volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/04/2008 @ 10:12 reb ![]() | upper de up, zo moeten jullie niet te lang zoeken ![]() |
| 27/04/2008 @ 19:55 reb ![]() | hey sjattieke leuk iets van jou te horen! geniet allen maar verder van het leuke zomerweer! |
| 09/05/2008 @ 22:11 reb ![]() | allemaal aan het genieten? supper!! |
| 14/05/2008 @ 12:47 Tine ![]() | Oeps... Nu zijn ze wel aangepast!! Als ik de foto's zo zie vind ik dat onze Yannick ineens zo groot geworden is! Tine |
| 15/05/2008 @ 16:25 reb ![]() | amai, Yannick is idd echt wel groot geworden! en je kleine meid zeg, die mag er ook wel wezen hoor!! Prachtig gezinnetje, echt waar!! of ja, voor iedereen die interesse heeft, heb een tip gekregen van een vriendin voor nog leuke kleertjes http://www.kleertjes.com. Met bepaald acties zou je echt wel superkoopjes moeten kunnen doen volgens haar... ik ga snel eens piepen zie ![]() |
| 18/05/2008 @ 14:52 reb | hier alles goed! zal ook eens op die site gaan neuzen Jootje! bedankt voor de tip!! |
| 21/05/2008 @ 19:28 reb | gewoon even uppen! |
| 26/05/2008 @ 09:42 Tine ![]() | Ik hoop dat het maar een tijdelijke kalmte is hier... We kletsen nu al zo lang hé... Trouwens, ons Emilie is deze week al een half jaar geworden! Zoooooooo snel!!!! Tine |
volgende pagina >

nod februari 2006