Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/05/2008 @ 11:50 Mama-2 ![]() | Fijn dat ze zo reagerde!!! Geniet er lekker van1 Groetjes CHristel |
| 18/05/2008 @ 01:11 | @ Jessica: Heey, Ik begin echt wel al aan het idee te wennen haha.. Als het goed is ben ik ergens in januari uitgerekend ja! ik weet alleen niet zo goed wat ik nu verder moet doen ofzo...naar verloskundige ofzo? Ik denk dat ik maandag maar gewoon naar de huisarts ga..die kan mij meer vertellen/doorverwijzen.. Ik ben overigens gestopt met roken..poeh eej..dat is nogal een klus zeg..maar goed...alles voor de gezondheid van mijn kindje.. Ik zag dat jij een baby van 3 maanden hebt! Jente..mooie naam! echt de eerste keer dat ik die naam hoor..heel apart!! ![]() Hoe gaat het met jou en de kleine..? hoe gaat het uberhaupt na een bevalling..uhm..hoe heb jij de bevalling ervaren? Ik ben er nu al echt traumatisch voor..zit een keizersnede te overwegen haha..maar vertel..ik ben wel benieuwd! |
18/05/2008 @ 13:56 ![]() | hoi linda als je van nl bent hoef je niet eerst naar de ha maar kan je nu gewoon de vk bellen bij jou in de buurt voor een afspraak ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

flinke menstruatiepijn, maar geen menstr. te bekennen

blij dat ze het zo goed opnam
blij dat je het zelf ook leuker begint te vinden