< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
17/05/2008 @ 13:05
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hé allemaal, sorry dat ik niet eerder iets liet weten, maar ET gaat door zoals gepland, straks om 13u45 moeten we er zijn. Ik had iets voor 11 uur al bericht gekregen hoor van Jette maar was aan het winkelen (hihi, alweer, ik zoek een zomervest, moeilijke zaak hoor, ben jaloers op Griet, die op de valreep toch nog een ietsie pietsie dure, maar toch supermooie jas compleet naar haar zin, heeft gevonden!).

Allé, binnen 15 minuutjes vertrekken we. Hier nog wat opkuisen en dan pj afzetten bij de meme en de pepe en hupsakee naar Jette.... Er zijn er die hun kindje meenemen maar dat vermijd ik toch hoor liefst, vind ik niet zo goed kunnen, toch niet voor al die ouders die nog geen kindje hebben, bij ons is het dus duidelijk voor een 2de en dat leek mij toen zo echt niet prioritair toen ik daar nog kinderloos lag..., kweet wel beter nu, maar toch, het is toch ietsie anders hoor, vind ik wel. Bij mij PU was er daar één met een baby'tje van ik schat 3-4 maand oud, dat vond ik er dus echt over hé, wat moet dat dan niet zijn voor die andere IVF'ers...nu ja, ze hebben misschien een goei reden die ik niet ken, maar toch..laat die baby dan elders zou ik zeggen want hij heeft de hele gang ondergehuild.

Amuzeer jullie daar bij Pien, spijtig van het slecht weer maar tis daar binnen amusement genoeg hé.

Nans, dat wilt dus zeggen dat je die 17 man gaat binnen moeten houden voor het aperitief, tWas makkelijker geweest in de tuin hé... veel plezier!!

[Laatst gewijzigd door Nele - 17/05/2008 @ 13:06] - Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:46
Griet

Online Status
wat te laat, amar toch: veel succes!

ennueh...nu kan je mijn prachtige jas niet bewonderen...

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:48
fie

had inderdaad mailtje niet gezien...

Maar vrees dat het niet meer gaat lukken: doordat de mannen hier deze middag zijn komen eten (zijn net weg) en N nu in bed zit vrees ik dat ik ten vroegste rond 15u zou kunnen vertrekken, en dan moet ik eerst nog langs de bouw koffie/taart afzetten en moet eigenlijk ook nog boodschappen doen want frigo zo goed als leeg...

Was zware week: donderdag sociale verkiezingen geweest op het werk, alles moeten organiseren voor 1100 te laten stemmen (700 kwamen er - is heel goed), heb woe gewerkt van 8u tot 22u en donderdag van 4u (stembureau ging om 6u open zodat de nachtploeg kon stemmen! ) tot 23u en ik was total loss erna... Ook grote ontlading dat het gelukt was en voorbij

vrijdagmorgen ging ik langer slapen maar lukte niet, was er toch al weer om 8u en ging dan maar vroeg naar huis gaan maar het verwerken van de resultaten op computer en versturen van alle aangetekende zengingen naar overheid en vakbonden duurde veel langer dan ik dacht en met de opkuis erbij van de stemlokalen was het toch alweer 18u...

Volgende week vrijdag neem ik een dag overuren-recup - neh...

Moet mijn eerste dag verlof van dit jaar nog plannen, heb nog maar net dat van vorig jaar opgekregen (4 dagen overdracht) - wel 1 dag per maand recup die ik (meestal) trouw neem...

Fie

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:11
Rien

Koekoek,

Hier zijn we weer! Zoonlief ligt te ronken, die was doodop

Pienemien, dikke merci voor de gezellige ontvangst. Je woont daar echt mooi!!! Geef die drie kindjes nog een dikke knuf van me, zeker zeehondje E, haha wat was die schattig!!

Leen, vree schoon buikske. Dat moet echt gezegd worden!! Geweldig he zo een gps

Griet, geniet nog van je weekend en dan maandag HUPSAKEE!!! Ge ehbt er duidelijk zin in, wat wil je nog meer he!

Ellen, jouw O is echt een toffe meid! Volgens mij ga je daar echt nog heel veel plezier mee hebben later. Op één of andere manier straalt ze dat nu al uit.

Wij hebben genoten!! Nu wel moe, want zo een uitstapje MET baby voel ik toch wel hoor.

Fieke, zo werken!!!! Zal wel zijn dat je volgende week een dag recup neemt!

Nele, alles goed verlopen??

Fijn weekend allemaal!!!

Rien
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:16
Nele

Hallo allemaal, leuk geweest zeker? Bij ons anders ook wel . Heb dus 2 embietjes teruggeplaatst gekregen en er zouden er 2 ingevroren worden...maar daar denken we nu nog niet aan hé.

Fie, spijtig dat je het te laat wist, alleszins, hopelijk geraken de bouwperikelen daar ook bij jou ooit eens van de baan, zal wel hé, is echt een opluchting hoor erna. En hier ook nog iemand die nog geen dag verlof opnam van 2008, heb zelfs nog 5.5 dagen staan van 2007 (10 waren er overgedragen)!! Bij ons 1.5 dag recup per maand die ik meestal neem ook, maar niet altijd, kom tegenwoordig niet meer aan mijn uren. Maar kben eignelijk al redelijk wat afwezig geweest door ziekte waardoor het er niet meer van komt om verlof te nmen..maar ben van plan om in juni een weekje te nemen, en in juli-aug heb ik 4-5 weken naeen...hmm zalige vooruitzichten.

Allé, en nu is het afwachten voor mij, tot 29 mei weliswaar, lijkt nog superver hé, is op een donderdag, normaal zou ik al van de zondag of maandag ervoor kunnen testen hoor, weet ik uit ervaring, maar ik ga echt trachten het vol te houden tot en met de bloedtest, hmm hmm.

En nu heb ik zin in chips zé , ga mij voor de tv nestelen en mij eens lekker laten verwennen.

Daag, en hopelijk zijn er foto's getrokken!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:34
Rien

oh nele!!!!!!
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:04
Birgit

Online Status
Hey Nele, de duimen gaan de hoogte in, we duimen kei hard, en vanavond gaat er een kaarsje meer aan hoor!

Hier verder alles onder controle, Willem is nog steeds aan het uitzieken maar het gaat de goed richting uit. Vandaag niet meer boven de 38,3 geweest. Deze namiddag nog 2,5 uur geslapen, hij had het echt nodig.

Alle ik ga me door een berg strijk heenwerken, salukes.
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:14
Pien

Online Status
Ben hier ook al!!
Nele, supergoed nieuws van jou!!! Hopelijk geraakt Mieke's tweelingbuik nu eindelijk 'verkocht'... Eigenlijk ben je nu dus een piepklein beetje zwanger.... de max!! Ik hoopp echt dat het lukt!

Bedankt voor jullie bezoek vanmiddag, ik vond het ook echt ontspannend!! Niet zoveel volk, maar des te leuker om eens met iedereen te kunnen babbelen!
Leen, hopelijk is het water daar nu volledig weg!! Prachtig buikje inderdaad!!! Ge doet dat goed!! Y blijft een prachtig meisje he?!
Rien, gij zijt toch echt wel hilaaaaarisch hoor!! Je uitleg over aantal kinderen, GOH, daar heb ik echt van genoten!! Zit hier weer met nen big smile als ik eraan denk!! En F vind ik al even sympathiek (hij mij iets minder, of lag het toch aan de mixer?!), mijn excuses voor de directheid van mijne rosse krullebol (dikkopje). Dat dikkopje groeit er ongetwijfeld wel nog uit, hij heeft in ieder geval een SUPERSCHATTIG totje!! (totje=snoetje)
Griet, 't was inderdaad een mooie jas!!! Daar ga je bekijks mee hebben! Ge zag er weerom stralend uit en helemaal klaar voor maandag! E vind ik echt om op te eten! Spijtig dat A niet mee was, had haar oook graag nog eens gezien.
Ellen, O is inderdaad een vinnig meiske! Zo'n lachebekje en zo alert en stevig!!Dat gaat inderdaad een specialleke worden!!
E ligt hier nog bij mij, ik ga hem processen!
tot later en bedankt voor vandaag!!
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:15
Sanne

Online Status
Nele, hier staan de kaarskes ook te branden

Leuke date geweest zo te horen ? Zijn er fotootjes ?

Wij zijn de ganse dag op de baan geweest. Boodschappen doen, trapleuning kiezen, kleine lavabo voor op 't toilet hier beneden gekocht (was er nog steeds niet van gekomen...), bij mijn ouders langs geweest, bij vriendin langs geweest... pfffff... ben kapot nu.

En morgenvoormiddag gaan zwemmen... leuk.

Daaag...

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:16
Pien

Online Status
Birgit, ook van mij een rustig weekend gewenst!!Die dokter had het niet beter kunnen verwoorden... heel veel beterschap voor W, en hopelijk is het niet te besmettelijk....
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:17
Sanne

Online Status
O ja, toen 'k bij mijn vriendin vertrok zei ze... "en als ik je niet meer zie voor de bevalling, doe dat goed hé..."
Slik, toen realiseerde ik mij ineens dat dat best wel eens zou kunnen dat ik haar de volgende keer zal zien op babybezoek, zonder dikke buik
Het komt echt wel dichterbij nu...

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:35
Rien

Ja Birgit, een rustig weekend gewenst hoor!!!

Sanne, jajajaja effe slikken he!!

Pienemien: Mooo ik vond dat zalig toen H zo zei 'dikkopje' daar moete u echt ni voor verontschuldigen!!! Zou raar zijn als ze zei 'smalkopje'

Ivm die foto's .. ik besefte ineens in de auto dat Pien nog zei dat we er ene moesten trekken en da hebben we nimeer gedaan! Jammer!!!
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:38
Pien

Online Status
inderdaad, ik heb er wel aan gedacht maar toen was het momentum plots voorbij... Sorry Sanne!!!
E ligt in bed, ik ga er ook eens vroeg inkruipen zie... goed van mij, echt FLINKE Pien!!!
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:39
Rien

Oh ja en Pien .. F en ik hebben het er in de auto nog over gehad ... het was de mixer ...
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:39
Rien

heel flinke pien!!!
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:42
vero

Online Status
amai, iedereen enthousiast van de date precies? Iedereen heeft er duidelijk deugd van gehad!

Sanne, ik heb vorige week hetzelfde voor gehad. Ik heb mensen gezien die ik wsl pas terug zal zien op babybezoek. doet raar hè? t is natuurlijk wel zo dat het vanaf nu voor alle dagen kan zijn zogezegd.

Wanneer heb jij nog eens controle? Ik moet donderdag bij HA op controle. Net na mijn twee drukste seminariedagen (Uitstapjes naar A'pen en Brugge.) en dankzij de stomme treinstaking is mijn week er alleen maar vermoeider en gecompliceerder op geworden. Morgen om 6u55 al de trein nemen. En dinsdag dus met auto ipv trein naar Brussel. En dinsdag en woensdag zal ik ook altijd pas rond middernacht thuis zijn. Pfffffffffffff.......

Maar ik ga mij nu effe neerleggen en hopelijk wat kunnen slapen.

tot later!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:12
nele

amaai vero, pas rond middernacht thuis in de week, zou niet meer or mij zijn als ik 35 ver was. Als ik het zo bedenk, dan is mijn schoonzus bevallen zeg, creepy hé. Maar haar dochtertje doet het prila hoor, ze heeft ze zelfs niet in ziekenhuis moeten achterlaten, wel 1 week couveuse,; maar zij was er toen ook hé.

Sanne, sorry dat ik dus niet mee was om te zwemmen, was het leuk?
Hier is PJ weer aan een slaapmarathon begonnen. Tegenwoordig slaapt hij in het weekend tot 9 uur en om 13 uur moet ik er hem weer inleggen, tot 15 uur ongeveer...en dan vertrekken we naar de babyborrel. Ben aan het werken nu, presentatie die ik moet geven vrijdag, maar kzou niet weten wanneer ik ze anders moet afmaken...daaaag.

Ah ja, geen foto dus..ken dat hoor, is niet makkelijk hé om zou een pauzemoment in te lassen.
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 15:23
Pien

Online Status
TGIS!! (hoewel, zo zonder ventje is het toch niet hetzelfde....)
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 19:59
nele

Zal wel zijn Pien dat het anders is...is meneer op congres misschien? Naar waar als ik zo nieuwsierig mag zijn...ja, getrouwd zijn met ne prof heeft zo zijn voor- en nadelen hé. Alleszins,, ik neem aan dat je je niet verveelt.

Wij zijn thuis van de babhyborrel zé, daarna zo een vet pak frieten naar binnengesmikkeld en nu weer verder werken. Maar één uurke maar hoor, want zondagsavonds zet ik verstand op nul en kijk ik als afsluiter van de week naar de pfaffs en naar Sara. Om dan morenovhtend er met volle moed weer tegenaan te kunnen zé.
Tworden 2 drukke weken hier, net goed, heb ik geen tijd om over ge weet wel wat na te denken.
De eerste week 2 dagen opleiding, komende vrijdag een publieke presentatie, en morgen stafvergadering. En volgend weekend is het hier kermis en BBQ. Ga met pj voor de eerste maal naar de kermis. Alhoewel het nog te vroeg is vrees ik, maar ga zien hoe hij reageert op al dat kermisgedoe als we erover wandelen.
De week erna ben ik op inspectie en op opleiding. De donderdag dan = officiele testdag, en is eerste dag dat ik zonder specifieke zaken ben qua vergaderignen of opleiding ofzo, brrr, zal niet veel werken in huis komen dan, of tmoest zijn dat ik het resultaat al eerder ken door ofwel een test(maar ga er echt aan proberen weerstaan), ofwel dat ik duivels doorkrijg, gebeurt soms dat ik ze ondanks de Utrogestan toch doorkreeg, maar was niet altijd zo....).
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 20:44
Nancy78

Online Status
nele, ik denk dat Pien's ventje zit in India polis (of hoe heet dat daar?). Ja, een week alleen zitten, niet plezant. Kan ervan meespreken maar soit, is nu voor enkele maanden gedaan
En ik heb dan nog maar één kindje, terwijl Pien het huishouden voor drie koters moet zien te redden...

Spijtig dat Fieke haar mail niet had gezien en daardoor niet meer kon komen...
Maar k heb gelezen dat het wel vré goeie date was, leuk zeg!! Bij mij was het vooral héééél druk! Echt vréselijk druk maar wel leuk. Alleen idd, door slechte weer hier moeten met 14 binnenzitten (drie zieken dus 'slechts' 17p voor apero). Daarna gaan eten in appostel ken, was lekker maar nadeel vind ik dat er gerookt mag worden - vind dat echt niet te doen als je er ook mag eten en dacht dat het niet meer mocht, dat roken tijdens eten, maar soit, iedereen deed het er toch maar
Wel heel gezellige avond, na éénen thuis, stikkapot natuurlijk vandaag aan mijn tour de flandre begonnen: tegen 12u naar Ard ooie voor babysit, daar blijven eten, dan naar mijn broer met ons salontafel, dan naar mijn mama om mijn zw badpak op te halen (was kapot, heeft ze hersteld), dan naar vriendin in Gent die elk moment kan bevallen en dan terug naar huis

Overal thee en koekjes gekregen dus meer dan voldoende gehad

alleen ben ik zo kapot nu, niet te doen

Nele, ben echt content voor je dat het TP was van twee embietjes en dat er toch nog twee k worden ingevroren , is goed nieuws zeg! Ik ga hier vollen bak duimen meidje, de tweelingbuik van Mieke moet gewoon es doorgegeven worden

Griet, véél succes morgen met je eerste nieuwe werkdag!! spannnend!!!

Ik ga jullie laten, te moe om pap te zeggen

nans

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >