Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 09:45 peggy | Hey hey, Liesbeth : Ik ben enorm benieuwd naar het geslacht van je beebje! Ik gok op een jongen :) Laat het ons weten eh hihi spannend!!! Marijke : Wat goed dat Vince terug terecht kan bij zijn huidige creche :) Een pak van je hart zeker? Veel beterschap aan jullie allemaal eh!! Jari : Keana werkt super mee bij de kinderarts ivm wegen en meten. Keana is 95 cm groot en weegt nu 13.4 kg , ze is wat afgevallen met dit weer een 200 gram maar ja die kids zweten ook. Ik ga nu richting rva voor men ouderschapsaanvraagpapieren binnen te doen. Ik neem één maand in augustus en ga zo elk jaar een maand nemen :) Drie maanden na elkaar vind ik wat overbodig omdat ik maar 2.5 dagen werk dus ben 4.5 dagen wekelijks vrij. Eens Liam naar school gaat ga ik wel meer uren doen want heb het nu even tijdelijk gedaan maar ineens werd er een klant opgenomen in een rusthuis en ééntje is gestorven en dan heb ik maar gezegd van geen nieuwe te zoeken. Momenteel is het goed zo. Allé kga richting rva en liam laten dutten bij de papa :) Ronny heeft toch de late. Groetjes allemaal xxx |
| 16/05/2008 @ 22:56 peggy | Hoi iedereen, Niki : dan toch ons gevonden!! Blij te horen dat alles goed met jou en de kids gaat , hopelijk horen we meer van je! Lees maar rustig bij :) Je zal je werk hebben. Petra : Wat leuk dat je meisje zo goed van lengte en gewicht is ! Tword precies de zwaarste van den hoop :) Maar dat is toch geruststellend eh? Liesbeth : SUPER dat alles zo goed gaat me de zwangerschap en wat een geruststelling ook dat de bloedklonter verkleind is :) Heel positief nieuws hier allemaal bij onze zwangere Kristien : 1 cm is amper zichtbaar denk ik hihi , we gaan ze eens tegen elkaar moeten zetten , rug tegen rug! Wat doe je van tweekend? Aan iedereen een prettig weekens en hopelijk met niet téveel regen! Alles is hier prima !! Ze hebben wel beiden een snottevalling en wat hoest maar tvalt wel mee.. Groetjes |
| 17/05/2008 @ 18:17 peggy | Wat een kl*te weertje zeg pffff!!! Maar de kindjes zijn binnen toch ook flink te houden. Keana kijkt naar film van "luizenleven" en Liam is aan het rommelen met speelgoed :) Allé kga jullie laten en ook wat meekijken nara de film :) Groetjes |
| 18/05/2008 @ 12:49 peggy | Marijke: idd jammer van het weer . Ik durf nu wel overal in en kan wel eens genieten van een dagje pretpark samen met ronny en dat hebben we verleden jaar wel eens gedaan zonder de kids :) Leentje : Vandaag was het hier 101 dalmatiers hihi, heb van de opa keiveel disney films gekregen die destijds nog van ronny zijn jongere zus waren en die hebben hier supersucces. Ronny zijn zus is wel 17 jaar jonger(nakomelingske maar wel van een andere vrouw van de opa eh) Kristien : Zo een weekendje alleen lijkt me wel eens leuk! Dan kun je idd heel veel tijd in jezelf steken. Wij hebben hier momenteel ook maar simpele tuinmeubels maar meestal buiten ravot ik met de kids dus zoveel zitten doen we niet hehehehe Maar tis wel een leuk tafeltje dus en proper :) Voor de rest alles prima, kids spelen samen dus rust voor mij :) |
| 18/05/2008 @ 14:09 peggy | Oei vlokje dat is minder goed nieuws. Kzal toch duimen dat ze nog plaats hebben want de zoektocht lijkt me niet makkelijk. Vandaar dat ik wel blij ben dat mijn moeder de oppas is. Ik heb dan ook gekozen om deeltijds te werken (drie volle dagen) en eens Liam naar school gaat neem ik er één volle dag bij. Maar financieel is het wel té doen dus vandaar eh! Ik denk dat je geluk moet hebben met een opvang want ik lees vaak rare verhalen maar hier op dit forum heb ik nog maar weinig negatiefs gehoord gelukkig!! Ik vind het hier ook een leuk kliekje :) Miss eens een meeting houden? Petra,Riet,Niki,jari en Liesbeth heb ik al gezien maar we kunnen toch eens met heel de bende samen afspreken niet? We zullen lijstje maken van wie wil en welke dag dat het makkelijkste past! IK WIL DUS : donderdag, vrijdag (dag en avond kan ik meestal) en zat en zon lukt wel maar is nu wel enkele weken volboekt. Allé mensen kga jullie terug laten, kga kuisen ook al zijn mijn varkens wakker hehehehehe |
| 18/05/2008 @ 14:45 peggy | Dan kun je alvast eens oefenen met onze kids hehehe. Ik zou miss ook wel zonder kids afspreken hoor als de papa thuis is kan hij oppassen :) |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

) en ,ik schat tussen de 80 en 85 cm...
, die het allebei zo goed doen. Ondertussen al een beetje bekomen van de citytrip naar Barcelona?