< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/05/2008 @ 12:41
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heyhey

Hier nog steeds niet bevallen en ik word er zot van. Wel heb ik gans deze nacht wakker gelegen van harde buiken en voorweeen. Tegen de ochtend zijn ze stilgevallen. Ik hoop toch dat dit niet iedere nacht gaat gebeuren en dat het een volgende keer wel doorzet.

K'tje, ben je toch naar het ziekenhuis getrokken met Wout of heb je de huisarts eerst nog eens gebeld.

Maren, bij ons is de badkamer uitgesteld, normaal kwamen ze gisteren de vloer al leggen maar dat is nu opgeschoven naar de week van de 2de juni. 2,5 week later en ik vind da ni plezant.

Fieke, heb je al een afspraak bij de gyn?

xFie

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:53
MamaSofie

Fie, kan me voorstellen dat ge dat niet leuk vindt van de badkamervloer, hebben ze ook gezegd waarom ze 2,5 weken later komen?
Ik duim dat de harde buiken zullen doorzetten als ze nog eens beginnen!

Ik heb vanmorgend gebeld naar de gyn, (in hasselt, terug schreurs), maar alles was volgeboekt tot eind juli! Dus ga ik eens tijdens de vrije consultatie, volgens die telefoniste ga ik best als ik zo'n 8 weken ver ben.

[Laatst gewijzigd door MamaSofie - 16/05/2008 @ 14:53] - Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:26
Maxine

Hallo dames!

Vandaag heb ik Fleur haar 'slaapschema' een beetje aangepast. Vanaf vandaag leg ik haar in de namiddag nog eventjes slapen in haar slaapkamer. Want ik denk dat ze te groot wordt om hier overdag in haar park langer te slapen. Gisteren was ze heel de dag onrustig, ze heeft echt heel veel zitten wenen. Ik denk dat ze gewoon te moe was, hier in haar parkje zit ze meer te spelen en rond te kijken hé!
Nu ligt ze al van half één in haar bedje en ze slaapt nog steeds, dat zal haar goed doen! Hopelijk hebben we dan sebiet terug een blije en opgewekte baby!

Sofie, ik hoop ook voor jou dat de weeën nu eens goed gaan doorkomen hé. Dat moet echt wel zwaar zijn, want je hebt toch wel veel last van die voorweeën hé. Toch goed dat je nu niet meer aan het werk bent, want anders was het nog veel zwaarder met die onderbroken nachten. Nog eventjes volhouden... het zijn de laatste loodjes nu!

Sofieke, spijtig dat je niet eerder een afspraak kan krijgen. Dat is toch raar dat ze geen afpraak meer vrij hebben voor de nieuw-zwangeren hé. Het zal daar dus goed druk zijn!

Oei oei nu is Fleurtje wakker geworden, ben ermee weg!!
Daaaaaaaaag!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:22
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi hoi!

Het weekend is weer begonnen, en wat ben ik blij!
Eindelijk eens 2 dagen aan een stuk Nederlands kunnen spreken, zalig!

Fieke, das een moeilijke vraag hoor wanneer ik denk dat de werken zullen klaar zijn. We trekken in als de chapper geweest is, de chauffage en sanitair geïnstalleerd is, de elektriciteit aangesloten is,de vloer boven gelegd is en de badkamer klaar is. Dan ligt er nog geen vloer onder (gaan tijdelijk compactuna overdoen)en is de trap nog niet af, maar we trekken dan toch zo in (lekker kamperen even). Dus das nog een hele waslijst dat moet gebeuren. Laten we zeggen dat ik hoop ergens in juni te kunnen verhuizen.
Maar dan zijn de werken dus nog niet af, ik denk dat we nog een paar jaartjes zoet zijn .

Das raar dat je niet eerder naar de gynae kunt. Ik weet dat ze in Sint-Truiden gaatjes laten voor nieuw-zwangeren. Misschien overschakeling overwegen? Of indd op vrije consultatie gaan, en dan zorgen dat je dan gelijk een volgende afspraak maakt.

Fie, ik duim mee voor je dat de harde buiken deze nacht zullen doorzetten!
Goh hoe stom dat ze 2,5 week later komen. Das echt niet leuk hé, heel je planning valt weer in het water. Die vakmannen hé, je kan er niet op vertrouwen.

K'tje, hoe gaat het met Wout?

Ans, heeft het geholpen om Fleur in haar bedje te leggen namiddag?

Prettig weekend iedereen!
xxx

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:31
K'tje

Hallo dames!

Opgelucht en blij kom ik melden dat onze Wout weer genezen is!
Ben niet naar het ziekenhuis moeten gaan.
Heb hem er bovenop gekregen met de cola-methode: iedere 15 minuten 6 koffielepels cola zonder bruis. (Het mondslijmvlies neemt beter vocht op dan de maag of zoiets)

Vandaag was ik een zombie op het werk.
Vandaag dus vroeg mijn bedje in.

Chantal is langsgeweest in de winkel met de kindjes, ze ging zeker nog eens komen meetetteren!

Chantal, je hebt 2 mooie dochtertjes!

Maren, ik zie aan je berichtje dat je ongelooflijk fel van je weekend gaat genieten!

Fieke, die misselijkheid is voor het goede doel hé

Fie, wanneer mocht je weer op controle? Dan weet je of die harde buiken en weeën iets geforceerd hebben daar beneden

Ans, ja ja, je kleine wordt al wat groter. Zo leert ze dat haar bedje is om te slapen en haar park om te spelen.

Zo, nu ga ik douchen en mijne pyama aandoen
Ben echt moe.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 09:02
Maxine

Goeiemorgen allemaal!

Vandaag trouwt een collega van mij, maar het weer ziet er niet echt schitterend uit hé. Maar misschien dat het namiddag beter wordt.
Deze middag ga ik mijn ouders halen, ik ben eens benieuwd naar wat ze allemaal te vertellen hebben. Direkt daarna vertrekken Lieven en ik naar de receptie van die trouw, dus Fleurtje blijft dan eventjes bij mijn ouders.

Maren, dat was goed gelukt met Fleur. Ze had goed geslapen en daardoor was ze de rest van de dag terug goedgezind, dus hebben we veel gespeeld met de beren en veel 'agoes' gezegd hé !
Jullie hebben idd nog wel heel wat werk voor de boeg, maar uiteindelijk is het toch ook niet meer zo lang vooraleer jullie erin kunnen! Spannend dus, want die eerste dagen in je eigen huis is toch wel speciaal!

K'tje, fijn dat Wout zo goed genezen is. Maar ja, dat kan ook niet anders hé, met zo'n goede zorgen dat hij gekregen heeft van zijn mama! Goed dat hij zo is kunnen genezen en dat je het ziekenhuis hebt kunnen vermijden!

Giede, nog geen scanner gevonden??????? Ik ben een beetje nieuwsgierig hé !

Groetekes van ons hier!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 10:57
MamaSofie

K'tje, blij dat Wout weer beter is. Als ik vroeger ziek was moest ik van mijn mama ook altijd cola zonder bruis drinken, jakkes! Maar van zoveel lepeltjes per kwartier had ik nog nooit gehoord. Heeft precies toch geholpen!

Ans, ik vrees idd dat die trouw letterlijk in het water zal vallen... Maar wie weet is de zon ons vandaag toch nog gunstig!

Grr, heb ik vanmorgend met mn teen tegen de deur geklopt: AUW! Elke begewing doet zeer, en mn teen begint ondertussen zelfs blauw te worden. Wist niet dat zoiets kleins zo'n zeer kon doen

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:40
Fie

heyhey

K'tje, gelukkig dat Wout genezen is. Ja de cola methode kan wonderen doen. Ik moest dat vroeger ook altijd drinken als ik buikgriep had, maar ik vond dat nooit erg want cola kwam alleen maar in huis als iemand buikgriep had voor de rest mochten wij alleen water en fruitsap drinken.
Trouwens als ik nu misselijk ben of last heb van maagzuur dan drink ik nog steeds platte coca.
Nieuwe afspraak heb ik de dinsdag, ik hoop ze nog steeds niet nodig te hebben maar ze komt vreselijk dichtbij.

Ans, veel plezier op de trouwreceptie, het weer is inderdaad een heel pak minder dan de voorbije dagen maar mij hoor je niet klagen.

Fieke, nog last van misselijkheid?

Maren, ze hadden ons verteld dat ze achter waren op schema maar ze kunnen vertellen wat ze willen hé. Dat is het nadeel als het maar prullewerkjes zijn dat ze moeten komen doen, dan laten ze je rapper wachten.

Hier weer wat last gehad van voorweeen maar zoals gewoonlijk zijn ze weer opgehouden *zucht*

xFie

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:32
falke

Hallo hallo,

Fieke eerst en vooral een dikke proficiat met je nieuwe zwangerschap!! Geniet ervan, want het is snel voorbij!

Ans, de beelden die we uiteindelijk kiezen voor bewerking gaat de fotograaf ons digitaal meegeven, dus dan kan ik ze online zetten, maar dat kan dus nog wel even duren.

K'tje goed dat woutje geen ziekenhuis nodig had, want daar blijf je beter weg. Vertroetel hem nog maar goed, want ook als ze niet ziek zijn hebben ze daar behoefte aan.

Hier valt niet veel te melden, Martje ligt fijn in haar parkje te spelen, Falke en nel zijn mij horendol aan het maken met hun gesjirp. We zijn gaan kijken voor de prijzen van zo'n schanskorven, amai, we hebben er maar 5 nodig en dat komt op 900 euro ongeveer , maarja als je een mooie tuin wil zal je de prijs moeten betalen zekers

Groetjes vanuit Heks

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 15:20
Maren

Hello!

Gisteren een drukke dag gehad, daardoor geen tijd gehad om te komen reageren.
In de voormiddag zijn moeke en ik BH's gaan kopen, dat was weer dringend nodig want mijn oude waren weer bijna allemaal versleten (hoe komt dat toch dat da zo snel verslijt?).
Ik heb er dus maar 2 (hele mooie ) gekocht, maar da was een hele hap uit mijn budget!

's Middags ben ik richting Heers vertrokken om alles klaar te maken tegen dat de chapper komt. We hadden niet gedaan gekregen, dus zijn we deze voormiddag nog even teruggeweest.
Na het werken in het huis ben ik bij Giede en David gaan eten en daarna zijn Kristof en ik gaan babysitten.
Het was dus een goedgevulde dag .

Vandaag ben ik al in het huis gaan werken, en nu ben ik volop aan het wassen.

Ans, hadden je ouders het fijn gehad op hun reis?
En was het trouwfeest leuk geweest?

Fie, ik heb dat nogal gehoord dat ze de kleine werkjes indd meer durven uit te stellen.

Fieke, hoe gaat het met je teen ondertussen? Dat kan fameus pijn doen hé. Heb dat ook al een paar keer aan de hand gehad. Echt door lompigheid gewoon, en dan zoveel last hebben.

K'tje, ik had nog nooit gehoord van die cola-truc, maar die ga ik proberen te onthouden. Kan goed van pas komen.

Alé, ik ga verder wassen en strijken.

Tot morgen!
xx

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 17:58
MamaSofie

Maren, mn teen ziet er ondertussen blauw/paars/zwart uit Tom zegt dat ik naar 't ziekenhuis moet ermee, maar de pijn valt eigenlijk best mee. En ik kan het niet verdragen als er iemand aan mn voeten komt, ben ik héél gevoelig aan

Bleh, ben al de hele dag zo misselijk.... Al een paar keren bijna moeten overgeven. Heb het er graag voor over, maar met zo'n pagadderke als Robbe in huis kan ik me niet effe leggen ofzow...

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 18:04
falke

hey fieke,

Je teentje zou best wel gebroken kunnen zijn, ik zou het toch laten nakijken want dan moet dat getaped worden he. Wel zeker niet vergeten te melden dat je zwanger bent!!!!!!!!

Liefs Giede

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 07:35
K'tje

Goedemorgen dames!

Iedereen een fijn weekend gehad?

Wij zijn gisteren naar Kattevennen geweest, naar de paardjes gaan kijken en daarna zijn we doorgereden naar As om daar met een oude trein het Kolenspoor op en af te rijden. (Oud traject tussen de verschillende mijnen) Wout vond het helemaal geweldig, want we hadden hem "wijsgemaakt" dat dat Thomas (dat stoomlocomotiefje van op tv) was.

Wout is zo goed als genezen, alleen heeft hij nu een verkoudheid

Ik voel mij moe, moe, moe...
Heb hier een ding uit geleerd; als de dokter sociaal verlof voorschrijft, aannemen.
Deze week 5 dagen achter elkaar van open tot sluit werken, als dat maar goed komt.

Verder hebben we vrijdag onze bevestiging gehad ivm de premie die we terugkrijgen van infrax. Maar zoals gewoonlijk gaat het enkele weken duren vooraleer ze uitbetalen.

Fie, hoe is het met je? Last van de laatste loodjes?
Hou ons op de hoogte hé. Misschien even je ventje uitleggen hoe hij dat hier moet komen melden!

Fieke, hoe is het met je teentje?

Maren, jij bent precies ook altijd druk in de weer!

Giede, Hoe gaat het ondertussen met Marte haar groentepapjes? Is ze er mee vertrokken?

Ans, hoe was de bruiloft geweest?
Uitgeregend?

Nu ga ik mij eens haasten se, want onze papa is sebiet hier en wij zitten nog in onze pyama

Groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:09
MamaSofie

Hallow!

K'tje, wat is kattevennen?
Is er in st-truiden eigenlijk zoiets als een kinderboerderijtje? Gisteren waren we naar de beemden in landen geweest, zo leuk. Kleine wandeling, grote speeltuin, vijver, eendjes, ganzen en geitjes, ideaal voor met robbe naartoe te gaan! Maar zoiets ken ik in st-truiden niet... Toch niet waar ook diertjes zijn.

Robbe zegt sinds gisteren MAMA!!! Hij zat in de bureau met Tom, en toen ik binnenkwam riep Robbe opeens mama!
Sinds toen heeft hij het nog vaak gezegd, maar alleen als er iets scheelt. Als hij bv moe is, of zich verveelt, dan roept hij MAMAMAMA!

Met mn teentje gaat het beter. De kleur is nu rood aant worden, en t doet bijna geen pijn meer. ik vraag me toch af hoe het mij gelukt is om de teen naast mn kleine teentje tegen de deur te stoten

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:23
Maxine

Goeiemorgen!

Het weekend is weer al voorbij hé, het gaat toch snel.
Zaterdag zijn we dus naar die receptie van de trouw van een collega van mij geweest. De bruid was heel mooi, haar kleed was heel eenvoudig, maar dat zie ik het liefst. Maar de rest... amaaai de chichi droop er een beetje vanaf! Zo arriveerde ze aan de feestzaal met de helicopter! De receptie was ook allemaal heel chic, zeker niets op aan te merken. Maar dat vind ik er allemaal een beetje over, Lieven en ik vinden dat allemaal niet nodig, wij hebben het liever een beetje eenvoudiger .

Fieke, goed dat je teentje dan iets minder pijn doet, want daar kunt ge idd wel fameus last van hebben!
Ik weet ook niet of er in Sint-Truiden een kinderboerderij is, ik denk het niet.

Fie, nog geen nieuws? Ik heb toch nog niets gehoord van Lieven . Lieven en ik hebben ondertussen nieuwe foto's gemaakt van Fleur met haar doopkleedje. Nu zijn er wel enkele mooie bij! Met twee is dat dus een heel stuk makkelijker!

K'tje, hopelijk dan niet te veel moeilijke klanten deze week. Probeer dan maar deze week op tijd het bedje in te gaan , dan kan je bijrusten!

Maren, dan heb je toch goed geshopt! Voor BH's probeer ik ook altijd eens naar de braderie te gaan in Sint-Truiden, einde juni. Dan verkopen ze alle merken aan 15 euro. Het is daar dan wel heeel druk, maar voor die prijs heb ik dat er wel graag voor over.

Giede, heb je al van die schanskorven gevonden. Dat is wel heel mooi hé, maar ik wist niet dat het zo prijzig was! Maar het zijn net die extra die het geheel dan wel af maken!

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:17
Fie

Heyhey

Hier nog steeds niets en ook niets wat er op kan wijzen dat het voor rap gaat zijn.
Ik kan enkel hopen dat de volle maan zijn werk doet vannacht.
Heb ook al maar tonic in huis gehaald, trappen ben ik ook al goed op en af aant gaan.
Meer kan ik niet doen hé..
Morgen om 17u moet ik terug naar de gyn, ben benieuwd wat die mij te vertellen heeft.

Straks schoonmaken, wie weet doet beweging wel het nodige werk. Alhoewel de boodschappen hebben me zelf geen harde buiken en voorweeen bezorgd vandaag (maar heb pruts al wel gevoeld hoor dus paniekeren doe ik ni).

K'tje, klinkt als een superleuk dagje voor Wout en ook voor jullie natuurlijk. Probeer deze week toch maar ergens te rusten al is het met de kippen opt stok gaan slapen.

Fieke, oei dat is minder zone pijnlijke teen, maar ik zou er toch mee naar de dokter gaan als ik u was. Mama heeft zo een 35jaar geleden ook hare teen gebroken en er niks aan gedaan, en ze heeft er nu nog altijd last van, zelf de laatste jaren zo fel dat het misschien beter is dat ze hem amputeren.

Ans, ja met 2 foto's maken is altijd een stuk handiger.
Met een helikopter amai, en ik vond de limo's van mijn schoonzus er al over.

Maren, BH's kosten inderdaad immens veel geld, ik verschiet ook telkens van. Eigenlijk schandalig voor zo een klein lapke stof.

Giede, wat zijn schanskorven? Misschien een stomme vraag.

xFie

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 17:35
chantal

Na op explorer precies niet aangemeld...
Dan kom ik straks terug via firefox...
Pc werkt verdomd hard tegen de laatste dagen!!!

Ja ben al in de winkel geweest en dank je dat je vindt dat ik twee
prachtige meiden heb... vind dat zelf ook! Hahaha...

Ik kom later terug!
Lientje is ziek (heb ik al in de winkel gaan vertellen éh k'tje)
Maar het gaat precies nog niet beter, ze is zo jammerig, en ze wilt
niet eten, en begint nu zo te klagen de hele tijd... drinken wel nog!

Greetzzz

Chantal!
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 18:49
Maren

Hoi hoi!

Weer blij dat ik thuis ben, maar zal niet voor lang zijn want ik moet om half 8 bij een demonstratie zijn.

K'tje, das maar een gedacht hoor dat ik het zo druk heb . Ik doen mezelf dat een beetje aan ook hé.
Ocharme, dan heb je een zware week voor de boeg! Kruip er dan maar op tijd in 's avonds.

Fieke, goed dat je teen zo goed geneest, en PROFICIAT met Robbe (is dat trouwens het eerste woordje dat hij zegt?).

Ans, hihi 15 euro, die van mij kosten het 3 à 4 dubbele. Maar ik heb echt wel ne goeie nodig, want ik heb veel steun van doen .
Goh, met ne helikopter gebracht worden? Dat vind ik er toch ook wel een beetje over. Dat geld steek ik liever in mijn huis zanne!
Bij ons gaat het echt heel eenvoudig worden! Zolang er maar ambiance is, is dat goed voor mij!

Zo, ik ga me klaarmaken voor de demonstratie .
Het gaat over kuisproducten, dus dat kan ik goed gebruiken (want ik ga serieus moeten kuisen vooraleer ik kan intrekken zanne).

Tot morgen!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:24
LaraLien

Hoi!

Carolien is dus terug beginnen overgeven, rond 15u30 was ik in de winkel
nog aan het praten met een goeie Carolien wel beetje jammerig, want ze
had sinds 13u niet meer overgegeven en vond dat wel positief. Maar om
17u was het dus verleden tijd, ik ging even naar de pc en toen hoorde ik
Carolien zo luid krijsen, ik vliegensvlug naar de living, en had ze mij
op 3 verschillende plaatsen héél véél overgegeven. Dit is werkelijk de
eerste keer dat ze zo krijst als ze overgeeft, haar lippen zagen echt zo
blauw ineens. Ik dan maar ineens de boel gekuist met Dethol, ahja, moet
wel, heb hier nog een gezonde kleuter rond lopen en wil haar besparen...

Nu geven Carolien af en toe een slokje cola als ze het wilt, maar nu is
de hik komen opzetten en je hoort ze soms slikken, dus slikt ze terug in
en dat is ook weer niet goed, zo gaat het zuur door haar slokdarm terug.

...

Voor de rest drukke periodes gehad en zware tijden achter de rug!
Ik zal proberen meer langs te komen oké!!!

xxx

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:10
K'tje

Chantal; geef haar iedere 15 minuten 6 koffielepels cola zonder bruis. Willen of niet, het moet er in. Is tegen de uitdroging. Het mondslijmvlies neemt meer vocht op dan de slokdarm en de maag.
Ben al bijna ne expert geworden op een paar dagen tijd

Het was een kalm dagje vandaag, we zijn dan maar begonnen met de lente-schoonmaak in de winkel.

Weet niet meer wie het vroeg, maar Kattevennen is een natuurdomein waar je kan gaan wandelen en zo.
Ze hebben daar ook een manege.

Hier weet ik ook geen kinderboerderij, wij zijn nog niet zo lang geleden naar Pietersheim geweest in lanaken. Dat was wel de moeite.

Ga douchen en dan zetelke in

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >