< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
16/05/2008 @ 14:47
Leen

Online Status
ik hoop dat Pien nog langskomt dat ik iets weet;
anders stuur ik haar straks een sms'je
't is nog haar nummer van vorig jaar hoop ik, meen mij te herinneren dat er eens iets met haar gsm of provider was.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:02
Leen

Online Status
en nu neem ik even de tijd voor ons weekendrelaas.
't was dus zalig, Y. heeft wel twee keer overgegeven in de auto toen we in de file stonden op de ring, maar kon alles opvangen in een slab en vijf min. erna was ze al aan 't zingen. we waren nog goed op tijd aan zee en hebben de auto in de garage gezet en direct naar de dijk gegaan voor nog een kleine wandeling. 't was nog aangenaam warm.
ze was 's morgens telkens rond 6u wakker, de laatste dagen thuis ook, dus rond 8u30-9u waren wij al op trot. vrijdag was het heel kalm aan zee en we waren bijna alleen op de pier, valt niet veel voor.
tegen de middag nog strand, dan eten, slapen en dan terug strand. de eerste dag liet ze mijn hand niet los als we in zee gingen, maar dat veranderde helemaal de andere dagen, ze dierf veel meer.
zaterdag was ik beetje ziekjes, flauw, barstende koppijn, doodmoe, maar in mijne zetel aan 't kabientje met zicht op mijn in 't strand spelend prinsesje ben ik genezen geraakt.
papa trakteerde 's avonds met een ijsje en dat was Y. al vlug gewoon.
heel mooi bloemeke gekregen van haar met moederdag, ze kwam het zo lief brengen toen ik nog in bed lag de zondag, maar ze zei wel gelukkige verjaardag mama, tja papa had haar maar één keer gezegd wat ze moest zeggen, ze is natuurlijk meer gewoon van kadokes af te geven en gelukkige verjaardag erbij te zeggen.
dan zijn ze samen pistolekes gaan halen, was een leuke dag.
de volgende dag zei ze 's morgens terug dat ze een bloemeke had voor mij en kwam ze met een denkbeeldig bloemeke tot op bed en dan heeft ze nog een denkbeeldig aardbeientaartje gebakken.
maandagmiddag is mijn moeder dan toegekomen en ben ik met tranen in de ogen vertrokken toen mijn prinsesje nog dutje deed.
we bellen haar 's morgens en 's avonds maar zullen zoooo gelukkig zijn als we haar vanavond in onze armen mogen sluiten.
vanmorgen aan de telefoon zei ze "mama ik kom naar huis naar jou".
vier dagen is lang, ze heeft een zalige week aan zee gehad, en dat is 't belangrijkste zeker.

en nu even iets bruisends gaan drinken want heb vanmiddag tomatensoep met ballekes besteld hier en die ligt serieus op mijn maag, aiaiai

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:07
vero

Online Status
Sanne,
wij hadden daarnet werkoverleg en de clean desk policy is weer effe aangehaald. ik voel mij dan altijd persoonlijk aangesproken...
Dus ja, ik ga binnenkort ook is vanalles in de vuilbak zwieren denk ik.

En ik heb ook nog een collega aan het huilen gebracht vandaag. Allez, die ligt eigenlijk in conflict met een andere collega (die onze baas gaat worden) en ik was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen...
Ik kan daar dus ni goed tegen hè van die huilende collega's. (allez, het feit dat ze wenen op t werk).

Leen, u weekend is wel goed geweest precies hè?

En nu moet ik nog wat doorwerken. drukke dagen.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:20
nele

oeps, huien op het werk....nog nooit gedaan hoor zelf wel al gezien...en gij het dat aan de gang gebracht Vero, foei . haha, zie dat niet zo driect in jou.
En clean desk, oeps, dat moeten ze hier niet inlassen hoor . Ben een rommelpot qua bureauhuishouding .

T, wel, die Meus dat dat nie meer dacht ik, aangeien hij nu een eigne restaurant heeft in Leuven, en toen hij die "home cooking" deed nog niet. Maar typ die term eens in op google en je zal misschien wel een andere iets gelijkaardigs vinden? En ga mij dit weeknd eens naar jouw site bewegen, ben in de mood.

Oh ja Leen, tis waar, vandaag komt uw prinses weer naar huis; Was wennen zeker deze week, EN heb je er beetje van kunnen genieten het s'avonds het niet zo druk te hebben?
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:24
T

Online Status
Ok, nele ik zal dat eens doen. Ik had ook gedacht aan die kok die daar speciale barbecues organiseert, komt dikwijls eens op tv. Iemand die zijn naam weet?
Heb je ivm de site een mailtje gestuurd, Nele.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:44
Leen

Online Status
hier nog zo'n rommelpot, als ik tijd over heb, kom ik hier ipv op te ruimen.
Vero, collega aan 't huilen gebracht, maar meiske toch.
Griet komt ook morgen met haar twee bengels.
ga Pien eens een mailtje sturen, dat ik haar morgen niet op de laatste moment moet lastig vallen.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:56
Pien

Online Status
Ja, ik was dus ECHT wel van plan om hier deftig langs te komen en was aan het bijlezen maar mijn zus belde net en dat duurt altijd wel effe.
lap, weer telefoon!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:58
Rien

foei vero!!!!!!!!

ik weet ni wat er aan het gebeuren is .. onze F slaapt nog steeds .. da's echt lang nu. Hebben jullie dat ook dat jullie je dan vanalles negatief gaan inbeelden? kieken dat ik ben ..
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:04
Sanne

Zo, mijn kasten zijn zo goed als leeg
Mijn vuil- en papierbak puilen uit...

't lijkt wel alsof het nu al mijn laatste dagen zijn.
Nog 14 werkdagen welgeteld

Vero, foei, collegaatjes aan 't huilen brengen

Rien, als J. langer slaapt dan normaal sta ik ook op zijn kamertje hoor om te checken of alles ok is
Maar meestal moet ik zelfs zijn kamer niet eens binnengaan en hoor ik hem zo vanop de gang al snurken, ons klein varkentje

Leen, 't klonk zalig aan zee...
Wij gaan volgend weekend nog eens. Hopelijk is 't dan wat goei weer.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:17
Nancy78

Online Status
hihi, sanne, snurken vanop gang! dat doet ons Z'tje niet, dus ik moet wel altijd deur stillekes opendoen als ik ongerust ben en meestal is ze dan in fase van haar slaap dat ze lichter slaapt en pardoes wakker
wel tof dat je bureau zo proper is nu, geeft wel goed gevoel hé! wil dat hier ook es doen, zal in juli zijn maar geloof me, papier zal wegvliegen!

vero, foei foei, iemand aan t huilen brengen

rien, geniet van de extra tijd nu F zolang slaapt, want ze doen dat toch zo weinig (allez, die van mij toch), hé, hun mama wat extra rust gunnen

nele, we gaan eten in t appost elken, of zoiets, collega van mij die in Aal st woont, heeft gereserveerd. ik kijk dààr wel naar uit, niet zozeer naar al het voorbereidend werk, maar ach, zal ook wel gaan zeker

ik poog binnen half uurtje trein te nemen, maar nog kan ook klein uurtje zijn, afh van hoe snel ik hier iets kan afrodnen
dan spring ik eerst es binnen bij mijn oma, daar bokes eten en dan naar huis, prinsesje zal al slapen, denk ik

enfin, was goede vergadering maar moet toch echt wel enkele dingen oplijsten of k ben ze kwijt

leen, wel leuk om zo te lezen van je tijd aan zee, alleen ambetant dat Y zo vroeg wakker was én dat jij en zij beetje ziek geweest zijn; wel lief van dat denkbeeldige bloemetje en appeltaartje

pien, gij telefoonmachien

nans

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:17
Pien

Online Status
't Is terug mijn zus! (we waren nog niet uigebabbeld maar ik moest H gaan halen!)
Dus weer geen lang bericht, ik zal mijn schade morgen mondeling inhalen!
Ik stuur straks nog mailtje met wegbeschrijving.
Leen, geen probleem hoor voor morgen, heb intussen terug gesmst! Het ZOU wel kunnen dat ik eerst J nog naar de luchthaven moet voeren, maar tegen de middag ben ik 100% zeker terug hoor! Anders eten we wel wat broodjes met toespijs, soep durf ik niet beloven want het zal hier straks al hectisch genoeg zijn met J die nog a la limite vanalles in orde moet krijgen voor zijn trip...
Tot straks!
Pien
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:24
Leen

Online Status
Pien, ik zal pistolekes kopen bij de bakker, kan jij voor de toespijs zorgen, 't is zo warm in de auto om dat daar een uur in te leggen. ik neem ook nog iets mee voor in de namiddag.
ik hoop tussen 10u30 en 11u te vertrekken, even stoppen bij de bakker en dan hoop ik zeker tegen 12u daar te zijn.
denk dat Y. dan al wel wat geslapen zal hebben in de auto, dus ben niet zeker of ik ze bij jullie nog in slaap kan krijgen.
hopelijk zijn er dan nog wakkere kindjes dat ze speelkameraadjes heeft.
ik kijk er zo naar uit, 't is al zo lang geleden dat ik nog naar een date geweest ben.
A. was wel wat triestig dat hij Y. dan morgen ook al niet veel zou zien, maar heb hem gezegd dat het een goeie voorbereiding zou zijn op juni, want dan zou hij 4 weken naar midden Frankrijk moeten en maar één keer naar huis komen, daar gaf hij me dan wel gelijk.

ik kan in juni dus zeker ook eens een weekendje gezelschap gebruiken hier

tot later

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:25
Leen

Online Status
Pien, ik neem anders een doos soep uit mijn vriezer mee, dat kan wel geen kwaad, dan ontdooit die al wat. breng voor Y. mss nog een bledi chefke mee dan

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:26
vero

Online Status
rien, ik heb dat vooral 's morgens als hij is wat langer slaapt. dus da's perfect normaal!

ja, t was ni echt mijn fout zenne dat ze is beginnen huilen. t was eigenlijk doordat een andere collega iets had gezegd. en ik zat er ineens tussen. het conflict is eigenlijk tussen die twee.

ik ga hier ook rap nog is wat opruimen. ga een week bijna niet aan mijn buro zijn. Seminarie begeleiden volgende week. Wine & dine all week.... pfff lange dagen. ga stikkapot zijn.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:35
Leen

Online Status
zware vooruitzichten Vero, precies wel leuke job die jij daar hebt zeg.
rust maar goed dit weekend dan.

ik ga hier ook afronden, wil gewoon al naar huis om naar mijn prinsesje te kunnen vertrekken.

en morgen eindelijk date, joepie joepie jee

daaaag

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:55
Nancy78

Online Status
ooooh vero,dan gaan we je veel moeten missen volgende week !
We hadden wel door dat je die collega niet aan t huilen gebracht had hoor, t was maar om te plagen

leen, straks herenigd! geniet er maar van!!!

jammer dat ik er morgen niet bij ben
wel foto'kes doorsturen hé
leen, ik bekijk je foto's van Y vanavond, moet nu lopen!
doei
nans

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:00
vero

Online Status
ja, toffe week maar zware week. ik ga dood zijn tegen vrijdag.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:02
nele

hello, ik zit hier nog een uurtje, ja, wil persé iets afhebben (en ondertussen ben ik hier alweer zé ), maar ik heb dat echt wel nodig, zo af en toe eens hier komen lezen/typen, ook al is dat maar minuutje, is de ideale ontspanning en uitlaatklep!

En ja, tis alweer zo eens dat ik dus iets moet missen, date weliswaar, door die IVF. Ach ja,ben ik al gewoon, we zijn al blij dat zowel PU als ET op een niet- werkdag doorgaan deze keer. Heb er ooit eens een buitenlandse vergadering voor moeten afzeggen...de echte reden wist de baas niet in eerste instantie..daarna wel, want ik kreeg miskraam en ik heb alles maar uitgelegd toen..gelukkig wel begrip gekregen..maar toch.
goh, nu ga ik ervan uit dat morgen alles zal doorgaan, positief denken is toch de boodschap hé zeggen ze .

baai baai en tot morgen (rond 11 uur).
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:09
Pien

Online Status
Heb wegbesturing doorgemaild, moet nu dringend in actie schieten...
Leen, prima, toespijs heb ik te over, dus geen probleem! Ik zou graag broodjes bakken, maar weet niet zeker of ik dat nog gedaan ga krijgen, ik stuur je anders vanavond nog een sms. Slaapkamers genoeg hier, we zien wel hoe het verloopt! Kijk er ook echt naar uit om je nog eens te zien, 't is superlang geleden!! (de anderen natuurlijk ook hoor!!! )
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:09
Pien

Online Status
en nele, we lassen absoluut een duimmoment in morgen!!!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >