< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » flinke menstruatiepijn, maar geen menstr. te bekennen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
flinke menstruatiepijn, maar geen menstr. te bekennen
16/05/2008 @ 12:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meis
oh mooi dat je moeder zo goed reageerde moest vast een hele opluchting zijn blij dat ze het zo goed opnam
zie je het komt vast allemaal goed ja die menstruatiepijntjes horen erbij ik heb ze tot een week of 8,9 heel erg gehad en nu ook nog af en toe nou het komt vast goed blij dat je het zelf ook leuker begint te vinden

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:50
Mama-2

Online Status Stuur bericht
Fijn dat ze zo reagerde!!!
Geniet er lekker van1

Groetjes CHristel

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:09
Jessica

Hallo Linda!

Waauw zeg, een dikke proficiat hé!
Het is echt super dat je moeder zo goed reageert, dat is voor jou ook een hele geruststelling. En je hebt ineens al een goeie opvang!
Hopelijk kan je nu volop genieten van je zwangerschap en dat moet je echt doen hoor want voor je 't weet is die mooie tijd voorbij...
Je hebt nu nog een hele poos om je voor te bereiden en om te wennen aan het idee dat je mama zal worden. Spannend!
Wanneer ga je naar de gynaecoloog, dan weet je voor wanneer het is. Waarschijnlijk voor januari hé?
Tot gauw

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 01:11

@ Jessica:

Heey,

Ik begin echt wel al aan het idee te wennen haha..
Als het goed is ben ik ergens in januari uitgerekend ja!
ik weet alleen niet zo goed wat ik nu verder moet doen ofzo...naar verloskundige ofzo? Ik denk dat ik maandag maar gewoon naar de huisarts ga..die kan mij meer vertellen/doorverwijzen..

Ik ben overigens gestopt met roken..poeh eej..dat is nogal een klus zeg..maar goed...alles voor de gezondheid van mijn kindje..

Ik zag dat jij een baby van 3 maanden hebt! Jente..mooie naam! echt de eerste keer dat ik die naam hoor..heel apart!!
Hoe gaat het met jou en de kleine..? hoe gaat het uberhaupt na een bevalling..uhm..hoe heb jij de bevalling ervaren? Ik ben er nu al echt traumatisch voor..zit een keizersnede te overwegen haha..maar vertel..ik ben wel benieuwd!
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 11:11
Jessica

Ha Linda!
Ik vermoed dat jij in NL woont? In België maken we gewoon een afpraak bij de gynaecoloog en krijgen we ineens een echo te zien bij het eerste bezoek, en alle verdere maanden. Maar in NL ga je niet elke maand naar de gynaecoloog hé? Dus een huisarts zal je inderdaad al op weg kunnen helpen.
Ik ontdekte op 29 mei 'O7 dat ik zwanger was. Was best verschoten want dacht na 11 jaar aan de pil dat het wel een jaartje zou kunnen duren, niet dus! Heb dus ook best wel even moeten wennen aan het idee hoor! Maar ik ben geen minuut misselijk geweest, geen kwaaltjes, niets! Een perfecte zwangerschap dus, uit het boekje!
Op 2 juni ben ik ook gestopt met roken, en nu rook ik nog steeds niet. Het is niet gemakkelijk, maar het is voor een doel in je buik denk je dan maar. Nu is het eigenlijk moeilijker omdat het doel nu in een parkje ligt, maar ik probeer vol te houden!
Mijn bevalling liep eigenlijk niet zo vlot, zondag 20 jan om 5 u werd ik wakker met weeën (allee, krampen want hoe weet je nu hoe een wee voelt??) en de volgende nacht om 2u35 is Jente geboren. In het ziekenhuis was ik om 12u40 en dan heb ik nog 14 uren arbeid gehad. Ik had een epidurale verdoving maar die was om één of andere reden elke 2,5 uen uitgewerkt en ik voelde alle pijn terug! 5 keren hebben ze de dosis komen verhogen. Rond middernacht kreeg ik wee-opwekkers en om 2 uur was het tijd om naar de verloskamer te gaan. En je raadt het al, verdoving was terug uitgewerkt maar kreeg geen nieuwe.
Uiteindelijk heb ik ze er toch uitgeperst gekregen maar ik was bekaf! Op zo'n moment ben je sterker dan je denkt hoor, je moet gewoon!
Maar je kan 1000 verhalen over bevallingen horen, er zijn er geen 2 hetzelfde. Daarom dat ik mijn verhaal gerust wil doen, laat je er ook niet door afschrikken. Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit wakker gelegen van de bevalling, dan wel onder het motto 'Er is er nog nooit eentje blijven zitten!'.
Ik ben onmiddellijk gerecupereerd van de bevalling, diezelfde dag liep ik al gewoon rond. Jente was echt een superbrave en rustige baby, nu nog steeds trouwens. Daar hebben we het echt mee getroffen. Ik was zelf ook heel rustig tijdens de zwangerschap en Jente was al rustig in mijn buik! Na de bevalling heb ik wel zerieuze baby-blues gehad hoor. Veel wenen en ongelukkig zijn... jaja, omdat ik niet meer zwanger was!
Ik ben nu blij dat het 'platte baby zijn' eraf is van de eerste weken, nu begint ze te grijpen, ze lacht als ze je ziet... het wordt alleen maar leuker.
Toch wil ik geen 2de kind, ik vind het goed zo en nog redelijk gemakkelijk. Ook om ergens naartoe te gaan, hoewel het toch steeds een gesleur is hoor! Maar het is toch een stuk vrijheid dat je opgeeft en dat vind ik best moeilijk hoor. Ik zou ze wel niet meer kunnen missen!
De naam Jente heb ik op het Internet gevonden, 1000en namen heb ik gezien en geen enkele vond ik mooi! Tot ik op deze botste... Het is Noors en betekent 'Lief meisje'. Je mag 'm gerust stelen hoor!
Ga je het geslacht trouwens willen weten? Ik was veel te curieus hoor dus ik wist het op 17 augustus. En ik was nochthans ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn...
Ik benieuwd voor de hoeveelste januari het zal zijn. Ik schat rond de 15de of zo. Laat het zeker weten!
En verder, geniet van je zwangerschap! Zal het een probleem zijn op je werk? Nu is het natuurlijk te vroeg om het al te melden hé.
Enne... de papa? Weet hij het al? Als je dat voor jezelf wil houden, geen probleem hoor!
Tot gauw!

[Laatst gewijzigd door Jessica - 18/05/2008 @ 11:13] - Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:56

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi linda
als je van nl bent hoef je niet eerst naar de ha maar kan je nu gewoon de vk bellen bij jou in de buurt voor een afspraak

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]