Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 17:22 Keun ![]() | ah ok cava... ik zal zeker voor je duimen ! ![]() |
| 13/05/2008 @ 10:15 heleen ![]() | snuitje hier 1 die al bijna een jaar temp het kan zijn dat je een dip heb voor je eisprong bij mij is dat altijd het geval de vorige ronde 1ste dag 36.8 2de dag 36.7 3de dag 36.5 toen dag 4 36.8 daarna steeds een beetje hoger dus misschien moet je ei nog komen anders kan je eens een kaartje invullen bij http://www.fertilityfriend.com die geeft het aan wanneer je je eisprong heb gehad als je je niet aan kan melden stuur maar een pb dan stuur ik wel een uitnodiging |
| 14/05/2008 @ 11:33 mel ![]() | an goed nieuws hé, begin maar te genieten ![]() snuitje ik heb ook al getempt en na een paar maanden wordt het iets duidelijker, de eerste maand is een beetje gissen, veel succes |
| 15/05/2008 @ 11:33 mel ![]() | lauie is inderdaad nog eventjes geduld hebben hé, ik was enorm zenuwachtig voor de uitslag en ik had mij op het ergste voorbereid, ik duim dat bij jullie alles in orde is |
| 16/05/2008 @ 23:34 snuitje ![]() | lukt niet... aangezien de foto nergens op internet staat en ik niet vind hoe je hem kan uploaden. |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

geen eisprong?
Daarvoor was het 36.1 of 36.0 dus zo laag is em wel niet gezakt...
naartschijnt moet je temp stijgen bij je eisprong en dan gedurende 14 dagen hoog blijven (liefst zelfs langer, als temp niet zakt bij je nod, dan kan je zwanger zijn...)
, ik mag mij er niet in druk maken maar ik wil geen lange cyclussen meer. Gelukkig mag ik overmorgen al langsgaan bij de gyn!!

Ben wel blij.
of al vroeger.(ofwel met de pil, maar dat wil ik niet reden is jullie wel bekend