< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
14/05/2008 @ 23:10
jarike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook ff langs k&g gelopen(schoonzusje wou weten waar het was.)
xiebe weegt 4.220 kg en 55.5 cm .

xanthe wou koppig doen,en wilde niet gemeten worden.
bij de dokter een maand terug woog ze +- 9.5 kg(jaja) en ,ik schat tussen de 80 en 85 cm...
met dit weer eet ze zoooo slecht...
terwijl ze anders echt wel een goeie eter is.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 08:45
Liesbet

hoi iedereen

@ marijke, toch goed nieuws dan

@ peggy, amai Liam doet het goed zeg. leuk hé als ze zo hevig zijn

@ jarike en ook bij jullie gaat alles goed.

Vandaag op 19 uur de volgende echo. Het wachten gaat weer lang duren. gelukkig heb ik last minute een oppas gevonden, dus kan Mario meegaan. En natuurlijk vandaag houdt spruitje zich kalm (ik zal me wel weer te veel zorgen maken). Hopelijk kunnen we dan vanavond zien wat het geslacht is.

Zo nu maar snel aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:45
peggy

Online Status
Hey hey,

Liesbeth : Ik ben enorm benieuwd naar het geslacht van je beebje! Ik gok op een jongen :) Laat het ons weten eh hihi spannend!!!

Marijke : Wat goed dat Vince terug terecht kan bij zijn huidige creche :) Een pak van je hart zeker?
Veel beterschap aan jullie allemaal eh!!

Jari : Keana werkt super mee bij de kinderarts ivm wegen en meten.
Keana is 95 cm groot en weegt nu 13.4 kg , ze is wat afgevallen met dit weer een 200 gram maar ja die kids zweten ook.
Xiebe doet het precies super eh!!

Ik ga nu richting rva voor men ouderschapsaanvraagpapieren binnen te doen. Ik neem één maand in augustus en ga zo elk jaar een maand nemen :) Drie maanden na elkaar vind ik wat overbodig omdat ik maar 2.5 dagen werk dus ben 4.5 dagen wekelijks vrij. Eens Liam naar school gaat ga ik wel meer uren doen want heb het nu even tijdelijk gedaan maar ineens werd er een klant opgenomen in een rusthuis en ééntje is gestorven en dan heb ik maar gezegd van geen nieuwe te zoeken. Momenteel is het goed zo.

Allé kga richting rva en liam laten dutten bij de papa :)
Ronny heeft toch de late.
Groetjes allemaal xxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:39
Liesbet

hoi,

sorry voor het volgende ego-berichtje maar ik ben echt superblij . juist terug van de gyn. De bloedklonter was een halve cm kleiner geworden. En met ons spruitje gaat alles goed. Hij of zij weegt nu ongeveer 280 gr en zit volgens de echo een paar dagen voor op de uitgerekende datum. Wel kon hij niet zien wat het geslacht is omdat de navelstreng tussen de beentjes lag. Maar eigenlijk is dat het minste van mijn zorgen. Ik en al blij dat alles OK is. En ik mag binnen 3 weekjes weer terug.

Zo nu ga ik lekker frietjes smullen.

Slaap lekker

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:57
Kristien

Liesbet, super dat alles goed gaat met heb baby'tje! En met jou ook uiteraard!
Wel grappig dat verhaal. Dan moet je inderdaad toch al wel serieus dik zijn. Misschien omdat het het 4de is?
Ik heb iets gelijkaardigs zien gebeuren toen ik zelf zwanger was. Ik stond aan de kassa van de Colruyt en aan een andere kassa stond een andere zwangere dame. De kassier zei ook zoiets van: 't zal niet lang meer duren. En de dame zei dan dat ze 7 maand zwanger was en die zag er inderdaad ook al wel heel hoogzwanger uit.

Marijke, inderdaad goed van de creche. In geval je het wil, kan ik je nog de gegevens van de OHM van WOut doorgeven hier in de Wielewaallaan al betwijfel ik of ze wel plaats heeft, maar je kan het altijd proberen.

Peggy, dan is Wout nog net 1cm groter dan Keana. Bij het CLB hebben ze hem onlangs nog gemeten en was hij dus 96 cm.

Jarike, Xiebe is precies toch ook al goed bijgekomen en al wel heel groot!

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:51
Marijke

Hey

@ Kristien
De onthaalmoeder in de wielewaallaan is Vince zijn tijdelijk opvangplaatsje!! Ze had nog juist plaats vrij tot juli.
Vanaf september is alles terug volzet.
Dus ik hoop dat voor eind juli alles terug in orde komt in onze creche!

Normaal ging Vince vandaag voor de eerste keer gaan bij die mevrouw, maar nu is hij ziek, hij had 39.5° (oorontsteking...).
Dus nu is volgende week dinsdagnamiddag de eerste keer ginder.

@ Liesbet:
Super dat je zo'n goed resultaat had bij de echo!
Nog effe wachten voor het geslacht dus...

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:55
Petra

Hoi allemaal,

Ik kom eventjes vlug reageren want ik heb eigenlijk geen tijd, zit op m'n werk.

Woe met Warre naar kind en gezin geweest. Hij is vertrokken wat betreft zijn gewicht, we gaan terug omhoog op de curve. Hij weegt nu 9240 gr en is 75 cm groot. Hij heeft zijn laatste prikjes gekregen.

Ik ben zelf ook woe naar de gyné geweest. Het is nog steeds een meisje en ze is 35 cm groot en weegt al 1100 gr. Ze zit zeer goed op schema. Misschien kan ik ook eens een "normale" baby op de wereld zetten. hihi

Ik kom later nog wel eventjes op de rest reageren

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:24
Niki

Hallo allemaal,

ik weet het, het is al schandalig lang geleden dat ik nog iets van me heb laten horen. Maar via Peggy heb ik jullie terug gevonden op het forum waarvoor ik Peggy natuurlijk bedank. Wat is er ondertussen veel gebeurt zeg, ik heb alles nog niet kunnen bijlezen maar ik ga zo mijn best doen om toch een beetje meer tijd vrij te maken om met jullie te kunnen praten/schrijven.

Jari, proficiat met Xiebe.

Liesbeth, jou moet ik nog feleciteren met je zwangerschap. Op de foto is je buikje toch ook al goed rond vind ik maar hoogzwanger is toch wel wat overdreven.

Petra, wat gaat het snel zeg, jij bent ook al 6 maanden ver en een meisje. Echt leuk hoor een meisje na twee jongens. Ik vond het zo anders met Stientje dan met de jongens maar Stientje was dan ook een superbrave.

Wij stellen het allemaal goed. De kinderen groeien als kool. Stien begint al goed haar best te doen met te praten, ze heeft al een rijke woordenschat maar ik denk niet dat iedereen haar verstaat. Ze geeft aan elk woordje haar eigen versie, de klanken zitten er wel in maar ondertittels zijn soms nog noodzakelijk. Robin is echt al een hele kerel aan het worden en Sam die moddert zo een beetje aan, die trekt zich echt van niets iets aan die pakt de dag gelijk hij komt. Een manneke zonder zorgen.

Groetjes Niki

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:25
Kristien

Marijke, dat wil ook lukken zeg! Is dat bij Maryse (Mieke voor de kindjes) dat Vince dan gaat gaan? Dan passeer je bij mij, tenzij je langs de Edelzangerslaan komt.
Het kindje van vrienden is onlangs weggegaan (die zijn verhuisd naar Aalst), vandaar dat er waarschijnlijk een plaatsje is.
Ik weet nog toen Wout er ging dat ze elke dag minstens 1 telefoontje kreeg met de vraag naar een plaatsje.

Niki, welkom terug (al ken ik jou nog niet)!

Petra, voor Warre en de kleine , die het allebei zo goed doen. Ondertussen al een beetje bekomen van de citytrip naar Barcelona?

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:56
peggy

Online Status
Hoi iedereen,

Niki : dan toch ons gevonden!! Blij te horen dat alles goed met jou en de kids gaat , hopelijk horen we meer van je! Lees maar rustig bij :) Je zal je werk hebben.

Petra : Wat leuk dat je meisje zo goed van lengte en gewicht is ! Tword precies de zwaarste van den hoop :) Maar dat is toch geruststellend eh?

Liesbeth : SUPER dat alles zo goed gaat me de zwangerschap en wat een geruststelling ook dat de bloedklonter verkleind is :) Heel positief nieuws hier allemaal bij onze zwangere

Kristien : 1 cm is amper zichtbaar denk ik hihi , we gaan ze eens tegen elkaar moeten zetten , rug tegen rug!
Wat doe je van tweekend?

Aan iedereen een prettig weekens en hopelijk met niet téveel regen!
Alles is hier prima !! Ze hebben wel beiden een snottevalling en wat hoest maar tvalt wel mee..
Groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:17
peggy

Online Status
Wat een kl*te weertje zeg pffff!!!
Maar de kindjes zijn binnen toch ook flink te houden. Keana kijkt naar film van "luizenleven" en Liam is aan het rommelen met speelgoed :)
Allé kga jullie laten en ook wat meekijken nara de film :)
Groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 08:29
Marijke

Gisteren naar Bellewaerde geweest met mijn man zijn werk....pfffffff t was niet echt fijn door dat weer zeg. Ik ga al niet echt graag naar pretparken - ik durf toch nergens in buiten in de waterattracties.
T was gisteren dus veeel te koud voor in de waterattracties te gaan, dus uiteindelijk ben ik bijna nergens op kunnen gaan.
Vince was niet meegegaan (hij was een dagje bij de oma) omdat hij nog wat ziekjes was...dus ik wou zowiezo redelijk snel naar huis...wat blijkbaar onbegrijpelijk is voor sommige vrienden.

@ Kristien: het is idd bij Maryse dat Vince tijdelijk naar de opvang kan.

@ Niki: welkom terug

Waar gaan jullie met jullie kindjes naar de pediater?
Ik heb nu 9 juni een afspraak in GHB.
Normaal ga ik wel in het H.Hart, maar de behandeling die ze daar voorstellen helpt eigenlijk niet echt goed, dus ik ga eens voor een second opinion naar GHB.

Groetjes en nog een fijne zondag!!

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 11:40
leentje

das echt slechte timing marijke. wij hebben dat ook eens voorgehad maar toen in de dierentuin. dat valt nog mee met paraplu kun je toch nog iets zien of naar de vissen binnen kijken.er zal wel niet veel volk geweest zijn dan zeker?
peggy hier zaten ze ook binnen tv te kijken. nemo of plop voor de kleinste.is echt een verschil met de voorbije dagen.
ik heb terug een lange broek aangetrokken en chorten uitgewassen.

kga weer een beetje voortdoen op zolder want de werken moeten hier vooruit gaan hé. nog vier maandjes den tijd.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:40
Kristien

Hallo!

Marijke, ik ben nog maar 2 keer naar de kinderarts geweest en dat was op GHB bij Dr Francois Vermeulen (pneumologie en infectieziekten). Wout had nogal een rare hoest en dat bleek hyperreactiviteit te zijn. Een hoest die erger klinkt dan hij is en waarbij de luchtpijp elke keer dichtklapt. Lijkt wat op astma, maar is het niet. Hij heeft een klein jaar moeten puffen (zoiets als aerosollen, maar duurt niet zo lang) en hij heeft er nu niet veel last meer van. HIj is daar de eerste keer echt heel uitgebreid onderzocht om verschillende 'ziektes' te kunnen uitsluiten en het enige dat overbleef was dan die hyperreactiviteit.
Ik ga met Wout ook naar een homeopate en daar wordt hij dus wel elke 2 maanden goed opgevolgd.

Wout is dit weekend naar bomma en bompa (ouders van de papa), want de papa zit zelf in Engeland.
Ik heb al veel klarinet gespeeld en dan heb ik uiteraard ook eens veel tijd om te computeren.
Vanmorgen de oude tuintafel van mijn ouders gaan halen. Zij hebben een nieuwe gekocht en nu heb ik hier dus ook een fatsoenlijke tafel staan.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:49
peggy

Online Status
Marijke: idd jammer van het weer . Ik durf nu wel overal in en kan wel eens genieten van een dagje pretpark samen met ronny en dat hebben we verleden jaar wel eens gedaan zonder de kids :)

Leentje : Vandaag was het hier 101 dalmatiers hihi, heb van de opa keiveel disney films gekregen die destijds nog van ronny zijn jongere zus waren en die hebben hier supersucces. Ronny zijn zus is wel 17 jaar jonger(nakomelingske maar wel van een andere vrouw van de opa eh)

Kristien : Zo een weekendje alleen lijkt me wel eens leuk! Dan kun je idd heel veel tijd in jezelf steken.
Wij hebben hier momenteel ook maar simpele tuinmeubels maar meestal buiten ravot ik met de kids dus zoveel zitten doen we niet hehehehe Maar tis wel een leuk tafeltje dus en proper :)

Voor de rest alles prima, kids spelen samen dus rust voor mij :)

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:33
vlokje

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,
Het gaat mij vandaag niet zo goed af. Ik ben moe, moe, moe terwijl ik dit weekend nog niet veel anders gedaan heb als geslapen. Ik heb besloten om buiten enkele wasmachientjes te laten draaien, niet teveel te doen vandaag. Ik voel me daar wel schuldig om, maar langs de andere kant, waarom eigenlijk?
Vrijdag was het een beetje een teleurstelling in 't Klavertje. Diegene waarmee ik een afspraak had, was ziek, maar ik was niet verwittigd. Op zich geen ramp, want het is maar op enkele minuutjes van hier. Maar iemand anders daar heeft me verteld dat één van de novembermama's zwanger blijkt van een tweeling en dat ook nog één van de mama's van de crèche zwanger blijkt te zijn voor november, en die krijgen voorrang, de kans is dus groot dat er toch geen plaatsje is. Die persoon durfde het niet met zekerheid te zeggen, dus ik verwacht deze week een telefoontje van de verantwoordelijke, hopelijk weet ik dan meer.
En anders gaat de zoektocht weer verder he
Ik vind het hier echt een leuk groepje, ik lees met plezier jullie verhalen!

Groetjes, vlokje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:09
peggy

Online Status
Oei vlokje dat is minder goed nieuws. Kzal toch duimen dat ze nog plaats hebben want de zoektocht lijkt me niet makkelijk.
Vandaar dat ik wel blij ben dat mijn moeder de oppas is. Ik heb dan ook gekozen om deeltijds te werken (drie volle dagen) en eens Liam naar school gaat neem ik er één volle dag bij. Maar financieel is het wel té doen dus vandaar eh!
Ik denk dat je geluk moet hebben met een opvang want ik lees vaak rare verhalen maar hier op dit forum heb ik nog maar weinig negatiefs gehoord gelukkig!!
Ik vind het hier ook een leuk kliekje :)
Miss eens een meeting houden?
Petra,Riet,Niki,jari en Liesbeth heb ik al gezien maar we kunnen toch eens met heel de bende samen afspreken niet?
We zullen lijstje maken van wie wil en welke dag dat het makkelijkste past!
IK WIL DUS : donderdag, vrijdag (dag en avond kan ik meestal) en zat en zon lukt wel maar is nu wel enkele weken volboekt.

Allé mensen kga jullie terug laten, kga kuisen ook al zijn mijn varkens wakker hehehehehe

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:42
vlokje

Online Status Bekijk profiel
Ik werk nu nog fulltime, maar vrijdagnamiddag, zaterdag of zondag zou voor mij wel gaan. Ik zou het wel eng vinden, want ik ben de enige die nog geen kindje heeft, maar langs de andere kant lijkt het me wel een leuk idee.

BTW: wanneer zijn jullie begonnen met de baby-uitzet? Ik vind het precies nog wat vroeg, anderzijds begint het wel al te kriebelen.
En in welke winkel hebben jullie je geboortelijst gelegd? Ik heb al gehoord dat Kinderplaneet in Tremelo een voordelige winkel is?

[Laatst gewijzigd door vlokje - 18/05/2008 @ 14:46] - Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:45
peggy

Online Status
Dan kun je alvast eens oefenen met onze kids hehehe. Ik zou miss ook wel zonder kids afspreken hoor als de papa thuis is kan hij oppassen :)

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 00:09
Marijke

Hai dames

Dat afspreken lijkt me wel een leuk idee!!

@ Vlokje: ik heb mijn geboortelijst rond 20 weken zwangerschap in orde gebracht. Ons lijstje was ook bij de Kinderplaneet, was hier heel tevreden van.
Sommige dingen zijn er idd echt wel goedkoper dan bij Premaman of Dreambaby... Bel wel best op voorhand voor een afspraak want meestal is het daar heel druk.
Enne, dat lijstje leggen duurde bij ons zeker 4 uur - en ik had al een hele hoop voorbereiding gedaan! Het was heeeeeeeel vermoeiend!
Maar wel leuk ook natuurlijk.

Groetjes

Marijke & Vince

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >