[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 09:08 ANNONIEM | Hallo, ik ben gesteriliseerd dus zou normaal gezien niet meer zwanger kunnen of mogen zijn. Maar ik zit hier met ongelofelijk veel stress .Ben nu voor de vierde keer ongesteld sedert mijn laatste zwangerschap de vorige keren liep het eruit (sorry) en nu verlies ik met moeite een heel klein beetje bloed en een heel klein beetje bruin. Wat is dat toch? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik maak me zo zorgen, durf gewoon geen test doen en slaap er al nachten niet meer van. Echt ik hoop dat er mensen zijn die me hier iets kunnen over vertellen .alvast bedankt ![]() |
| 19/05/2008 @ 09:23 ANNONIEM | Dank u voor de reactie. Ik ben zo bang, ik mag omwille van mijn gezondheid geen zwangerschap meer aangaan. Ik zie zo graag kinderen dat als het zo is de beslissing al is genomen maar de emoties enorm zwaar gaan zijn. Ik ga wachten tot morgen en dat doe ik een test. Het rare is dat ik toch wat bloed verlies, en dat had ik de vorige keren niet als ik zwanger was. Ik voel me ook niet echt zwanger maar het is toch niet normaal denk ik . Ach ik ben zo bang ![]() |
| 19/05/2008 @ 09:39 ANNONIEM | Das heel lief van je. Ik hoop het ook zo hard dat ik niet zo'n beslissing ga moeten nemen. De bloeding is al sinds vrijdag bezig, bij mijn eerste had ik alleen maar bruin verlies en het heeft maar een dag geduurd. Laat ons hopen echt waar ![]() |
| 19/05/2008 @ 10:05 ANNONIEM | Ja ik heb daar ook al over gedacht om de gyne eens op te bellen maar heb zo'n schrik slecht nieuws te horen. Al weet ik dat ik de waarheid onder ogen zal moeten komen hé? Het zal wel weer eens bij mij niet moeten gebeuren. Het probleem is dat ik niets van hormonen mag nemen, dus mag ik geen pil nemen. Nu ik gesterileseerd ben was ik eindelijk wat meer op mijn gemak want ik ben super vruchtbaar, maar kijk nu. Stel je voor zeg ik krijg hier gewoon het koud zweet. .Heb gisteren nacht enorme buikpijn gehad, zoals ik zwaar ongesteld was. Ik dacht ja ze zijn eindelijk goed in gang geschoten. Maar toen ik s'morgens keek was alleen het topje van mijn tampon met bloed. Mijn eierstokken doen ook pijn langs beide kanten zo een echte druk daarop, daarom dacht ik misschien zit ik daar met een ontsteking of zo? Ja je gaat je vanalles voorstellen hé? Morgen doe ik zeker een test, maar vandaag wil ik niet. Ik ga namelijk bij mijn pa verjaardag vieren en ik wil niet dat hij me triestig ziet. Duimen jullie mee aub? |
| 19/05/2008 @ 14:13 Anoniem | hier begint eindelijk de bloeding er wat meer door te komen .Begrijp me niet verkeert maar ik ben voorzichtig dolgelukkig .Ik zag het even niet zitten om die keuze te maken om een kindje van ons samen te moeten laten wegnemen. Ik maak wel een afspraak bij mijn gyne want ik wil hier toch wel eens een grondig gesprek over. Het kan ook zijn dat ik toch een test doe want dit alles was volgens mij toch niet normaal. Ik wil weten of ik nu zwanger was of niet. De schrik zit er hier nu goed in als ik zo lees dat er toch redelijk wat mensen toch nog zwanger geraken na een sterilisatie .Toch wil ik jullie allemaal bedanken om mij zo te willen steunen en duimen. Ik zal nog laten weten wat de test heeft uitgemaakt. Liefs Anoniem |
19/05/2008 @ 14:29 ![]() | nou dan maar hopen dat je niet zwanger bent maar zal wel niet hoor dan ![]() ![]() |
| 19/05/2008 @ 15:25 Kristel ![]() | Anoniempje, Oef zeg dat ziet er al wat beter voor je uit. Zeker doen die afspraak met de gyne. Geniet van het feestje deze avond. |
| 19/05/2008 @ 19:29 roosje ![]() | Heu, wat lees ik nu??? ![]() @Manuke: uw mama is toch zwanger geraakt? ![]() Ik ben ook namelijk gesteriliseerd en overtijd, dus ik voel mij nu héél erg gespannen......... |
| 20/05/2008 @ 09:33 Anoniem | oef oef oef mijn maandstonden zijn dan toch nog goed in gang geschoten, heeeeeel veeeeel.Het is dan ook de eerste keer in mijn leven dat ik zo gelukkig ben dat ze er door zijn gekomen. |
| 20/05/2008 @ 10:07 Anoniem | oeps roosje hoe lang al? Ik was ook drie dagen overtijd, dan wat bruin en wat bloedverlies maar heel weinig en nu eindelijk de .Ben nu toch ook niet meer gerust hoor maar ja als we zo elke maand met schrik gaan zitten is het toch ook geen leven. Daarom de afspraak met mijn gyne . |
| 21/05/2008 @ 08:34 Anoniem | Hey Roosje ik zal ook voor je duimen dat ze er toch doorkomen t'is niet leuk hé meid? Zeg je hebt mooie kindjes je dochter is een echt poppemieke en je zoontje een leuk ventje Gr en laat eens weten wanneer ze er door zijn gekomen hé ![]() |
| 22/05/2008 @ 22:07 roosje ![]() | hallo ![]() Ik heb EINDELIJK mijn gekregen!![]() Ben zóóóóó blij, opgelucht ook. Groetjes aan iedereen ![]() |
| 23/05/2008 @ 08:44 Anoniem | Hey Roos, dan hebben wij hetzelfde meegemaakt? Om zot te worden hé ?Allez alles is dus toch nog goed afgelopen voor ons, geluk van God. Veel succes en hopelijk komen we dat nooit meer tegen Hé? Groetjes Anoniem ![]() |
[Reageer]

gesteriliseerd ben ik toch zwanger?
.
.

.
.
.

mijn maandstonden zijn dan toch nog goed in gang geschoten, heeeeeel veeeeel.
?