< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/05/2008 @ 13:23
bliep

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

goed nieuws: vanmorgen om 7u10 werd Marijkes dochtertje Evelien geboren, 3kg270 zwaar en 50 cm groot!

Marijke: ook van hieruit nog eens proficiat!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:56

Marijke !! Dikke proficiat met je dochtertje
Geniet maar goed van je kleine wondertje

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:00

Hey dames,
Terwijl Justine slaapt,kom ik nog even piepen.Ik lees wel elke dag mee,maar ik heb niet altijd tijd om te reageren.
Proficiat met Evelien,marijke!
Verder is hier alles rustig.We zijn op weekend geweest naar de ardennen.Reuzeweer!Justine heeft een mooi kleurtje,mama een rood kleurtje.Ze heeft haar heel goed gehad.De repetitie voor Oostenrijk is geslaagd!Was het maar al september.
Brientje hopelijk ga je nu meer te weten komen over je hart he.En je werkgever moet je eerst vragen of je die uren wil doen !Als je niet akkoord gaat,ga dan eens bij de vakbond informeren.tis maar een idee he.
Bliep had je je babyborrel zelf gedaan of laten doen.
tis hier stil he,maar da was wel met het mooie weer niet?
Ik ga mijn brief voor tijdskrediet in orde maken ,zodat ik hem morgen kan bezorgen.
Voor wie interesse heeft.Denk aan de babydagen in Paradisio he!
groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:47
Cindy VM

Dag dames,
Eerste keer dat ik hier bij jullie kom zeggen.
En wat die tip van Paradisio betreft: merciekes want was dat vergeten....

Grtjs
C.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:17

Kiryke, ja, idd de babydagen bij Paradisio ... maar denk niet dat ik ga gaan, want dat gaat daar een overompeling zijn vrees ik ... zonder babydagen is het al een drukte, wat zal dat nu zijn ?
Pff, voor mij is dat niks, maar mijn ventje zal dat niet zien zitten ... als hij de naam Paradisio hoort, komt zijn haar omhoog (heb hem tijdens mijn zwangerschap en erna een beetje teveel gevraagd om naar de Paradisio te gaan denk ik)

Cindy, welkom hier ! En, van waar ben je uit het Waasland ?

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:20
Cindy VM

Hey Katrien,

Ik ben van St-Nkls. En jullie?
En paradisio de zaterdagochtend of de zondag als ze open gaan dan is da heel goed te doen van tvolk. Miss krijgt ge u ventje dan wel mee....

C.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 17:31
Lievelien

Hoihoi,
woohoo, Marijke, een dochtertje!!! Proficiat
En wat een mooie naam... en mooie schrijfwijze (bereid je maar voor, mensen schrijven hem altijd verkeerd...)
Geniet er lekker van!
Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:35

Hey Cindy,

Ik ben van Melsele.
Tja, ik zal het er nog wel eens over hebben betreffende Paradisio, ik zie wel ...

Groetjes

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 22:03

Online Status Bekijk profiel

Marijke: Proficiat met jullie dochtertje!!! Je voorgevoel klopte dan toch, dat je den 15e zou bevallen.
We zullen het verhaal volgende week wel lezen waarschijnlijk.

Wat mijn hart betreft. Ik moest dus vandaag 24-uren mijn uren in een pot doen, ben er nog steeds mee bezig tot morgen mijn ochtendurine. Dan moet ik die pot gaan afgeven in het medisch centrum en morgen ook mijn eerste afspraak gaan maken in sint-augustinus voor mijn eerste testen.

Als ze op mijn werk nog wa veel moeilijk gaan doen zal ik inderdaad ne keer langs de vakbond gaan want het hangt echt mijn oren uit. Ze profiteren echt van ne mens zijn goedheid maar eind deze maand is het echt gedaan met mijn goedheid. Ze kunnen dan hun plan trekken. Als ze er nie voor willen zorgen dat er genoeg personeel is is dat hun probleem maar maar nie da van mij.
Volgende week moet ik 45 uren werken omdat het weer zondag opening is. Ze vergeten wel dat die dag niet verplicht is van te werken. Als we kwaad willen komen we allemaal nie en kunnen ze de winkel zelf runnen. Ik kan er echt boeken over schrijven over het dagelijkse gedoe in de Gamma.

Wat mijn man betreft. Hij is sinds vanavond terug. Ik zei hem dat ik zaterdag eens alleen naar de stationstraat in sint-niklaas wou gaan shoppen om eens tot rust te komen en hij begon al van zijn oren te maken. Ik zeg tegen hem dat ik wel eens even tijd voor mezelf wil. Ik heb er niet teveel woorden aan vuilgemaakt en gewoon verder gedaan met wat ik bezig was.

Verder is er nie teveel gebeurd meer.

Brientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:38
Cindy VM

Hey Brientje,

Ik ben vorige zaterdag eens alleen op wandelen geweest in de stationsstraat en dat kan idd eens deugd doen. Zou zeggen: laat de papa er maar eens eventjes alleen voor zorgen en denk ook eens aan jezelf en als je na het middageten vetrekt dan moet men toch nog hun dutje doen dus zoveel last/werk hebben ze er dan niet mee in het begin he

Grtjs
Cindy

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:07

Hey

cindy: Welkom!!! in ons praatgroepje. Hij zal morgen wel moeten thuisblijven seg. We hebben vandaag al samen dingen gedaan. We zullen morgen wel zien he. Vanwaar ben jij nu ook alweer?

