[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 16:55 | lage hgc-waarde Na 4 rondes proberen, ben ik nu voor het eerst zwanger. Ik heb een heel regelmatige cyclus en nu ben ik zes dagen overtijd. De predictorest gaf positief aan,de bloedprik bij de dokter gaf een HGC-waarde aan van 28. Met de gynaecoloog gebeld en die vertelde me: ofwel grote kans op een miskraam, ofwel latere eisprong gehad en dus nog niet zo lang zwanger. Maandag moet ik opnieuw bloed laten prikken om te zien of de HGCwaarde al gestegen is.. De tijd gaat nu zo traag, ik ben bang en onzeker. Nog mensen die begonnen zijn met zo'n lage waarde? |
| 15/05/2008 @ 21:24 Floor ![]() | Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat de dokter mij nooit die waarden doorgeeft. Ik duim alvast voor een goed resultaat! |
| 16/05/2008 @ 13:22 Inti | Dit waren mijn hcg waarden: eerste bloedafname: 50 3 dagen later: 158 4 dagen later: 594 4 dagen later: 1638 4 dagen later: 3637 1 week later en al 7 weken zwanger: 8586 (veel te laag dus en echo gehad, hartactiviteit te horen) 1 week later: 17000 (nog steeds veel te laag en terug echo, vruchtje was gegroeid en hartje klopt goed) 1 week later en al 9 weken zwanger: 61787 (ineens perfect normale waarde) Dus je ziet, bij mij kwam het ook allemaal traag op gang maar alles is toch goed. Lage hcg, trage stijging wil niet altijd betekenen dat je een miskraam krijgt! Inti |
| 16/05/2008 @ 19:17 zusje | hoi, ik ben ook gestart met een veel te lage waarde: 150 op 1 week over tijd. Ze zeiden me ook dat het waarschijnlijk mis ging lopen maar 1 week later was het 1130! nu al 14 weken zwanger! zo zie je maar; niet te vlug panikeren! groetjes ![]() ![]() |
| 17/05/2008 @ 08:08 S'je | Ik probeer me hier een beetje moed in te lezen maar als ik realistisch ben vrees ik dat het niet goed gaat komen. Mijn HCG was dinsdag 37 en gisteren 48, dus er is echt niet genoeg stijging. Ze hebben me dan ook gezegd dat het een miskraam zal worden. Ik zie het echt niet meer zitten. |
| 17/05/2008 @ 18:24 Inti | Hier slecht nieuws, toch nog miskraam gekregen. Op de echo gisteren was te zien dat ons kindje niet meer leefde. Donderdag krijg ik een curretage of het moet zijn dat het tegen dan spontaan afkomt. Inti |
| 18/05/2008 @ 12:27 Evy ![]() | Wat vreselijk, Inti! Heel veel sterkte! ![]() |
[Reageer]

Lage HGC-waarde