[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 22:03 Marleen | In principe gebeurd het hier niet en als het gebeurd (ziekte, erg warm en overdag weinig gedronken) dan alleen water. Zoete drank is erg slecht voor de tanden en s nachts drinken is een gewoonte die je aanleert. Hetzelfde als mensen die s ochtends eerst een kop koffie moeten hebben of zoals mijn man 1 kop koffie nodig hebben per boterham om die weg te werken. Het is beter om het niet te doen. En zie je het straks voor je met zindelijkheidstraining dat je kind 10x op een nacht er uit komt omdat hij steeds moet plassen na het drinken en als je kind steeds wakker wordt kan het s ochtends toch nooit voldoende uitgerust zijn??? |
| 13/05/2008 @ 15:52 sophie ![]() | hallo, helemaal eens met hilde eens heb ook z'on flesje aan gillian zijn bed stel je zelf maar eens voor dat je s'nachts met zo een reuze dorst gevoel zit. groetjes ![]() |
| 14/05/2008 @ 00:11 Susanne ![]() | wij doen het niet hier, maar ik zou als je het zou doen idd aanraden om alleen water te geven voor zijn tandjes! Succes Susanne |
| 16/05/2008 @ 21:39 barbara | Hierzo eigenlijk nooit drinken mee naar bed gegeven.. als ze ziek zijn, dan gaan we er wel een paar x per nacht naartoe om aan te bieden natuurlijk.. als ze niks willen drinken, maar hier drinken ze gewoon sochtens gelijk als ze uit bed komen beneden een beker |
| 16/05/2008 @ 21:47 Dagmaries | Dagmar heeft ook nooit drinken meegekregen naar bed. Die slaapt (meestal) zo vast, dat ze niet eens wakker zou worden om te drinken Wanneer ze wel wakker wordt omdat ze ziek is of het erg warm is o.i.d. bied ik het wel aan, maar ze hoeft nooit! Maar goed, kinderen verschillen van elkaar, had ik het idee gehad dat ze wel behoefte eraan had, had ik vast een beetje water naast haar bedje gezet. Wellicht komt dat later nog, wanneer ze niet meer naar bed WIL en steeds smoesjes gaat verzinnen zoals 'mamma, ik heb zo'n dorst' ![]() |
| 23/05/2008 @ 13:47 Emmeke ![]() | Hey lel, Dat zei de KA hier ook: t zal er eentje zijn die graag drinkt Zo lang ze maar niets ernstigs hebben hè...Groetjes! |
[Reageer]

Wel/niet drinken mee naar bed?!

Wanneer ze wel wakker wordt omdat ze ziek is of het erg warm is o.i.d. bied ik het wel aan, maar ze hoeft nooit! Maar goed, kinderen verschillen van elkaar, had ik het idee gehad dat ze wel behoefte eraan had, had ik vast een beetje water naast haar bedje gezet. Wellicht komt dat later nog, wanneer ze niet meer naar bed WIL en steeds smoesjes gaat verzinnen zoals 'mamma, ik heb zo'n dorst'