Ik heb nog een drukke middag vandaag. Straks onder de douche, dan een zonnebankske meepakken en naar de drukker mijn prijslijsten gaan laten bijdrukken want vanavond heb ik een demo op een camping in Stekene en ik heb daarnet eens geinformeerd en er zijn al 20 inschrijvingen + mensen die nie ingeschreven hebben dus da wordt ne goeie verkoop vanavond. (Kan ik mij morgen zeker laten gaan in sint-niklaas). Heb vanmorgend ook mijn achterruitsticker gaan afhalen van LR dus kan ik extra reclame maken.Hij valt eigelijk groter uit dan verwacht maar da kan geen kwaad. En mijn nieuwe producten zijn er ook dus hopelijk wordt het een geslaagde avond. Ik laat morgen wel weten hoe het is geweest. Ik begin de demonstratie om 21u dus om middernacht zal ik maar thuis zijn en ik ben al zo moe. Amber is altijd om 7.30u wakker en da vreet wel.

Wie was dat hier waarvan het kindje naar de kleuterschool gaat in de elisabethstraat? Weet jij misschien wanneer het opendeurdag is want heb enkel nog maar een uitnodiging ontvangen van de "Toren" maar daar gaat ze nie naartoe wegens bepaalde redenen.

Verder alles ok met de andere mama's?

Brientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:39
Katled

Online Status
hallo,
hier ben ik nog eens, met de trouw en zo nog maar weinig kans gehad om deftig te reageren, ik kom nog wel regelmatig piepen, maar nu ga ik nog eens wat bijschrijven.
Brientje, ik ben degene waarvan het dochtertje naar de kleuterschool in de st-elisabethstraat gaat, het is 24 mei opendeur, hier en daar zie je de aankondigingen al hangen. Volgens mijn dochter haar juf gaat het een soort Vlaamse kermis worden. Het is dus dit jaar niet de bedoeling dat je in alle klassen moet komen. Nu maar hopen op mooi weer!
Ondertussen groeien de kindjes volop, onze Wannes krijgt vanonder zijn eerste tandjes! hij is nu 9 maand, dus de tandjes mochten komen, kan hij nog beter eten! want eten dat dat manneke kan doen ... amai nog nie ... juist fruitpap gekregen, een uurke later gaan wij eten en meneerke begint van zijn oren te maken omdat hij nix krijgt :-) het is wel een stevig ventje, hij trekt zich al recht op de knietjes en als je hem je handen geeft trekt hij zich recht op zijn voeten!
Beginnen jullie ook af te tellen naar de 'grote vakantie'?? nog 6 weken school, dus nog 8 weken werken en dan is het voor ons ook vakantie!!!
Hoe gaat het met de rest met de babietjes??
groetjes, Katleen .

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:56
Katled

Online Status
Brientje: hier al beetje info over de school

http://www.oudersvoorkleuters.be/

groetjes, Katleen .

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:59
Cindy VM

@Brientje: kben van st-nkls en int weekend gade mij hier nie vinden, kom thuis nie meer op internet sinds Ymke er is. Meestal enkel op twerk tussendoor he....

@ Katled: Met mijn dochter alles goed, al 8 tandjes, begint een poging te doen om op haar benen te staaan maar kruipt vooral gans de living en keuken door.... Das oook zo ne hongerlijder zunne, gisteren om 4u fruitpap gekregen en toen we gingen eten (half 7) ne halve peperkoek op en om 8u haar fles (240ml water) en toen die op was kneutte ze omdat ze leeg was... Maar tis een fijntje dus ze kan wel wat extra gebruiken. Ja al een paar keer goed ziek geweest en dan is het met 100de gr tegelijk dat die afvalt maar zo rap komt dat der dan ook nie bij he.

Grtjs

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:47

Katled: merci van de info maar ik kan die dag dus al nie gaan. Moet werken van 9u-18u. Ik kan het dus al vergeten en ik moet geen verlof vragen want 2 zaterdagen na elkaar verlof mag niet zeggen ze.

Ik zal in de week wel ne keer langsgaan om haar in te schrijven dan.

Brientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:52
Cindy VM

Hey mama's,

Hier nog ne tip voor ne uitverkoop: Tis weer zover bij Vegotex (ligt achter E5mode), alles voor 5, 10, 15 euro. Ge moet wel in bakken scharrelen maar loont soms echt de moeite. Zowel dames, kinder, baby als herenkledij

Openingsuren en dagen:

ZO 18.05.08 : 09.00-17.00
MA 19.05.08 : 12.00-19.30
DI 20.05.08 : 12.00-19.30
WO 21.05.08 : 12.00-19.30
DO 22.05.08 : 12.00-20.00 !!!!
VR 23.05.08 : “”RUSTDAG””
ZA 24.05.08 : GESLOTEN
ZO 25.05.08 : 09.00-17.00
MA 26.05.08 : 12.00-19.30
DI 27.05.08 : 12.00-19.30
WO 28.05.08 : 12.00-20.00 !!!!!!! LAATSTE DAG

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:37

Hoi hoi,

Marijke, Proficiat met je dochtertje!!!!!

Cindy, welkom he!!

We waren met 9 naar Disneyland en er zijn er acht van ons ziek geworden. Allemaal hetzelfde. Gelukkig zijn de meesten er ondertussen zo goed als door, maar mijn schoonmoeder nog niet helemaal. Wat wil je eigenlijk, ze neemt haar medicatie niet in zoals het hoort.
Dinsdag werd Juwan bij de kinderarts gewogen en hij is alweer afgevallen. Hij weegt nu 7.600kg en meet 69 cm. Een fijn klein bazeke dus. We moesten opletten dat hij niet zou uidrogen, maar zover is het niet gekomen. Gelukkig maar.

Marijke, normaal gezien zouden wij zo'n trip ook niet doen en al zeker niet met de bus, maar ja, de schoonmoeder trakteerde he. We konden moeilijk weigeren want het was voor haar verjaardag.

Woensdag zijn we dan eindelijk onze nieuwe auto gaan halen. Ivo was zo content als wat. Hij heeft dan ook een half jaar op zijne auto moeten wachten he.

Allee, ik ga eens verder doen met mijn werk nu Juwan nog slaapt.

Tot de volgende!!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 10:47
mini-mama

Hoi mammies,

Ik laat me ook nog eens horen. Heb zoveel dingen te doen, dat het er niet altijd van komt. Maar ik lees ook regelmatig bij hoor. Ik krijg ook geen e-mails meer van dat er nieuwe berichten bij zijn...

Marijke, een dikke proficiat met jullie meisje! Geniet er maar van hoor! Hopelijk is alles ok?

Brientje, hoe gaat het intussen met jou en je man? Kleurt het leven al wat vrolijker? En hoe was je demo?

Gho, en al de rest... tis zo veel om te lezen. Veel nieuwe mama's precies.

Hier is alles ok. Of toch bijna. Daan is weeral 2 dagen ziek geweest. Same as usual. Nu heb ik bloed laten trekken bij hem om eens te testen op allergieën. Donderdag mag ik bellen voor de uitslag.
Zijn twee bovenste tandjes komen ook door, en hij kan van zijn poep op zijn buik. En dan maar spartelen. De rest heeft hij nog nie door. Hij probeert wel eens zich recht te trekken aan zijn park, maar dan zit hij daar te mopperen omdat het niet lukt

Voila, voor de rest tel ik jammer genoeg mijn laatste schoolweken af.

Tot later!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:04

Hey,

De demo is tegen geslagen. Er waren 20 inschrijvingen en er waren er maar 12. Ze hebben dan ook nie allemaal gekocht, twas echt zwak.
We zijn daarna dan maar naar de Kadanz geweest iets gaan drinken.

Om 00.30u was ik thuis, was echt wel doodop.
Ik heb nog nie uitgerekend hoeveel de winst is maar da zal pas voor vanavond zijn. Straks ga ik eerst effe gaan shoppen "alleen".
Verder is er hier nie veel te zeggen.

Brientje

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:51

Hey,

MamaJJ: Kan het zijn dat ik je zien zitten heb in de lunchgarden? Wij waren er ook. Ik was niet zeker, maar nu ik je foto's bekijk op je profiel ben ik er 100% zeker van. Ik heb je opgemerkt toen we stonden aan te schuiven voor eten,zo druk seg. En wij zaten aan de zijkant waar de afruimkarretjes worden naartoe gebracht om af te wassen. Je hebt wel flinke kindjes he seg.

Het shoppingmiddagje is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. Er is eerst 2 uren zwaar over gediscussieerd geweest omdat ik alleen wou gaan, dan kreeg ik te horen dat ik een egoïst ben omdat ik hem geen liefde geef. Ben dan maar vertrokken zonder iets te zeggen. Heb de trein genomen van 15.04u en ik heb de trein terug naar huis genomen om 16.50u, het was dus snelshoppen. En dan die regen er nog ne keer bij. Na zo'n middag was de goesting er nie meer. Ik zal binnenkort nog wel ne keer gaan als hij gaan werken is.
Ben dan eerst nog langs het schoolfeest geweest van mijn zussen hun school. En rond 17.45u was ik thuis denk ik. Hij heeft niets meer gezegd. Tis weer veel beeld weinig klank. Het heeft 2 dagen goe geweest en het is weer naar de boem.

Verder ben ik nog altijd heel moe en heb ik toch last van mijn hart. Terwijl er op de echo niets te zien was heb ik toch regelmatig pijnscheuten. Had zelfs soms moeite met ademhalen. Ik zal blij zijn als ik een afspraak heb in de kliniek. Dat ze maar eens een grondige check-up doen.

Ik kan nog effe op het internet surfen en straks kruip ik in mijn beddeke want het zal deugd doen.

Slaapwel iedereen en tot morgen

Brientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >