Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 14:45 peggy ![]() | Dan kun je alvast eens oefenen met onze kids hehehe. Ik zou miss ook wel zonder kids afspreken hoor als de papa thuis is kan hij oppassen :) |
| 23/05/2008 @ 18:14 Liesbet ![]() | Hoi marijke, het was bij Annemie zelf. |
| 23/05/2008 @ 21:48 Saskia | hallo allemaal, Ik ben hier nog eens? Sorry dat ik niet altijd reageer, ik kom wel regelmatig eens kijken maar heb dan dikwijls niet de tijd om een woordje te typen. Maar nu ik even de kans heb wil ik reageren op vlokje. Ik had al eens eerder bericht gegeven dat mijn 2 zoontjes ook bij het klavertje naar de kribbe gegaan zijn en dat ik het daar reuze goed vond. Ik ben echt blij dat je daar een plaatsje hebt en als ik van jou was zou ik zeker niet twijfelen met die onthaalmoeder. In het klavertje niks dan voordelen. Je moet er betalen naargelang je loon (je kan dit ook nareken op de site van kind en gezin). Het beste schrijf je je kindje voltijds in en wanneer je uiteindelijk toch beslist om het kindje een dagje minder te laten gaan is dat geen probleem (heb ik ook gedaan met de jongste, ik heb hem voltijds ingeschreven maar hij is nooit de woensdag geweest omdat ik thuis ben die dag maar als het eens nodig was kon ik altijd op hen terug vallen). Of wanneer je nu toevallig een dagje thuis bent en je kindje niet naar de kribbe wil doen is dit ook geen probleem, gewoon melden voor 9u 's morgens en dat is in orde.Je krijgt een fiscaal attest voor de aftrek van de belastingen. Dan bij een onthaalmoeder daar betaal je waarschijnlijk een vast bedrag (ik vermoed veel meer) . En ook heb je bij een onthaalmoeder zeker de kans niet van zomaar een dagje af te bellen of hij wordt je aangerekend. En ook heb je in het klavertje mooie uren van 7 tot 18.30 dacht ik. NIET TWIJFELEN, BIJ HET KLAVERTJE NIETS DAN VOORDELEN |
| 24/05/2008 @ 10:29 Karolien | Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, maar mag ik eventjes een vraagje komen stellen? Aangezien jullie allemaal van rond Leuven zijn, weet er iemand misschien wel een zaaltje waar we onze babyborrel kunnen doen. Tot nu toe heeft de zoektocht naar een zaaltje aan schappelijke prijs nog niet veel opgeleverd. Het is de bedoeling om zelf voor broodjes en taart te zorgen, geen traiteur of zo. Omdat we allebei niet van Leuven zijn, weten we ook niet waar er parochiezaaltjes of voetbalkantines :-) te huur zijn. Ons baby'tje komt eraan rond 15 september, en ik begin nu toch wel serieus in actie te schieten om alles in orde te brengen. We hebben ook een afspraak voor de geboortelijst bij de Kinderplaneet. Alvast bedankt als iemand een tip heeft, groetjes Karolien |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

. Spijtig genoeg voorspelt het weer daar niet zo denderend te zijn maar we zullen wel zien hé.
. En nu hopen dat niemand hier komt lezen want ik heb het zelfs niet aan Mario vertelt.