volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 12:57 sheratona | hoi hoi allemaal ![]() ik ben momenteel 7 maand zwanger van m'n eerste toen ik pas zwanger was zeiden ze dat ik moest beginnen smeren tegen striemen een collega van me heeft ook gesmeerd met creme's en amandelolie en dit gedurende de volledige zwangerschap toen ik haar buik zag na de bevalling ben ik toch verschoten ze stond gewoon vol ![]() gans haar buik ,borsten, armen, en haar benen tot haar knieen ![]() ze is er 22 en is toch een redelijke knappe maar door die striemen zal ze nu toch beperkingen hebben ivm met kleding enz ... zelf heb ik zoiets van striemen komen er of niet of je nu smeert of niet meer iets genetisch (zo ervaar ik het toch) nu 7 maand en nog steeds geen striem (ze kunnen er wel plots zijn )zelf vind ik dat ik een mooi buikje heb stevig naar voor en een mooi modelletje ![]() wie heeft er nog schrik voor striemen en wie niet? bedankt voor de reactie's |
| 16/05/2008 @ 13:01 Anne | Als het even kan toch liever geen striemen. Heb vele zwangerschapskwaaltjes die af en toe echt vervelend zijn, maar gelukkig tot nu toe geen striemen... ik hoop dat dat zo blijft! |
| 16/05/2008 @ 13:03 Mamadenise ![]() | ik heb gelukkig ook geen striemen gehad !! maar klop het gauw af want ik ben er nog niet hahah |
| 16/05/2008 @ 13:17 vv | Hoi, Hier fanatiek gesmeerd en toch stond ik op een ochtend op met een onderbuik vol striemen op 36 weken. Ik dacht dat ze dan toch niet meer gingen komen, maar had dus verkeerd gedacht, want tegen 40 weken waren ze al uitgebreid tot boven mijn navel |
| 16/05/2008 @ 19:15 sheratona | hoi hoi ik ben blij dat de overheid van de mama's (in spe) die striemen eerder als een herinnering ofzo zien maar als ik mocht kiezen dan zie ik ze liever niet ![]() noem me op datvlak maar trots ofzo mijn moeder had er een beetje en van mijn grootmoeder weet ik het niet ik heb ook nooit de behoefte gehad om te vragen aan mijn grootmoeder "mag ik je buik eens zien" ![]() aan de tand des tijds heb ik nog minder behoefte ![]() ik hoop maar dat als ze er toch komen dat ik er net als jullie niet al teveel meer zal aan denken eens ons kleintje er is ![]() groetjes sheratona |
| 16/05/2008 @ 19:25 @@@ | bij eerste zwangerschap , 23 kg aangekomen en idd geen striem te bekennen.. nu zwanger en heb een MEGAbuik, en inmiddels 30 kg aangekomen..tot 2 weken terug geen striem te bekennen, en inmiddels ja hoor....niet mooi meer; mijn hele onderbuik zit eronder...(wordt volgende week ingeleid, dus de striemen pas de laatste 3 weken van mijn zwangerschap gekregen!!!) wil je dus niet demotiveren; maar kan dus nog komen, óf in deze zwangerschap aan het eind of in volgende zwangerschap |
| 16/05/2008 @ 20:36 | Hallo, heb ook liever geen striemen héhéhé .. zelf heb ik nooit gesmeerd, en bevallen op bijna 42 weken, mooie ronde buik, droeg mijn zoontje echt naar voren, 16 kg bijgekomen. Resultaat: nada, geen striem te bespeuren!!!!! Superblij dat ik ben. En net als velen zeggen, volgens mij is dat genetisch bepaald ... mijn mama had dat ook niet. Groetjes, K'tje |
| 16/05/2008 @ 23:02 mirella ![]() | Hoi, Ik was maar liefst 30kg aangekomen bij Ryan, maar geen striem te bekennen, en hadden ze er wel gezeten jammer dan!! ![]() Groetjes Mirella |
volgende pagina >

geen striem te bespeuren....

)