[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 11:29 ilsy | hoi vorige week was ik 27 en 5 dagen...en was op bezoek bij de dokter. ik kreeg te horen dat ons klein manneke al 1 kilo en 400 gram woog. dus eigenlijk te veel voor zijn aantal weken. ik moet me ook laten testen op zwangerschapsdiabetis. heeft iemand dit ook meegemaakt? en heeft dat er iets mee te maken dat mijn kleintje groter is dan normaal? of maak ik me te veel zorgen? groetjes |
| 16/05/2008 @ 12:10 LiMe | Ook onze baby groeit in enorm. Diabetes is het niet. Bij ons zal het waarschijnlijk genetisch zijn, want mijn vriend is ook reuzegroot (en was dat ook als baby). Ik maak me soms ook zorgen dat hij te groot is/wordt, maar er zijn nu eenmaal kleine en grote baby's, zeker... Don't panic! |
| 17/05/2008 @ 09:47 Neeltje | Gisteren een echo gehad en de gyn schatte het gewicht op 2.200 kg. Dus een serieus stevig boeleke!!! ongeveer zo'n 3 weken voor op schema. Ik mag hopen dat het niet in die mate blijft toenemen, want anders...amai de bevalling ![]() |
| 17/05/2008 @ 11:33 ilsy | hoi dames bedankt voor jullie reacties. ik ben al een beetje meer gerust gesteld. volgende week de test laten doen voor diabetes. en als die goed is dan ben ik zeker gerust gesteld. groetjes |
| 17/05/2008 @ 11:41 Sabke ![]() | ik mocht deze week terug op controle en ook onze spruit zit en week voor op het gemiddelde, 1kg800 op 30w. begin zo te denken dat ze het gemiddelde verkeerd inschatten ![]() |
[Reageer]

kindje te groot

.'t Is alleen te hopen dat de bevalling daardoor niet te zwaar zal worden!