Hey iedereen,
Wat een weeeeeeeeeeeerrrrrrrr zaligggggggg! Maar schijnt donderdag regen snif jammer!!
Leentje : Dan passeer ik bij jullie in de straat elke dag (werkweek) want rij zo richting blanden!! :) Is voor mij binnendoor en zo mijd je wat verkeerslichten :) Oei keustermans gesloten thans die keustermans op de steenweg is nog open? Maar die pakken jonge meiskes aan in het zwart en zo zullen ze hun broek waarschijnlijk scheuren tja... pech voor hen.
De ark ken ik ook :) schuin over texaco benzinestation. Bij die bakker op de albertlaan bestel ik meestal mijn taarten voor verjaardagen en das daar heerlijkkkkkkkkkk mmmmm op liam zijn verjaardag ben ik nog één gaan halen mmmmmm ..
Jarike : Jij zag er ook super uit hoor!! Bedankt alleszins voor het complimentje!! Enne je hebt een prachtig zoontje :) Zo een klein lief bolleke hihi en Ulle Xanthe is ook een ferm meisje ze amai. Ge moogt fier zijn!!
Tot binnenkort eh, kbel je zeker.
Riet : Bedankt voor je kaartje eh!! Had ik je al niet gesmst ook? Amai men geheugen is precies een zift aan het worden. Die groeischeut van Erin is precies overgevlogen naar onze Liam diene is ineens 80 cm!!! amai amai hij is groot vind ik voor zijn leeftijd. Da baby zijn is helemaal verdwenen.
Vlokje : Woon jij in de jozel pierrestraat miss?
Denk toch dat je niet ver van mij af woont en alleszins niet van mijn ouders (valvekensstraat)
Saskia : Is er iets met Yarno?(zie mail)
Kristien : wij hebben pas lekker gekletst aan de phone dus kweetni wa zeggen!! Nog naar kesselse feesten geweest?
Marijke : Hoop dat je snel een opvang vind voor Vince of dat de problemen zich oplossen!! Moet lastig zijn..
Petra : Neem maar lekker je rust meid! Je lichaam vraagt er blijkbaar naar dus DOEN!!! Was in beide zwangerschappen thuis vanaf 5 weken! Kwou gewoon genieten en heb goede dokter hehehehe. Foei! Maar kon uiteindelijk door de BI niet werken dus da was mijn straf!
Wel ik ga ook eens richting barcelona gaan dan want had zo mijn twijfels. Is daar ook een strand aan? :) Leuk dat je je zo goed geamuseerd hebt daar met je ventje en amai veel geld opgedaan hihi ken ik!!
Voor de rest ni veel te vertellen.
Liam en keana hoesten er weer op los maar zijn wel NI ZIEK. Keana valt net in slaap grrrrrr (zijn gaan shoppen vanmiddag dus geen dutje)maar kmaak haar na een half uurtje wakker of ze slaapt vanavond ni meer!
Liam is aan het rommelen de deugeniet!
Twas superweer voor de kesselse feesten en we hebben vier dagen genoeten en veel te veel geld opgedaan ma ja! Zelfs onze liam genoot van de paardemolen en de autootjes :) Heb er leuk filmpje van hehe kga het is oploaden op photobucket en de link hier neerplaatsen.
Maar kga nu eten maken pfff geen zin maar tmoet eh want keana moet nog warm eten maar tword rijst met curry en kip :)
Groetjes xxx