< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
16/05/2008 @ 18:57
kaat

Online Status Stuur bericht
@ sil: spannend zeg! ik blijf

@ ikke: bedankt voor de welcome back woorden! doet altijd deugd!
[Laatst gewijzigd door kaat - 16/05/2008 @ 18:57] - Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:07
Sientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Musje, toen ik 37 weken was van inès hadden ze gezegd dat het voor iedere dag kon zijn. Helaas besloot Inès dat 40 weken en 4 dagen beter was. Ik kan je zeggen dan duurt wachten lang.

arina, Zo kun je het natuurlijk ook bekijken.

sientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:49
Nens

Online Status Bekijk profiel
Ohh Silmarien, wat spannend zeg!!! Ik duim voor je meid!

Ikke: super dat je HCG zo hoog is!!!

Gordijntje en musje: nog effies meiden....!

Sientje: sjonge wat kan ik me voorstellen dat je geschrokken bent zeg!!! Gelukkig is alles goed!

Ik hoop dat binnen een maand we nog maar 1 lijstje hebben! Dat zou geweldig zijn!

Hier alles prima, veel last van rugpijn (hoog in mijn rug) dat is wel irritant. Als ik lang ga zitten of liggen dan is het wel weer weg gelukkig.
Enne meiden... het is weer weekend!!! Joehoe!!!

Liefs Nens

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:33

Hey dames,

Lief dat jullie nog steeds voor me duimen!
@Ikke: Nee, het was inderdaad niet met ochtendurine, omdat ik naar de winkel moest. Maar ik heb wel nog 2 uren gewacht, zonder te drinken. Ik zal morgen maar even naar de kruidvat, ja. Daar heb ik zelf ook goede ervaring mee.
En wat goed dat het HCG zo hoog is! Nu lekker genieten van je zwangerschap, meid! Wel lastig dat je zo snel vermoeid raakt op het werk. Kan je baas hier niet wat rekening mee houden, of heb je het nog niet verteld?

@Sientje: Het lijntje verscheen al binnen de 10 minuten, dus dat is het probleem niet. Het is alleen de vraag of er wel daadwerkelijk een streepje stond.
Maar ik had vorig jaar ook alleen maar lichte streepjes en dat is toen mis gegaan. Vandaar dat ik heel graag gewoon een dikke streep zou willen zien. Maar als mijn eisprong later is geweest (wat eigenlijk wel het geval moet zijn), dan ben ik natuurlijk ook wat minder dagen overtijd.

Pff... Ik moet er eens wat minder mee bezig zijn, geloof ik.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 10:06
Ikke

@Silmariën: Hey meid, ik denk dat je er gewoon rustig bij moet blijven! Ik heb getest op m'n NOD met ochtendurine en mijn streepje was ook heel licht, kijk maar eens op m'n profiel! Ik denk dat de ochtendurine wel veel doet hoor! Misschien moet je er gewoon gerust in zijn, de symptomen zeggen eigenlijk genoeg.

Ik heb het inderdaad nog niet verteld op het werk, wil wachten tot ik m'n eerste echo heb gehad 10 juni. Tja, en veel verandering kunnen ze mij daar niet geven. 't Is gewoon dat alles al dubbel vermoeiend is gewoon door de zwangerschap. En als je dan met mensen werkt, kan het wel eens zijn dat die je uitputten. Hopelijk is dat gewoon weer weg binnen een dikke maand!!

@Nens: Leuk nog eens van je te horen, jij bent de kaap van 12 weken ondertussen ook voorbij! Hipperdepip! Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat, want ik wil echt zien op die echo dat alles goed is met ons kleintje.

