< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/06/2008 @ 13:03
Natascha

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Nathalie,
Fijn dat alles goed is met t beebje. En gelijk je zegt, Sevi was ook een kleintje dus geen reden tot echt paniek dan.
En jij zelf ziekjes, dat is minder. Ik wens je veel beterschap, want is niet prettig, zwanger, een peuter en zelf ook niet in je doen.

Hey Emmeke,
Jij helemaal klaar voor de grote verhuis? T zal snel zijn nu he. Maar eerst nog goed op vakantie zeker, of ben ik verkeerd? Amuzeer je maar goed. Want verhuizen is zwaar werk, maar tis ook fijn om je eigen stekje zo helemaal klaar te maken he.

Hey Brien,
Alles goed meisje. Jij dus volle bak bezig met " terug naar school " te gaan. Ik hoop dat je je draai vind en snel een job erna die goed bij je past. Voor mij is dat eerlijk gezegd ook niets hoor fulltime werken. Ik vind mijn uren nu perfect, van 8 tot 12 en dan zalig de hele namiddag voor mijn prinses en mijn huishouden.
Maar ja ieder heeft daar natuurlijk een andere mening over he. Maar wij hebben het daar al eens over gehad op msn even terug en begrepen mekaar he

Hey Leen,
Ja had je gezien en ook vlug hey gezegd, maar onze kameraden waren erbij. Toen ik binnenging wou ik vlug vlug naar binnen, want die luiertaart was niet zo licht. En toen ik naar huis ging moest het vlug gaan, want moesten gaan eten voor vaderdag met mijn schoonouders.
Dus tis niet dat ik niet wou.
Ben blij dat alles goed met je is. En dat je kleintje daar binnenin goed groeit. Doe zo voort he.

En ja hier, dus eerst een operatie vooraleer aan een tweede te denken.
Ik ben maandag ook naar prof O geweest.
Ik ging stoer alleen, wou niet dat ventje verlof nam, om gewoon te horen welke medicatie en dan binnen de 10 min buiten te staan.
Ik zei nog stoer, hou de verlof maar voor fijnere dingen.
Kom ik in het kantoor bij de goedgezinde prof (echt goedgezind)
Vertelt hij mij dat ik niet meer door kan gaan met de hormonen, maar eerst een operatie krijg waarbij ze gaatjes in de eierstokken moeten maken.
Ik was compleet van slag. Hij zag het en sprak me moed in. Ik zo moet ik de datum onmiddellijk beslissen. En toen zei hij dat ik maar eerst op mijn gemak naar huis moest en het met mijn ventje moest bespreken. Als ik er dan klaar voor ben, moest ik bellen voor een nieuwe afspraak om de datum vast te leggen en de papieren klaar te maken.
Hij zei dat het niks was. S morgens in en smiddags terug buiten. En de pijn valt ook mee, daar moet ik geen bang voor hebben.
Hij was echt heel lief en begripvol, stond er perplex van en vond het superfijn.
Hij liep samen met mij naar buiten en zei dat ik het echt maar tegoei moest bespreken met mijn man, dat ik niks overhaast moest doen. Heel leuk om zo met hem om te gaan
Maaaaaaaaaaaaar, het probleem is dat ik enorm schrik heb voor wat gaat komen. Echt voor de narcose en toch die pijn, voor het onbekende.
Ga woensdag samen met mijn ventje terug en dan weten we de datum.
Als die gaatjes in de eierstokken zitten, komt er een hormoon vrij, waardoor ik zelf een eisprong zou kunnen maken en dus spontaan zwanger zou kunnen worden.
Vroeg ook nog ik niet gewoon nog een keer met hormonen kon proberen, maar dat vond hij nutteloos, daar ik slecht reageerde, te traag op zo een hoge dosis. En die hormonen zijn natuurlijk ook niet goed voor je lichaam.
Dus ja hier een beetje . Bij momenten kan ik er echt van worden en heb ik bang dat er geen meer komt.
Maar dan probeer ik mij weer moed in te spreken en te genieten van dat ene wonder dat hier rondloopt.
Daarom ook zo weinig online en niet op msn.
Sorry

Liefs

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:58
nathalie

leen,

ohh bij jou gaat het ook al snel zeg,al bijna 13 weken.
fijn dat alles goed was op de echo.
waren jullie allemaal op de kermis haha.
dus jullie krijgen waarschijnlijk een grotere baby,is toch gek he,dat dat bij de tweede meestal het zelfde is als bij de eerste.

natascha,
meid wat moet je wel niet allemaal door staanik hoop echt dat het gaat lukken,maar het klinkt wel positief,en als je de moed erin houdt gaat het zeker wel lukken met zo'n geweldige meid als jij.
had je mij pb nog gehad??

toedeloeee girlies

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:26
leen

nathalie,

Ik ben niet op de kermis geweest.. Natascha en ik hadden een babyborrel van een gemeenschappelijke vriendin..
Ja het gaat snel eh... Al 13 weken nog 27 te gaan hihi..
Goh ja mama zegt toch ook dat wij thuis alle 3 zo groot waren, ikke 54cm, de 2de 53 en de jongste 52cm, en allemaal rond de 3,400kg, dus zal dat nu ook wel zo zijn bij ons volgend zeker..

groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 00:39
Katje ,niet ingelogd

Hoikes,

Blijkbaar is mijne cookie verdwenen en ik weet mijn paswoord niet meer.
Enfin ,morgen zal er wel ne mail tussen zitten van onze 9 m support!

Nathalie,

Leuk dat jullie een toffe vakantie gehad hebben!
En het zal idd een heel verschil van temperatuur geweest zijn.
En jouw flinke meid dus ook al op het potje,die ongelukjes af en toe horen erbij hé .

En voor jouw dan waarschijnlijk weer een kleine beebje ,ach ja zolang alles maar oke is ,is de grootte bijzaak he.

Hoe is het ondertussen met jouw? Nog last van je darmen?
Die lage bloeddruk heb ik bij mijn twee zwangerschappen gehad.
Heb je er erg last van?

Tanja,

Hoe zijn de boerderijklasse meegevallen voor xander?
Eigenlijk is dat wel vroeg dat ze dat doen bij jullie in school eh.
Ik zou seppe nog niet zo gauw zien vertrekken ,zelfs nu hij al acht is nog niet.
Maar ja,op zo gebied ben ik nogal ne softy!

Petitje,

Hopelijk is je kleinste man weer helemaal genezen ondertussen!
Dan heb je toch geluk gehad dat het droog was met je feestje ,maar ja regen of droog ,plezier is er zoiezo eh.

Hoe is je vakantie geweest?

Emmeke,

Loeka is echt wel flink ,de creche is toch weer een andere omgeving dan thuis ,ander potje of toillet en geen accidentjes gehad ,chapaue.
Ik zal geduld moeten hebben met mijn protje! En dat zal het wel komen ,dat gedoe met dat potje! (dat rijmpt)

Awel ,ik heb eigenlijk goed nieuws ,sinds zyra haar testbehandeling aan het doen is ,gaat het veeeelll beter.
Heel af en toe nog eens ne hoest of ne nies;maar echt een enorme verbetering !

Als een mens alles moet inpakken ,besef je pas goed wat je allemaal staan hebt hé.

Ilse,

Kleine meisjes worden idd groot ,gaat xanthe meteen ganse dagen of ga eerste halve ?
En jij mag ook fier zijn op je twee meiden ,de grootste al op het potje en yinthe stapt al seg .

Brientje,

Gij hebt goed gebratst dus ! Dat mag ook wel eens hé.
En idd ge word hier wel gemist als ge niet komt ,maar iedereen komt de laatste tijd wat minder ! Dat is lenteforummoeheid(nieuw woord uitgevonden) Haha.
Tja en die peuterbubertijd ,dat gaat ook wel weer voorbij. Zo houden de kids ons wat bezig he

Ik ga effe stoppen ,want hand en arm begint pijn te doen ,heb nameijk ontsteking.

Maar ,morgen komt de rest aan de beurt( Leen ,natascha enz...)

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:46
nathalie

hallo,

tanja,
we hebben echt genoten van de vakantie,zeker voor herhaling vatbaar bulgarijen.

mijn bloeddruk is altijd wel wat aan de lage kant,maar ik voelde mij al een beetje licht in het hoofd,dus wist dat het al niet goed zat.

nu heb ik net therapie aangevraagt voor mijn rug en bekken,donderdag kan ik terecht gelukkig,want s'nachts is het het ergst.
en heb me net voor 50% ziek gemeld tot aan de bevalling kan echt niet meer ,heb teveel pijn.dus ga vanaf donderdag nog maar 11 uurtjes werken,voel me echt een oud vrouwtje.
en ik was nog zo positief dat ik tot 4 weken voor de bevalling wilde door werken,zo zie je maar hoe het kan lopen!

sevi doet het best wel goed met plassen en poepen,maar ze is soms nog net iets te laat en dan heeft ze een beetje in haar onderbroekje,maar dat hoort er nog bij.ik ben al heel trots op haar dat ze zeker zo'n 6 keer plast op het potje.dus het begin is er.

heb je een onsteking in je pols??

leen,
dus jullie hadden alleen maar grote baby's in de familie!achja groot of klein het is toch even heerlijk als je ze vast hebt.

zo ik ga even lekker uitrusten,sevi heb ik na de opvang gebracht,dus even tijd voor mezelf.

doeiiii meiden

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:30
Emmeke

Hoi,

Hier ben ik ook nog eens een keer! Wij zijn volop aan het aftellen naar einde schooljaar én naar het begin van onze vakantie. Er staan al een aantal verhuisdozen klaar, maar de grootste hoop zal wel voor na de vakantie zijn zeker? Kijk er echt niet naar uit, al dat werk dan

Nathalie, wat flink dat Sevi al zo goed gaat hè! Wij hebben eigenlijk zo goed als geen ongelukjes. Van het moment dat ze ging, ging ze helemaal Woensdag een druppeltje in de broek omdat ze zo druk aan het spelen was met de andere kindjes haha maar dat was ook zowat het enige de afgelopen week. Wat gaat het toch hard hè. Goed dat je halftijds ziekenverlof hebt nu, is beter dat je zelf wat op je stukken bent hè, voor de kleine er is! Hebben jullie al iets van namen in gedachten? Ben heel benieuwd! Het zal wel weer véél te snel daar zijn hè

Katje, goed dat de therapie dan werkt bij jullie meid hè! Hopelijk blijft het zo goed gaan!!

Natascha, ik blijf dat jullie ook snel een lief klein / in je buik hebt groeien! Laat maar iets weten na de operatie hè...

Ik denk dat ik met de rest al heb gebabbeld op msn hè?

Zoals ik boven al zei gaat hier alles zijn gangetje hè. Loeka was gisteren héél lastig en vervelend. Denk dat ze wat ziek gaat worden. Haar woordenschat is momenteel héél erg groot en de zinnen rollen er met een steeds groter gemak uit. Héél leuk, als je dochter niet zo zaagt als die van mij, hihi. Nee, ik wil niet klagen, maar als ze het in heeft kan ze zoooooo hard zeuren! Sinds we woensdag naar de kabouters zijn gaan kijken, is het dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat: ik wil de kabouter, ik wil kabouter dansen, ik wil dansen, ik wil kabouter kijken... stel je daar nog een zeurstemmetje bij en deze plaat minstens 50 keer herhaald en je zit dicht bij het effect, haha Vind het ook wel fijn dat ze zich nu zo goed kan uitdrukken en me duidelijk kan maken met woorden wat ze wil.
De dagen dat ze bij mij alleen is, vraagt ze ook veel naar andere kindjes, dus ze begint er ook echt behoefte aan te hebben meer naar de kindjes te gaan en aan de school denk ik. Vanaf volgend schooljaar gaat ze dus naast de maandag en vrijdag waarschijnlijk ook de woensdagvoormiddag naar de creche. Het is een grote meid aan het worden

Ohja, hoe was de vakantie petitje?

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:58

Heiii,

Nu maar niet te lang tussen laten he ! Maar ik spreek af en toe wel eens iemand op msn, daarom idd niet zo veel te vertellen he! Zoals Leen al zei...

Leen, wat een grote kinderen he? Hihihi; maar dat is in ons geval dus geen erfelijke factor . Dennis was 56cm bij geboorte en ik 52, maar Mila was ook maar 46,50. Dus echt een heel kleintje. Maar ja, ze groeide toch wel heel snel verder, en is nu zelfs bij 1 van de grootste. En het gaat echt snel he, een tweede?? Hoe bevalt het thuis zitten ondertussen?

Katje, aiai een ontsteking in de pols is niet niks! ? En fijn dat het met Zyra beter gaat sinds de behandeling! Enne: ik zou daar ook een softy in zijn om Mila zomaar in handen van school te vertrouwen. Maar ja: zullen er toch doorheen moeten!

Petitje, hoe is de vakantie geweest?? Alles goed geaan met Denis? Moet hij trouwens nog aerosollen??
Ivm die MacLaren: wij hebben ook ene, maar je hebt er natuurlijk ook weer verschillende modellen in. En die hele dure kan namelijk wel helemaal plat, maar voor ons was dit echt gewoon een buggy opdat we niet telkens de hele grote achterin moesten proppen. Mila kon ook al vroeg zelfstandig zitten, dus heb er nooit last van gehad dat ie niet helemaal plat kon. En in het begin zijn ze nog zo klein, en die buggy zo groot, zal daarom misschien zijn dat het op niks lijkt als Denis erin zit??

Natascha, heb je nog heel even op msn gehad vorige week, maar wilde je hier nog even een hart onder de riem steken voor woensdag en veel succes wensen met de operatie!! Maar je moet er niet te negatief tegenaan kijken, we hopen allemaal mee dat dit gaat lukken en jullie snel voor nummertje 2 kunnen gaan zonder de hele MMM.

Emmeke, jou spreek ik regelmatig he! Voor morgen kijk je trouwens maar: Mila heeft vanmiddag niet geslapen, wilde niet blijven liggen. En aangezien er al 3d tegengestribbeld wordt; zal ik me er maar bij neerleggen dat morgen ook geen middagdutje wordt gedaan. Ik zou wel om half 1 ongeveer nog even naar Mm moeten om tupperware te regelen. Wordt tijd dat ik er vanaf ben... Dus je kan dan eventueel al mee gaan, en dan door rijden naar onze afspraak, oftewel kom je na 13u, dan maak ik dat ik weer thuis ben.

Ilse, wat worden je meisjes snel groot he?? Ze zijn allebei heel snel met de ontwikkeling zeg! Ik moest even slikken toen je zei dat Yinthe al los loopt, zal je de handen aan vol hebben dan he? Vond het leuk de woensdag! Hoe vond Xanthe het?

Nathalie, jou ook net even gesproken! Doe maar lekker rustig en dat afspreken komt er nog wel van he! Goed dat je nu wat minder kan gaan werken, en hopen dat het een beetje mevalt als je kantoor mag gaan doen he.

Tanja, hoe vond je zoontje de boerderijklassen? Heeft hij ervan genoten??

Heb ik verder iedereen gehad??

Hier alles zijn gangetje, Mila een beetje zoals Loeka; maar dan niet slapen ipv het zeuren... Eten gaat ook minder, maar maak me er niet te druk in, zal wel een fase zijn.

Donderdag heb ik trouwens een mylene-avond. Iemand nog iets nodig of zin om even binnen te springen?? Van harte welkom alleszins, of gewoon even laten weten als je wat nodig hebt, dan bestellen we dat wel.

Verder niet veel nieuws, dus ga het hierbij houden!

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 19:06
nathalie

hallo meiden,

mijn leidinggevende belde met de mededeling dat ze beter vond dat ik helemaal niet meer kom werken tot na mijn verlof.ze vond dat ik moest rusten in deze situatie!
maar als ik het leuk vond kon ik op kantoor een paar uurtjes per week bij springen,dat lijkt me wel leuk,en vind het heel attent dat ze dat aanbod had gedaan.
normaal is ze niet zo soepel zoals jullie weten.

kom strkas nog even terug,

doeiiiii

[Laatst gewijzigd door nathalie - 16/06/2008 @ 19:06] - Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 12:49
tanja

Hallo

Het is weer eventjes geleden maar onze meid had vorige week mond-en klauwzeer och arme. Ze had er serieus last van.

Vandaag zijn we naar K&G geweest: ze is nu 64,5 cm groot en 6kg980.
Ze gaat nogal vooruit.

Sander zijn boerderijklassen zijn goed geweest. Hij had mij niet gemist( allé mama ik ben vorig jaar toch ook geweest!!!!) dus mama hoeft haar in het vervolg geen zorgen te maken.

Katje: Sander zit op een freinetschool daar gaan zelfs de 2,5-jarigen mee op boerderijklassen. Nu gaan er ook wel verschillende ouders mee dus de juffen staan er niet alleen voor.

Nathalie: geniet er dan maar van kun je rustig je zwangerschap beleven

Emmeke: goeie moed met de verhuis

Brientje: veel plezier met de mylene avond heb voorlopig niks nodig

Ilse: amai Yinthe die stapt al waw zeg heb je je hadden meer dan vol he

Aan de andere die ik vergeten ben sorry maar geheugen laat me weer in de steek.

Oh ja en aan Loeka en Sevi een dikke proficiat dat ze zo goed op het potje gaan

Ik lees hier ook dat jullie reglmatig msn-en onder mekaar, wie mij wil toevoegen mag dat altijd tanja_deroover@hotmail.com

Zo tot de volgende

Groetjes

tanja

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:20
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo Dames

We zijn weer terug in t land! De vakantie is echt super geweest.
Deniske is heel braaf geweest, de hele week, ook op t vliegtuig, bij t wachten, in t hotel.
T was wel een heel groot hotel echt zo een club dat nemen we anders nooit, ook niet dat all inn, maar met ons prutske was dat toch wel handig.
We hebben ook een auto gehuurd en wat dingetjes bezocht, maar met zo een buggy ben je toch minder mobiel he, uurke rijden voor ruines te bezoeken en dan waren die echt niet toegangkelijk met hem..
Ach we hebben echt een mooie week gehad en mijn man heeft al zijn vooroordelen over Turkije moeten herzien.

Nathalie, jaja deniske(het is op zijn frans he gene den-nis)
zegt nu echt bewust mama echt schattig!
Hoe was t bij de astmaarts?
Wat is t schutterpark? je hebt goed gewinkeld zo te horen, ik ben voorlopig beetje uitgekocht, dat mag ook wel na alles wat ik de afgelopen maanden gekocht heb!
Fijn dat t met beebje allemaal goed gaat. je gewicht doet t goed zo te horen, houden zo.

Emmeke, de russen vielen wel mee, er zaten er best veel ik denk wel 40% van t hotel. Maar er was eten en plaats genoeg gelukkig.
Een huisje kopen doe je niet zomaar natuurlijk en je hebt nog tij he jullie zijn nog jong.
Nog veel inpakplezier trouwens.

Ilse, amai Yinthe al alleen stappen! wat goed zeg. Nee dat doet mijne man nog niet, wel aan 2 handjes zo, maar t interesseert hem minder, hij doet ook geen pogingen om recht te komen ofzo.
Gaat Xanthe in september naar school?

Brientje, welcom back! Zo Mila dus een pubertje aan t worden, wel leuk eigenlijk dat eigen willetje lijkt me.
Jullie hebben precies veel gedaan, ik moet altijd hard zoeken wat we kunnen doen op ne vrije dag heb nooit veel inspiratie.
En toch aan de slag willen na de zomer? Van niks naar FT lijkt me niet ideaal nee, net of ik nu ineens fulltime thuis moet blijven,.. die overstap lijkt me enorm.
we zijn gestopt met aerosollen 2d agen voor de vakantie.

Leen, leuk te lezen dat t zo goed gaat met je beebje. Die eerste complete echo is zo mooi he. O maar 400gr bij houden zo!
Inderdaad zo vakantie met denis is heel anders dan met zijn 2. We zaten nu echt in zo een club all in, dat hadden we zonder hem nooit gedaan ( en leuk gevonden) nu was dat ideaal.

Natascha, wat naar een operatie, veel sterkte morgen bij de prof!

Katje, met Zyra gaat t dus beter, mooi zo, ik zit hier weer vollebak aan de snotter.
Hoe gaat t met je onsteking? Moet je iets nemen ervoor?

Tanja, je meid doet t super zo te lezen!

Zo iedereen gehad denk ik.
Ivm mijn schoentjes historie heb ik niet meer gezocht. Ik heb bij premaman een stoffen soort sandaaltje gaan halen waar ie zonder sokjes inkon en die heeft ie de hele vakantie aangehad. Ga nu maar wachten tot augustus krijgt ie echte schoenen voor zijne verjaardag ( en hopelijk vind ik dan ne fatsoenlijke 17). Hij doet t nu met die sandaaltjes en leren slofjes van esprit ( zoiets gelijk de bobuxjes).
Met de mc claren is t goed gegaan. Vermits ie nog vrij klein is heeft ie veel ruimte om te liggen eigenlijk, dus ging best goed. En t was toch ook een gemak hoor zo een klein ding ipv de pericles. Ik ga de pericles vooral houden voor de winter met de voetenzak en denk tegen volgende zomer hem weg te doen. moest ie niet goed slapen in de mc claren dan haal ik wel ne andere.
Oja ik weet niet meer wie t zei, maar ik was hem gaan halen bij baby 2000 en daar zeiden ze dat er maar 1 model van techno was met niet meer functies ( behalve de kap) dan de quest, maar nu heb ik dus ook al gezien dat dat niet klopt.
van t weekend gaan we de babywalker van v tech halen om hem wat te leren lopen, iemand daar ervaring mee?

Zo nu ga ik er vandoor.
groetjes

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:08
Emmeke

Hallo iedereen!

Petitje, fijn dat de vakantie je zo goed meegevallen is! Wij gaan over 2 weekjes, spannend! Welk hotel hadden jullie? Is wel handig zo all in hè, doen wij nu ook altijd...
Zo'n babywalker had Loeka ook, nu speelt ze er nog heel graag mee, dus is zeker geen weggegooid geld. Wat wel vervelend was, was dat die weggleed als ze nog niet zelf kon stappen en ze zich er wel aan recht trok. Om te "leren" lopen, zou ik het dus niet echt kopen... Ze leren veel meer van zich aan de tafel op te trekken en daar langs te stappen als je snapt wat ik bedoel. Is ook niet erg als Denis nog niet stapt hè, hij is ook nog jong! Dat Yinthe al zo goed alleen stapt, dat zijn uitzonderingen. Laat je ventje maar lekker op zijn gemak doen

Tanja, Loeka heeft dat ook gehad, "mond en klauzeer"... Dat noemt niet echt zo, maar ik weet wat je bedoelt, hihi. Hand en voetziekte ofzoiets... Waar zit je ventje op de freinetschool? Hier in Beverst? Ik wilde Loeka ook wel naar daar brengen, maar Roel wilde liever het schooltje in het dorp bij ons. Ik zou het toch zwaar hebben om Loeka volgend jaar al op boerderijklas te laten gaan Daar kwam niets van in huis denk ik, hihi. Zelfs niet met extra ouders Gaat het voor de kleuters dan ook om meerdere dagen??

Nathalie, fijn dat je leidinggevende zo soepel was zeg! Ben benieuwd wat er uit de bus gaat komen! Doe jij Sevi 's nachts nog een pampertje aan? Wij doen ze ook 's nachts niet meer aan, omdat ze me wakker maakt als ze moet plassen.

Brien, was gezellig vandaag hè. Loeka vond het ook écht fijn en ik vond het zeker zo fijn dat zij zo genoten heeft Ze was ook echt braaf vandaag vond ik hihi. En ik had gelijk hè, Mila is nu aan het lijstje toegevoegd die afgerateld wordt als er iets gedaan moet worden Ze heeft ook nog eens zitten roepen op Mila hier, dat die moest komen spelen. Schattig hè!

Hier niets nieuws te melden...

Doei

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 22:33
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Jaja kom hier nog eens kijken, sorry echt waar, maar alles combineren is dus echt niet te doen !!!
Ga eerst eens op een paar mensen reageren, ga niet iedereen kunnen beantwoorden, maar probeer moeite te doen hé

Nathalie, terug gearriveerd in het Nederlandse, tja vakantie is altijd leuker als je mooier weer hebt, maar hier zal het ook wel beter weer worden, hoop ik en nu volledig ziekenverlof, geniet er maar van en verzorg je maar goed he

Petitje wel een rare crèche, laurine moest zo dikwijls aerosollen, en bij ons maakten ze toen geen probleem, maar zal van crèche tot crèche schelen en Deniske maakt grote sprongen dus. Dank je ook voor je medeleven. En ondertussen al terug van vakantie en ik zie dat het toch goed meegevallen is

Emmeke ooh fijn je poppemieke al droog, hopenlijk is het nog steeds zo. En binnen twee weken is uw beurt voor op vakantie te gaan, dus mocht ik niet meer langskomen, fijne reis !!!

Ilse de eerste naar de school dus, jaja en dan gaat het snel gaan, geloof me

Brientje ook al lang niet meer geweest, je bent niet de enigste hoor, ikke ook hoor

Leen fijn dat het goed met het beebje gaat, zo houden hé en dus je denkt alweer een groot persoontje !!!

Natascha, veel succes bij jouw hé, hopelijk kan je het een plaatstje geven, en komt er toch nog een kindje op een spontane zwangerschap, ah zo en ombelet was heel vriendelijk zie je niet vaak neen ! veel succes morgen !

Katje een ontsteking aan je pols, tja kan pijn doen, veel beterschap

Tanja een jouw eventjes, wat is nu het verschil tussen zo een freinheitschool en een gewone ? want je hoort over die wachtlijsten !

Zo nu eventjes over hier, jaja het ging hier echt niet goed, maar ze hebben nu toch eindelijk beslist om medicatie te geven aan laurine, en ja hoor, ze is al een stukje rustiger, maar ga nog niet echt roepen hoor, want heb nog steeds mijn draai nog niet gevonden. Wat betrefd Jonathan, die zou gewoon Jaloers zijn op Laurine, maar doe ook heel veel met hem, maar hij zou ook graag die dagbehandeling doen samen met mama (is ook normaal hé), hopenlijk gaan zijn agressie aanvallen ook nog verminderen en hopend zit ik dan op een recht pad.

Zo ga jullie laten

Donderdag moet ik Met laurine naar Leuven (ze gaat voor het eerst nu naar de afdeling ontwikkelingsstoornissen, ben benieuwd wat ze me weten te vertellen)

Morgen komt thuisbegeleiding, voor tips enz....

En heb helaas mijn band kapot gereden deze avond, mijn auto staat in de garage, maar ja ik pak nu ook teveel hooi op de vork, was gewoon een beetje stressie !!!!

Zo groetjes
Anneke

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 09:05
Emmeke

Hoi,

Anneke, Loeka is nog steeds droog ja Zal normaal ook wel blijven nu hè... Een freinetschool werkt ervaringsgericht. Kinderen veel zelf laten doen en ook werken vanuit hun interesses. De kinderen bepalen in meer of mindere maten wat ze gaan leren. Is wel interessant, maar je kind moet het aankunnen. Ik hoop dat de medicatie bij Laurine nu aanslaat hè. Wat neemt ze als ik vragen mag?

Leen, dat groot zijn van je / kan nog altijd keren hè. Bij ons was Loeka (50cm) een mooi gemiddelde van mama (51cm) en papa (48cm) Roel was (en is) gene grote, dus ik denk dat wij nooit erg grote kindjes zullen krijgen. Maar zo lang ze maar gezond zijn hè Nu weet je tenminste wel al dat je niet te veel kleine maatjes 50 moet voorzien hè. Ik ben trouwens eens benieuwd hoe groot ons meisje nu is! Over 2 weekjes kind en gezin... ben héél benieuwd!

Mmmm, ik zit weer op school, al van 8u en ik heb pas om 11u een afspraak... Pff, vervelen dus!

Doei!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 22:26
Natascha

Ik dus volgende week woensdag binnen voor laparoscopie. Ben heel zenuwachtig en bang. Heb dat ook even gemeld daar. De prof was heel lief, begripvol, luisterend oor en sprak me moed in. Was echt heel tof gelijk hij deed. Is dan meegegaan naar kantoor van secretaresse voor de afspraak vast te leggen en heeft daar nog even gepraat met ons, heel los. Echt tof en een hele andere prof dan ik kende.
Voelde me echt op mijn gemak.
Duimen jullie.
Heb echt bang man voor die narcose, niet voor de ingreep of pijn, maar voor de narcose, mens mens. Maar volgende week rond deze tijd is alles achter de rug.
Liefs

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:13
nathalie

hey,

natascha
zal een voor je aan maken die dag!
kan me goed voor stellen dat je bang bent,maar ik zal die dag aan je denken.
hoe is het met yana?

over hier,
mijn leidinggevende had maandag gevraagt of ik vandaag ook 2 uurtjes op kantoor wilde helpen,maar heb zo'n pijn gehad vanacht dat ik haar heb afgebelt,ze vond het helemaal niet erg,en zei dat ik van het zonnetje moest genieten.echt wel lief van haar,hoop dat de therapie de pijn wat verlicht..

sevi doet het heel goed zonder pamper,alleen nog in haar bedje doe ik de pamper aan,ben bang of ze dat nog niet haalt zolang zonder pamper,ze wil hem wel meteen uit zodra ze opstaat,dat is wel al een goed teken!

gisteren hadden we een fotosessie bij de v&d,alle nichtjes en neefje was echt goed gegaan,kwam brien en jill nog tegen in heerlen die hadden lekker geshopt.

tanja,
hoe is het met laura,is ze al beter?

petitje,
leuk dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.
welke plaats waren jullie?en zeker goed warm daar he?
en wat goed dat dennis zo lief is geweest op de vakantie.
de astmaarts heb ik moeten opschuiven omdat ik ziek was die week met dat virus in mijn darmen,moet 2 juli,en dan kijken of ze het pompje niet meer nodig heeft,ik denk dat ze nergens meer last van heeft,gelukkig!
schutterspark is een park met een kinderboederij en speeltuin,en kan je pannekoeken eten ect,en goedkoop!

emmeke,
ja ik heb het nog niet gedaan,ben bang of ze het niet merkt het s'nachts.
is wel goed dat loeka je wakker maakt,moet ze vaak plassen s'nachts?
en ik heb nog geen zeiltje gehaald,ga ik vandaag even kopen.maar ik ga het zeker snel proberen.

anneke,
ja we zijn weer terug in het land!jammer genoeg haha.
volgend jaar gaan we weer in mei denk ik,want dan is onze kleine
pas 6 maanden en dan hoeven we nog niet achter haar aan te rennen hihi,dus even profiteren ervan.want we wilde eerst in sept gaan,maar dan is ze 1 jaar en dan kan je rennen!snap je?
ik hoop ook voor laurine dat de medicatia aanslaat.

zo heb nu iedereen gehad geloof ik,ga me nu even lekker douchen,opa heeft sevi net opgehaald die zijn wandelen.ik moet om 1 uur na de schoonheidsspecialiste en om 3 uur therapie,dus een drukke dag met veel rugpijn.

doeiii meiden

[Laatst gewijzigd door nathalie - 19/06/2008 @ 11:13] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:49
leen

hey hey,

Nathalie,
Ja maar zo een kleintje, is toch net iets fijner hihi, dat blijft net iets langer klein he
Je hebt vandaag dus een drukke dag, geniet maar van je schoonheidsbehandeling en kine erna..
Gelukkig is je leidinggevende deze keer dan wat soepel eh, en laat ze je thuis, of zou je toch nog graag wat gaan werken op de bureau?? Ik mis het werken nu eigenlijk al, voel mij hier meer en meer huisslaafje, ik mis die contacten echt wel..

Brien,
Tja je weet dat natuurlijk nooit he, hoe groot of klein een kindje wordt.. Maar omdat het nu toch ook al weer voorlag, op de zwangerschapsduur, gok ik daarop he kan ook nog heel anders aflopen natuurlijk.. We zullen het in december weten eh.. En het thuiszitten tja, voel mij daar niet zo heel geweldig bij eigenlijk, ik mis het gaan werken toch, nu voel ik mij weer meer alleen maar mama en poetsvrouw hihi..

Tanja,
Ai je kleine meid zo ziek geweest, Iander heefth et ook goed gehad hier al van in het weekend.. Hij heeft een dubbele oorontsteking en sinds gisteren de 6de kinderziekte.. Vandaag is zijn uitslag al iets minder gelukkig..
ohh jou manneke zit op een freinetschool, denk dat dat ook wel een hele aanpassing is als ouder eh niet? Is toch een heel ander systeem als het gewone onderwijs, maar daarom niet slechter..

Petitje,
Tja vorige keer hadden we ook al een complete echo hoor.. Het was natuurlijk veel kleiner en de armpjes en beentjes waren nog stompjes, maar die vond ik toch specialer.. Als je zo voor het eerst het hartje ziet kloppen..
Ja een vakantie met kindjes is idd heel anders, maar daarom niet slechter he..
Iander heeft ook zo een babywalker gehad, maar idd niet om te leren stappen gelijk Emmeke al zei, hij liep daarachter als hij al kon lopen.. Hij trok zich eigenlijk redelijk snel overal aan op, maar de schrik om dan een stapje te zetten heeft er lang ingezeten bij hem.. Maar dat komt ook wel allemaal, laat die kleine kindjes nog maar wat klein blijven, het gaat al allemaal zo snel..

Anneke,
Ohh wel fijn dat de medicatie aanslaat bij Laurine tis te hopen dat het zo goed blijft gaan dan eh.. Kunnen ze Jonathan dan ook niet begeleiden?? Ik zal nu niet zeggen opnemen in het KPC maar eens met hem een gesprek doen op kinderniveau zodat aan hem wordt duidelijk gemaakt dat Laurine extra verzorging en aandacht nodig heeft, hij is nu toch ook op een leeftijd, dat hij die extra uitleg wel nodig heeft denk ik he..
En stukken aan je auto, ai, maar hoort erbij eh..

Emmeke,
Ja die vorige maatje 50 heeft hij alleen in het zh aangehad, maar ook al 56 toen, en dat was een zicht hoor, veel te breed langs alle kanten, maar van lengte wel goed hihi.. Moet soms nog lachen als ik die fotos zie.. Ochja mijn smal venteke he
ohh ben ook wel eens benieuwd, we zullen het straks zien, eh of ze echt veel schelen, Iander hebben we wel gewogen bij de ha en daar was hij iets van een 11.5kg, en hij komt hier boven de tafel uit, dus zal hij iets van een 90cm zijn mss zelfs een paar cm erbij..

Natascha,
Ik wil je ook veel succes wensen voor woensdag, is ook begrijpelijk dat je zenuwachtig en bang bent eh.. Het is allemaal zo nieuw, je weet niet goed wat er gaat gebeuren.. maar uit ervaring weet ik dat de narcoses tegenwoordig wel heel goed worden afgestemd op je gewicht en de operatie, dus de nawerkingen zijn wel minder dan vroeger.. Al kan je natuurlijk altijd wel wat last hebben van zo een narcose eh.. Maar draaien hier alvast voor je, dat het allemaal reuze mee gaat vallen!!!

Hier gaat alles zijn gangetje, zoals ik hier boven al schreef is Iander goed ziek geweest, hij is nu terug een beetje op zijn positieve, hij heeft fel pijn gehad aan zijn oortjes, maar ja dat is gelukkig al weer heel wat beter.. Voor de rest niet al te veel te melden, ben het thuiszitten eigenlijk al redelijk moe en ik moet nog zolang thuis blijven hihi..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:55
Natascha

Dag lieve meisjes,
Willen jullie deze petitie tekenen.
Het is om de GON begeleiding te kunnen houden. Ik werk namelijk in een gezin met een autistische jongen en zonder de GON kan hij niet naar het gewoon onderwijs blijven gaan. Terwijl deze jongen heel intelligent is en heel lief. Dus ook hij verdient een kans om gewoon onderwijs te kunnen volgen.
Als ze zijn GON begeleiding wegnemen, kan hij niet verder en moet hij naar bijzonder onderwijs.
Dus aub teken deze petitie en geef de link aan zoveel mogelijk mensen door via mail ofzo.
Dank u wel.

http://www.autiouders.be/petitie.php

Groetjes Natascha

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:14
katje

Hello meiden,

Nathalie,

Ben bij mijn weten niet van naam veranderd ,tis katje of katrien hé.

Ik heb een ontsteking ja ,maar het gaat al veel beter ,ik ben biofenac aan het nemen en heb zo een zelfhechtende zwachtel om.
Jij dus ook altijd te lage bloeddruk? Ik heb daar van kinds af aan al last van,ook vaak te weinig ijzer.

En das zeker dat je fier bent op sevi en idd ongelukjes horen erbij ,zo leren ze het hé.
Ik ben nu bezig met zyra met trainingsbroekjes van de hema.
Ik had die tip van Leen gekregen ,die had zoiets opgevangen van emmeke dat dat bestond in de hema.

Brien,

Hopelijk heb je toch wat volk op je Mylene demo gehad.
Ik ben pas bij mama naar een Rivella geweest en had dus ook niks nodig .
Ho en ja ,dat schoolgedoe eh!! Ik ben al nerveus als seppe nog maar naar de Motten fietst met school en dat is maar goed ne km of 5.

Tanja,

Iedereen is daar natuurlijk anders in ,maar ik met mijn gespeculeer op van alles en nog wat ,zou daar echt geen goei voor zijn ,zeker zie ik ons zyra nog niet weg gaan voor enkele dagen met school ,dan besterf ik het helemaal
Maar xander heeft zoch toch goed geamuseerd ,das het voornaamste eh.

Intussen zal het wel beter zijn met je kleine meid hoop ik ?
Zal wel zijn dat ze er last van had ,is ook niet niks denk ik .

Petitje,

Super vakantie gehad ! En ventje overtuigd?! Dat is dus voor herhaling vabaar.

Leen ,

Goed dat iander al wat beter is hé, T'is toch maar ziellig als ze zo ziekjes zijn hé.
Mja voor de rest weer teveel ge-msnt eh

Anneke,

Hopelijk is er woensdag wat uit de bus gekomen voor jullie!
En ja ,het zal zeker moeilijk zijn voor Jonathan .
Ik zie dat ze hier soms al jaloers op mekaar zijn.
En met laurine's extra aandacht zal dat wat moeilijker zijn voor hem,maar het zal een periode zijn ,dat zal ook wel weer voorbij gaan met het ouder worden.
In ieder geval omhoog!

Natascha,

Heb je gisteren al even op msn gesproken ,maar van hieruit ook nog een dikke en succes gewenst voor woensdag ,we zullen allemaal een branden.

Ik zal zo dadelijk die petitie gaan tekenen hé!

Emmeke,

Als een mens moet verhuizen ,besef je pas bij het inpakken hoeveel je in je bezit hebt !
En ik denk iw jouw geval ,gaat dat heeell veeell zijn .
Het zal wel allemaal mee vallen ,alles op zijn tijd .
Eerst lekker genieten van je vakantie!

Jessica,

Alles goed met u en de kids ?
Spring nog eens binnen eh.

Oh ja ,had een tijdje geleden nog een pbtje gestuurd naar groupy,
Zij verwacht een Jongen ,een koningswens dus.

Voilla ,dat was het zeker hé ,hopelijk heb ik niemand vergeten

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:57

Heihei,

Nu maar gelijk reageren na het lezen , neet te veul vergete!!

Katje, jaja: het was goed te doen gisteren! Buiten de 'normale garde' nu toch 4 nieuwkomers, hihihi... Leen, Emmeke, Jill en nog een vriendin die zwanger is. Tafel zat vol, dat is voor mij al meer als genoeg! En eht was gezellig met al die kinderen. Ah ja: onze dochters en zonen hebben fijn gespeeld tot op de late avond. GOh, als je zo net een demo hebt gehad, is het ook allemaal zo kort op elkaar he? De buurvrouw had zelf ook pas vorige maand zelf ene gehad, dus die is ook niet geweest, maar ja; is ook niet verplicht he!

Ondertussen is de afwas gedaan, alles weer gestofzuigd en gedweild, want van al die snoepkontjes zijn er veel kruimels en halve koekjes en chocola blijven plakken!

Emmeke, Leen; nog bedankt om te komen he!! Vond het wel lief!

Natascha, bedankt voor je bestelling, ik mail je de prijs door, kan je het overmaken wanneer je er tijd voor hebt, want doe het maar rustig aan, en geniet nu maar eerst lekker van jullie weekend!! Het is al druk genoeg zo ik gelezen had op msn tijdens mijn telefoongesprek met schoonmama. Sorry dat ik niet meer tijd had!! Maar komt weer goed...

Leen, ik snap best wel dat je nu niet graag thuis zit; als je eenmaal weer gewend bent om te werken, dan is dit echt niks he? Ik ga volgende week eens naar de VDAB, kijken of ik kan inschrijven voor die opleiding(en) die ik wil gaan volgen.
Enneeeee, je hebt een knap ventje rondlopen , leek helemaal niet ziek!

Emmeke heb ik regelmatig op msn he, maar hoe laat waren jullie thuis gisteren? Roel had nog gebeld, ik gok dat je niet heel veel later thuis was... Als jullie maar goed zijn aangekomen!
Bedankt voor de DVD's en de CD's!!

Anneke, hoe is het met Laurinne gegaan gisteren? En een band kapot is niet leuk! Kwam het regelmatig tegen toen ik nog wel ging werken, had ik weer ergens in de "bewapening" (ijzer voor in het beton he) gezeten. Maar ja, meestal redde ik het wel naar de garage dan, maar gelukkig kan ik nog zelf een band omzetten ook!

Tanja, aiai: je kleine meid zo ziek geweest! Maar goed dat ze alweer beter is nu he! Heb je toegevoegd op msn, ben niet altijd online, maar soms ben ik er toch wel...

Nathalie, toevallig ja, dat we je tegenkwamen he? Ik wist el van de foto's dan, maar waar... Grappig toch? Was trouwens ook maar laatste minuut beslissing dat ik met Jill ben meegegaan: 's morgens kwamen ze die draagbare DVD leveren he, dus nadat die waren geweest heb ik Mila in bed proberen te leggen, maar dat is dus niet gelukt en dus maar naar de stad gegaan. Vind het wel leuk winkelen daar, maar ik kom er ook niet super-vaak he?! Zal nu wel verandering inkomen, aangezien Jill nu werkelijk verhuisd is!

Petitje, gelukkig is het allemaal zo goed gegaan, en heel fijn voor je dat je man zich nu toch bedacht heeft over Turkije; dat is leuk voor later als je nog eens een vakantie wil plannen! En idd, zulke all-in vakanties hebben wij ook bijna nooit gedaan (toen Mila er nog niet was), maar is nu zoooo veel handiger qua eten enzo. Dit jaar zal het bij CP blijven denk ik. Moet eens kijken hoe het gaat gaan met school.

Mja, nu heb ik weer iedereen gehad sinds de laatste keer denk ik?

Hier alles prima verder, Mila heeft wel een snotneus, en wat niezen en verkouden, maar verder eigenlijk niet echt last. Het eten gaat weer beter en het slapen (ze ligt er nu toch ook al van 13u in na een 10 minuten klagen), dus ook wel weer goed. Krijg ik hier tenminste wat gedaan! Na gisteren was het ook wel even nodig...

Dikke knuffel van ons,
Brientje

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 17:09

Hallo dames

Brientje: het is toch leuk geweest donderdag dan. Heb vandaag pas gelezen dat je een demo had, anders was ik ook wel binnengesprongen.
Xanthe vond plop ook heel leuk. elke keer als ze hem nu ziet op tv zegt ze: "Xanthe plop gaan kijken".

Leen: Xanthe kon kruipen op Iander zijn babyborrel. Lopen kon ze toen ze 12 maanden was.
Leuke echo van het babytje gehad. altijd blij om te zien dat alles in orde is. En al een voorsprong.

Katje: Xanthe gaat onmiddellijk ganse dagen naar school. Allé, dat gaan we toch proberen. Ben eens benieuwd. Dinsdag naar de instapavond.

Petitje: goed om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik heb ook zo een babywalker, en kan hem ook aanraden. Xanthe speelt er nu ook nog altijd mee. Maar zoals emmeke zegt, om te leren lopen is hij niet zo geschikt. Ze kunnen het dan nog niet volgen. Deniske zal wel lopen als hij er klaar voor is. Mijn dochter is er nu eenmaal supersnel bij.

Nathalie: je kan nu beter genoeg rust nemen nu het nog kan. eens het zusje erbij is, zal je wel weten wat te doen

Natasha: veel succes woensdag. Zal aan je denken

Tanja: oei, Laura ziek geweest. Maar ze is toch al een grote en flinke meid.
En de boerderijklasse goed meegevallen

Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Yinthe kruist het hele huis door, hebben ogen te kort voor haar. Maar als ze iets doet wat niet mag zal haar grote zus het wel komen "klikken".
Vanavond blijven ze bij oma en opa slapen omdat we naar een bruiloft moeten. Toch altijd even wennen als het zo stil in huis is.
Xanthe gaat ook meer en meer op het potje.

Voor de rest niks nieuws

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >