[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 14:15 anoniempje | hallo ja ja vaderdag komt er aan. tijd om de nieuwe papa's in de bloemetjes te zetten. heeft er iemand een orgineel idee??? ben echt opzoek naar iets speciaals groetjes |
| 15/05/2008 @ 10:50 Kacie ![]() |
15/05/2008 @ 14:08 ![]() | Kijk eens op babygoodies.eu Heb ik ook gedaan ... Groetjes ![]() |
| 15/05/2008 @ 23:26 ABke ![]() | een mok met daarop een foto van papa ofzo? Kruidvat, Extrafilm, ... op zulke sites zijn er altijd wel toffe idee'tjes. |
| 16/05/2008 @ 14:53 Nes | Hoi hoi, Ik wil eigenlijk een coole t-shirt kopen of laten maken voor zowel mijn man als mijn zoontje, zodat papa en zoon hetzelfde t-shirt hebben. Ik wil er wel iets cool op laten zetten, niks te soft, want voor een jongen mag het toch lekker stoer zijn, nietwaar? Maar ik heb absoluut geen idee waar ik moet gaan zoeken. Iemand ideetjes?? ![]() |
| 16/05/2008 @ 18:01 Marleen | is in belgie vaderdag een week eerder dan in nederland? bij ons pas de 3de zondag van juni. DIt jaar dus de 15de |
| 17/05/2008 @ 10:00 Nes | Bedankt Truida, idd daar hebben ze ongelofelijke mooie dingen! ![]() |
| 17/05/2008 @ 13:00 margriet | ik bestel een mok met foto maar ik vind het idee van angie erg leuk om er bij te doen. leuk met allemaal verschillende kleuren handjes en voetjes. Bedankt angie oor de tip |
| 17/05/2008 @ 13:00 margriet | ik bestel een mok met foto maar ik vind het idee van angie erg leuk om er bij te doen. leuk met allemaal verschillende kleuren handjes en voetjes. Bedankt angie oor de tip |
| 18/05/2008 @ 20:37 Lieveke ![]() | Ik ga hem inschrijven voor babyzwemmen en het vertellen door een zwembroekje te kopen voor nilsje en dat af te geven. Maar hij vermoedt het jammer genoeg wel ![]() |
| 18/05/2008 @ 22:02 Liez1983 ![]() | Dit heb ik nog gevonden, alleen spijtig dat het enkel voor nederland is http://www.difrax.com/h...tinfo/gratis-daddy-doos |
| 22/05/2008 @ 11:33 carin ![]() | hallo, ik heb net (vind ik) een heel speciaal cadeau besteld bij http://www.yoursurprise.com, heb het cd tje besteld speciaal met een vaderdag liedje (in het engels) je kunt het liedje persoonlijk maken door de naam van de papa en 2 lieve zinnetje in te vullen. ook kun je het hoesje van de cd persoonlijk maken door de naam van je kindje en een kleine boodschap in te vullen. vind het echt een heel leuk liedje, je kunt het luisteren door op het "play" symbooltje te klikken. groetjes carin zou graag jullie reacties willen horen!! |
| 25/05/2008 @ 20:29 Angela | kijk eens op personal gifts.nl.daar kun je een tegeltje laten maken.je verzint zelf een leuk versje van 8 regeltjes en hun zetten t op een tegel.erg leuk. |
[Reageer]

8 juni vaderdag

..