X Gertje

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 10:54
Sientje

Sil, dat is die oxydatie van bij mijn zus. Dus over 9maanden word je oxydatie geboren. oja, bij haar was de eisprong ook week later geweest. ik duim voor jou. Over enkele dagen een dikke vette streep.

sientje

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:16
gordijntje1406

@ Ikke: wat leuk je echo op 10 juni. Ik ben dan uitgerekend ben benieuwd hoor. zal vast wel langer op zich laten wachten.
@Silmarien: ik heb ook met kruidvattest gedaan op mijn NOD en had gelijk een mooie streep. niet heel donker hoor, maar ook niet zo licht dat ik me afvroeg of er wel echt wat stond.was gewoon duidelijk ik duim nog ff voor je

Gister onder de douche werd ik niet goed. volgens mij ben ik bijna flauwgevallen. opeens ging het ademen heel zwaar en werd ik benauwd en toen kwamen er steeds zwarte vlekken voor mijn ogen . toen ben ik maar even op de wc gaan zitten voordat ik in ging storten... gelukkig ging het al snel weer goed, maar had nog wel even raar gevoel in mijn hoofd..

liefs arina

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 16:54
Lotte79

Ik heb getest exact 14 dagen na mijn eisprong (weet ik omdat ik temperatuur) en ik had ook maar een hééééééél licht streepje. Moest echt goed kijken ook om te zien of het er wel stond of niet. 't hangt gewoon af van persoon tot persoon volgens mij. En zelfs van zwangerschap tot zwangerschap. De ene maakt nu eenmaal rapper HCG aan dan de ander.

Al nog eens gestest Sil?

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 17:33
Lies

Hoihoi,

even heel kort, want ben bekaf: zijn al twee dagen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat vrienden aan het helpen op hun bouw/verhuis.
Nu zijn we toch maar thuis gekomen, alles was bijna gedaan gelukkig.

En heel vreemd: ben vandaag ongesteld geworden, 6 dagen eerder dan verwacht. En was er natuurlijk niet op voorzien .
Waarschijnlijk daarmee ook dat ik zo doodmoe ben. Nu ja, deze keer dus maar weer even een kortere cyclus. Zo gaat het aftellen naar juli natuurlijk wel iets sneller hè!

Tot strakjes ofzo, eerst wat eten en uitrusten!

Liefs,
Lies

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:59

@Lotte: Ja, heb vanochtend een kruidvat test gedaan, en die was negatief.

Ik weet het even niet meer. Als ik over een paar dagen wel een positieve test heb, denk ik niet dat ik blij kan zijn. Het lijkt zich weer een beetje te herhalen. Vorig jaar testte ik ook pas heel laat positief, en het is bekend hoe dat is afgelopen. Daarbij heb ik nu een regelmatige cyclus, dus ik had toch allang een positieve test moeten hebben, mocht ik zwanger zijn? Dus ik ga er nu maar gewoon vanuit dat de duiveltjes binnenkort wel zullen arriveren. Of dat ik weer eens een hele maand niet ongesteld wordt, zoals ik eerder heb gehad.

Sorry voor dit negatieve berichtje, maar ik heb het even gehad. De angst voor nog een miskraam is zo ontzettend groot, terwijl ik nog niet eens weet of ik zwanger ben.

Edit: Het gaat inmiddels weer wat beter. Lange tijd in onzekerheid zitten sloopt me soms een beetje. Geef mij maar een positieve test 4 dagen voor de NOD ofzo i.p.v. overtijd te zijn.

[Laatst gewijzigd door Silmariën - 18/05/2008 @ 00:23] - Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:15
Lotte79

Silmariën, dat is inderdaad heel erg vreemd dat je nu plots negatief test met kruidvat. Ben je zeker dat je de test correct hebt uitgevoerd? Kwam de controlestreep er wel op?

Kan heel goed begrijpen dat die onzekerheid vervelend is. Ik zou ook liever 6 dagen te vroeg ongesteld worden zoals Lies dan twijfelachtig over tijd gaan.

Nu, geen bloed geeft moed, dus nog maar even afwachten... We blijven duimen

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:16
Ikke

@Silmariën: Wat rot voor je!!Ik had er net zo'n goed oog op! Misschien moet je maar gelijk naar de huisarts om bloed te laten trekken? Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar mijn zus heeft nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad en heeft al wel 2 prachtige kindjes!! Dat moet inderdaad een verschrikkelijk gevoel zijn, zoveel onzekerheid.
Hopelijk krijg je van de huisarts toch nog een positief resultaat en anders kunnen ze misschien voorstellen het verder te onderzoeken (het is dan toch de derde MK eigenlijk). Niet gemakkelijk, maar toch de moed niet opgeven! Wij blijven voor je duimen.
Veel sterkte meid in deze moeilijke tijden!

X Gertje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:18
Lotte79

Ja, misschien is een huisarts bezoek geen slecht idee. Misschien heb je een tekort aan progesteron en nestelt het vruchtje zich daarom niet goed in. Als ik mij niet vergis, dan bestaat daar wel medicatie voor.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 11:47
gordijntje1406

@Silmarien: wat vervelend zeg!! Misschien idd toch maar even lang huisarts dan..

wij hadden gister een housewarming(en tegelijk hun beide verjaardagen) bij een oud collega van mijn mannetje en zijn vriendin. Was in amsterdam en was al bijna 1,5 uur rijden voor ons.was behoorlijk druk en dan nog al die tijd op een stoeltje zitten,is ook niet echt mijn hobby meer nu. waren pas om kwart 1:15 thuis dus was heel erg moe. en dan toch nog slecht en weinig slapen (zoals iedere nacht de laatste tijd) bleh
heb ook echt nergens zin in vandaag

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 18:06
Sientje

sil, ik sluit met de andere aan. Ga eens naar de huisarts. Je weet maar nooit. zeker omdat je regelmatig bent,he.

sientje

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:28
Lotte79

Sil, al wat meer nieuws?

Hier ook een nieuwtje. Ik heb gisteren ons beebje voor het eerst duidelijk gevoeld! Vrijdag had ik al iets gevoeld in mijn buik waarvan ik dacht: hmmm, zou dit het zijn? Maar zaterdag niks meer gevoeld, dus dacht dat ik het me had ingebeeld.
Maar gisteren, op onze 1e trouwverjaardag én de verjaadag van mijn man, heb ik het echt héél duidelijk gevoeld. Zo zalig om eindelijk te voelen dat er echt leven zit daar binnenin.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 11:00
Lies

Oooh Lotte!
Wt lijkt me dat heerlijk! En dat op jullie huwelijksverjaardag èn verjaardag! Hopelijk kan je man binnenkort ook voelen wat er daarbinnen allemaal gebeurt!
Geniet er maar van!

Sil, heb je al meer nieuws?

Liefs,
Lies

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:57

Hey dames,

Nog geen nieuws hier. Ik heb besloten het gewoon rustig af te wachten, en er niet teveel bij na te denken. Morgen of overmorgen ga ik nog een testje doen, en als die ook negatief is, inderdaad maar even naar de huisarts. Het rare is dat ik me ook niet echt zwanger voel. Misschien omdat ik vorig jaar tijdens de zwangerschap erg veel lichamelijke klachten had, en nu voel ik me eigenlijk gewoon goed. Enkel af en toe een wat zeurderig gevoel in de onderbuik, maar verder helemaal geen last meer van kwaaltjes.

@Lotte: Oh, wat prachtig dat je je kleintje gevoeld hebt! En dan ook nog op zo'n dag!

Nog bedankt voor jullie lieve woorden!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:20
Lotte79

Sil, ik heb me ook nooit zwanger gevoeld hoor. Ik had helemaal niks van kwaaltjes. Pas rond week 6-7 voelde ik me wat misselijk, maar ook niet echt uitgesproken. Meer constant het gevoel dat ik teveel had gegeten. Dat geen kwaaltjes hebben, heeft me vaak onzeker gemaakt. Dus dat op zich zegt volgens mij niks.

Meer dan afwachten kan je allicht niet doen. Morgen nog eens testen en hopelijk meer duidelijkheid! Ik duim voor een dikke vette streep

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:15
Lies

Hey,

weet iemand eigenlijk iets van Musje?!
Ze ging misschien ingeleid worden, niet?
Of wie weet is het gewoon natuurlijk begonnen?!
Spannend...!

Lies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >