Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 17:22 Sarah | Hoi Lizzy Wij hebben in januari precies hetzelfde meegemaakt. Ik zou 9,4 week zijn bij de eerste echo maar ik droeg een vruchtje van 6 week na 1 week moest ik terug komen om te kijken of er misschien toch een hartje zou kloppen. Maar helaas. Alhoewel ik na de eerste echo zeker wist dat het niet goed was. Ook ik wilde graag dat het spontaan zou komen, maar het is op een curretage uitgelopen. Als je behoefte hebt om erover te praten kun je dit doen op het forum Soms gaat het mis... onder het topic cyclus na miskraam. We zijn hier met een groep meiden die allemaal pas geleden een miskraam hebben meegemaakt. En vinden veel steun bij elkaar. Hier kun je ook al je vragen kwijt. Er wordt ook erg actief gepraat als ik een dag niet geweest ben heb ik soms heel veel om bij te lezen. Verder zou ik je het advies geven praat erover. Hou het niet voor jezelf. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk en je zult vast hele lieve reacties krijgen. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even tacties is. Wij kregen van iemand de opmerking je bent nog jong. Dat is ff niet wat je nodig hebt. Heel veel sterkte deze dagen en ik hoop voor je dat je snel terug zwanger bent. Hou hoop. Je kunt aan mij zien dat het kan ![]() ![]() |
| 16/05/2008 @ 12:59 Lizzy | Wat zijn jullie schatten, ik kan niet stoppen het te blijven zeggen. Wie wat ook zegt, niemand heeft me hier gekwetst op een reactie, ik weet dat het uit een goed hart komt en dat elk woord een goede bedoeling is. Ik vraag me nu wel af of curretage een optie is of dat ik geen keuze heb straks. De VK zegt dat een natuurlijk uitstoot beter is voor je lijf en baarmoeder, maar dat sommige mensen voor een curretage kiezen omdat ze het psychisch niet aan zouden kunnen. Ik kies voor de natuurlijke weg, maar dan moet ik wel de zekerheid hebben dat het lichaam dit ten alle tijde zelf uitstoot en dat dit niet "voor altijd" kan blijven zitten .... Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en iemand me hier antwoord op kan geven .... Want ik zit nu inderdaad wel te springen dat het er maar uit moet komen... Zodat we verder kunnen met opnieuw zwanger worden .... dat willen we namelijk niets liever. Ik voel me op het moment best sterk, mijn vriend is mentaal op en top en trekt ons hier doorheen door realistisch te blijven. Hoewel er uiteraard tranen zijn is realistisch blijven hetgeen ons sterk maakt en houdt. kan iemand me vertellen of het vruchtje absoluut het lichaam zal verlaten?? |
| 16/05/2008 @ 13:12 Ingrid | Zwangerschap Hey, Wat een verhalen allemaal! Ik heb in februari ook een miskraam gehad, was negen weken zwanger. Nu ben ik ook weer zwanger zo'n acht weken! Het begon al niet zo leuk ,want ze dachten in het ziekenhuis dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was, dus met spoed naar de ok! Gelukkig was het niet zo! een week later kreeg ik weer een echo... en ja hoor er was een hartje aan het kloppen. Wat was ik blij! Toch heb ik nog steeds het gevoel dat het niet goed zit. Ik heb dezelfde klachten als bij de miskraam, alleen bloed ik nog niet. Ben zo bang dat het weer fout afloopt! Maandag 26 mei krijg ik weer een echo, als het er dan nog steed goed uitziet ben ik pas gerust. ik hou jullie op de hoogte! m.v.g Ingrid |
| 16/05/2008 @ 13:54 | Hai Ingrijd, Ik heb een vraag voor je. Wat voor klachten had je dan dat je het gevoel had dat het niet goed zat. Ben heel benieuwd zitten nu op 5.5 week en ik heb net de gynaecoloog gebeld voor een afspraak omdat ik zn zuerende buikpijn heb hele tijd, alsof ik ongestel dmoet worden, ben dus erg benieuwd wat jij voor signalen voelde... ? |
| 16/05/2008 @ 14:03 | Is er misschien iemand anders van de dames die mij kan vertellen wat de klachten zijn of tekenen zijn van een miskraam ben zo onzeker en zenuwachtig, moet volg week vrijdag naar gyne omdat ik zo'n buikpijn hou, hoef niet te vloeien ( nog niet) ![]() |
| 16/05/2008 @ 14:21 Lizzy | Hoi, Heeft er ook iemand antwoord op mijn vraag ?? liefs.. |
| 16/05/2008 @ 20:56 Ingrid | Miskraam Hey! Sorry dat ik niet gelijk antwoordde, ben pas net weer thuis! Volgens mij vroeg Kim hoe een miskraam voelt! Bij mij voelde het alsof er wat lag te rotten in mijn buik+ die menstruatiepijn en had in al mijn organen steken. Nu ik weer zwanger bent, voel ik weer die pijn in mijn onderbuik en ben zo bang dat het weer fout gaat! Heeft 1 van jullie ook zo'n raar gevoel in de buik de hele dag? Terwijl het wel gewoon goed zit? Ik geloof er nog niet zo erg in dat het goed zit namelijk! Ik heb een gezonde dochter van 1,5 jaar, en bij die zwangerschap had ik nergens last van! Kan iemand mij geruststellen? x ![]() |
| 16/05/2008 @ 21:14 Sarah | Hoi Lizzy Volgens mijn gyn. stoot het lichaam 3 weken nadat het vruchtje gestopt is met groeien het af. Dus als het met 6 week gestopt is met groeien zou het met 9 weken spontaan moeten komen. Dit is meestal het geval. In mijn geval was het er met 11 weken nog niet dus hebben ze met toen gecurrateerd. Ik moet zeggen dat het me heel erg meegevallen is. Fijn is anders maar ze doen echt heel voorzichtig. Ook ik had liever gehad dat het spontaan was gekomen maar helaas was mijn lichaam het hier niet mee eens. Misschien dat het veel later alsnog was gekomen, ik weet het niet, maar hier wilde ik niet op wachten. Dat zou ik jou ook aanraden. Wacht het even af, maar blijf het jezelf niet onmogelijk moeilijk maken. Je kunt ook pillen slikken die de miskraam op gang bregen. Maar mijn gyn. was hier geen voorstander van omdat veel van deze vrouwen alsnog (soms met spoed) gecurrateerd moeten worden. Zoals ik al zei in mijn vorige reactie ben je welkom op onze topic waar meer mensen met ervaring zijn die je vragen kunnen beantwoorden. Heel veel succes ![]() @ Titi ik ben het niet met je eens. Ik ben gecurrateerd. Maar heb lichamelijk helemaal niet hoeven herstellen. Wel nadat het de eerste keer niet volledig was weggehaald maar dit is een grote uitzondering. De tweede keer heb ik helemaal nergens last van gehad. Geen pijn, niet misselijk wel moe van de narcose maar verder helemaal geen klachten. En de eerste ronde na de curretage ben ik al weer zwanger dus het is niet waar dat je lichaam daarna er meer tijd voor nodig heeft om zwanger te worden. ![]() |
| 17/05/2008 @ 09:33 Lizzy | Dat zijn geen geruststellende verhalen als ik dat zo lees ... Maar alles heeft een reden ... misschien is het onze tijd nog niet. Ik zou gister 10 weken zwanger zijn en de VK gaf aan dat het misschien 6 weken gegroeid zou hebben. Ze raadde me framboosbladthee aan, dat zorgt er voor dat de baarmoeder gaat samen trekken en uit gaat zetten. Ik heb weer een zwangerschapstest gedaan en het streepje was nu wel veel lichter, misschien neemt het HCG hormoon al af en komt het alsnog volgende week naar buiten. Mijn lijf weet nu ook dat het niet goed is en misschien reageert het op een natuurlijke manier .. Ik blijf hopen ... ik laat jullie zeker weten hoe het afloopt .. Liefs |
| 19/05/2008 @ 18:14 Lizzy | Hoi meiden, "gelukkig" ben ik zaterdagnacht "ongesteld" geworden ... Mijn lichaam heeft het gelukkig spontaan afgestoten, nu kunnen Oscar en ik allebei verder en mijn baarmoeder blijft onbeschadigd ... vrijdag heb ik om 12.15 uur een afspraak bij de VK om een controlerende echo te maken, zodat we kunnen ckecken of alles schoon is en we weer opnieuw kunnen beginnen ... Ik ben ergens erg opgelucht, geen curretage en vrij vlot na het slechte nieuws de uitstoot van de zwangerschap ... Ik heb geen pijn, geen erge krampen en geen ongelovelijke erge bloeding, misschien komt dit nog, maar heb weer een beetje vertrouwen in mijn lijf .... Wanneer het bloeden is gestopt, heb ik dus weer alle kans om opnieuw zwanger te raken! Ik hoop dat het snel gebeurd, in ieder geval dit jaar nog .. gelukkig toch weer een klein stapje dichterbij onze droom ... Liefs |
| 19/05/2008 @ 20:41 Sarah | Hoi Lizzy Jammer dat het allemaal zo heeft moeten zijn. Maar ik ben blij voor je dat het toch spontaan is gekomen. Dat was toch wat je het liefste wilde Fijn dat je niet heel veel pijn hebt gehad. Je klinkt weer heel positief! Knap hoor! Ik hoop voor je dat je snel terug zwanger mag zijn en dat je baarmoeder nu weer helemaal leeg is. Heel veel succes. En praat erover dat kan je zo helpen dit te verwerken!![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

teleurstelling 1e echo
en ik hoop voor je dat je snel terug zwanger bent. Hou hoop. Je kunt aan mij zien dat het kan 

ze is zelfs naar 3 verschillende gyné's geweest of ze wel zeker waren of het wel echt niet meer leefde
weer en nu nog steeds een cyclus die zo rommelig is dat er geen pijl op te trekken is.