in de spiegel wel zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:17
vv

Hoi,

Hier fanatiek gesmeerd en toch stond ik op een ochtend op met een onderbuik vol striemen op 36 weken. Ik dacht dat ze dan toch niet meer gingen komen, maar had dus verkeerd gedacht, want tegen 40 weken waren ze al uitgebreid tot boven mijn navel . Gewoon dikke pech gehad ondanks de potten creme die op mijn buik beland zijn.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:20
Sentje

Hier striemen vanaf de eerste verdikking in mijn buik. Ook alle dagen smeren, maar was te verwachten hoor.

Op mijn 12de heb ik een enorme groeispurt gemaakt en op mijn benen achteraan heb ik daar ook striemen aan overgehouden...

Ik ben nog maar 4kg bij dus ze blijven enkel op buik, maar die staat dan wel helemaal vol .

Ach, mijn meisje is het meer dan waard . Oorlogswonden he

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:22
Nikki

Ja, je kan geluk hebben...

Na 5 zwangerschappen hier niet één striem (althans niet van de zwangerschap, ik heb er wel enkele hele kleintjes op m'n dijen maar die zitten er al van voor m'n zwangerschappen).
Ik heb nochtans niet 'overvloedig' gesmeerd; met gewone amandelolie en zwangerschapsolie van Weleda maar zelfs niet dagelijks en m'n oudste 3 werden geboren voor m'n dertigste.
Ik ben wel nooit meer dan 10kg bijgekomen en zelfs tijdens de BV-periode had ik nooit meer dan een B-cup maar of dat er iets mee te maken heeft?

Ik duim met jullie mee voor een striemloze zwangerschap maar als jullie er toch zouden krijgen... met dat kleintje in je armen zal je wel snel aan hele andere dingen denken; als het maar een striem is...

Succes!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:32
Karen

Ola!

Tijdens de vorige zwangerschap totaan 38 weken ook geen striem gezien, maar daarna oh man. Zelfs inderdaad aan de binnenkant van mijn bovenbenen .. wist niet dat ze daar ook konden komen.

Vind het bij mezelf ook echt niet mooi als ik in de spiegel kijk. Heb echter nooit echt ertegen gesmeerd, omdat ik ook gehoord had dat dit weinig effect heeft. Ook blijkt inderdaad genetisch bepaald te zijn of je er snel of niet last van gaat krijgen, net als dat leeftijd inderdaad mee zou kunnen tellen.

Maar goed. Hopen dat er nu niet veel meer bijkomt. Niet zwanger en met een plat buikje zie je ze veel minder goed / tot bijna niet. Dus daar ga ik straks maar weer voor trainen

Fijne zwangerschap iedereen!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:34
Wen370

Online Status Stuur bericht
bij mijn 1e zwangerschap heb ik ook elke dag gesmeerd met iets tegen striemen, ik had tijdens mijn zwangerschap ook geen enkele striem tot ik ben bevallen, plots waren die daar... iets boven mijn heupen dus aan beide kanten van mijn buik.
mijn 2e zwangerschap had ik natuurlijk die van de 1e keer en af en toe smeerden we eens. ik kreeg geen extra striemen tot ik rond de 35 weken was, dan is ons meisje nog enorm gaan groeien en bijgekomen dat ik er heel veel odner mijn navel kreeg, ook doordat ze dan indaalde.
nu bij de 3e smeren we oko af en toe eens... ik heb daar neit echt bang voor, oke je ziet die nu wel nog en ze zullen met de jaren wel vervagen maar weggaan doen ze nooit emer en erg vind ik dat nu ook niet, de ene zijn van mijn zoontje, de andere van mijn dochter, herrineringen voor eeuwig. natuurlijk hoop ik wel een beetje van er nu neit nog te krijgen bij de 3e maar ik lig er absoluut niet wakker van. vroeger droeg ik ook altijd een bikini, nu zal ik vlugger een badpak aantrekken, neit dat ik mij schaam maar voel mij toch een beetje beter op mijn gemak in een badpak.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:38
sonja

hallo

hier 38.6 weken zwanger en geen ene striem te zien
bij mijn eerste zwangerschap , mijn dochtertje is nu 21 maanden ook geen striem te zien
ik heb in de eerste zwangerschap soms een beetje nivea creme op mijn buik gesmeerd en meer niet .
en nu heb ik helemaal niks gesmeerd

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:41
Esterke

hoi dames,

Striemen krijg je inderdaad enkel als je er aanleg voor hebt.
Het is dus pech of geluk hebben.
Ik heb tot nu toe nog geen striemen, hopelijk blijft het zo, maar als ze komen dan komen ze daar heb ik me al bij neergelegt.
Ik smeer daarom ook helemaal niets, het helpt toch niet, dus waarom geld uitgeven aan al die smeerseltjes.

Groetjes esje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:46
Anoniem

Ik ben 20 en ben nu 32 weken ver en heb tot nu toe ook geen last van striemen, ik hoop dat dit zo blijft want mooi is iets anders...

ik wens iedereen hier nog heel veel succes...
groetjes x

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:13
gemini80

Hoi hoi,

Ik heb tot week 35 ook geen striemen gehad,maar ineens waren ze daar.Heb vanaf het begin mezelf 2 x daags ingesmeerd ,maar helaas heeft het niet geholpen.Nu moet ik zeggen dat ik volgens iedereen wel een hele grote buik heb.Ik baal er natuurlijk goed van,zeker als je het net ondekt.Nu ben ik er wel een beetje aan gewend.Het hoort er ook een klein beetje bij he.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:15
sheratona

hoi hoi

ik ben blij dat de overheid van de mama's (in spe) die striemen eerder als een herinnering ofzo zien
maar als ik mocht kiezen dan zie ik ze liever niet
noem me op datvlak maar trots ofzo

mijn moeder had er een beetje en van mijn grootmoeder weet ik het niet
ik heb ook nooit de behoefte gehad om te vragen aan mijn grootmoeder "mag ik je buik eens zien"
aan de tand des tijds heb ik nog minder behoefte

ik hoop maar dat als ze er toch komen dat ik er net als jullie niet al teveel meer zal aan denken eens ons kleintje er is

groetjes sheratona
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:25
@@@

bij eerste zwangerschap , 23 kg aangekomen en idd geen striem te bekennen..

nu zwanger en heb een MEGAbuik, en inmiddels 30 kg aangekomen..tot 2 weken terug geen striem te bekennen, en inmiddels ja hoor....niet mooi meer; mijn hele onderbuik zit eronder...(wordt volgende week ingeleid, dus de striemen pas de laatste 3 weken van mijn zwangerschap gekregen!!!)

wil je dus niet demotiveren; maar kan dus nog komen, óf in deze zwangerschap aan het eind of in volgende zwangerschap
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:44
Mammie-D

Ik was 21 toen ik beviel van ons zoontje en in week 36 schoten aan alle kanten de striemen erin.
Toch boeit het me geen ene malle moer en heb zeker geen problemen met die striemen, ook niet om mij goed te kleden. Je ziet er niks van hoor! Ik houd sowieso niet van onthullende kleding dus een topje tot ver boven mijn navel daar zul je me nooit in zien! Ook niet voor de zwangerschap!
Ja, het is misschien geen schoonheidsideaal maar ik zit er totaal niet mee! Kijk eens wat je ervoor terugkrijgt!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:36

Hallo,

heb ook liever geen striemen héhéhé .. zelf heb ik nooit gesmeerd, en bevallen op bijna 42 weken, mooie ronde buik, droeg mijn zoontje echt naar voren, 16 kg bijgekomen. Resultaat: nada, geen striem te bespeuren!!!!!
Superblij dat ik ben. En net als velen zeggen, volgens mij is dat genetisch bepaald ... mijn mama had dat ook niet.

Groetjes,
K'tje
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:43
Cinke

Had bij Cas ook geen striemen, tot na de bevalling... dan waren er toch een paar te bespeuren.
Niet veel en ondertussen al wel wat minder geworden van kleur.
Mhja mooie herinnering aan de zwangerschap, dat is het enige

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 23:02
mirella

Hoi,

Ik was maar liefst 30kg aangekomen bij Ryan, maar geen striem te bekennen, en hadden ze er wel gezeten jammer dan!!

Groetjes Mirella

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >