[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/04/2007 @ 16:15 Miss | Wie kan mij helpen aan een goede gyneacoloog in Waregem? |
| 21/04/2007 @ 13:50 miss ![]() | bedankt voor je reactie! Heb deze morgen test gedaan en blijk ook zwanger te zijn! Ik probeer maandag contact op te nemen met het ziekenhuis. |
| 23/04/2007 @ 18:56 miss ![]() | Ik woon sinds een jaar in Waregem. Heb contact opgenomen met ziekenhuis en ze zouden met terugbellen voor een afspraak. Ik word zot van het wachten. |
| 29/04/2007 @ 13:59 jonge mama | hallo, ik ga naar dokter notermans, een hele goeie vrouwelijke gynecologe. Ze is heel lief, geeft goeie raad en luisterd echt naar je! heb je ondertss al een gynecologe gevonden? |
| 19/05/2008 @ 19:12 | Vrouwelijke gynecologe Hey iedereen Ik heb sinds dit weekend ontdekt dat zwanger ben, maar de laatste keer dat ik naar mijn gynecologe bent geweest heb ik eigenlijk ondervonden dat ze niet echt goed is om mijn kindje te wereld te zetten. Ik zou heel graag een gynecoloog hebben die met je meeleest! Die je gerust stelt en de testen en de inwendige camera heel rustig in brengt in plaats van erin zoals ze het elke dag doet! Dit gaat dus over ons kindje he, is zou er zo graag willen van genieten en niet bang te hoeven te zijn voor de gynecoloog! Begrijpen jullie me? Mijn man vind het ziekenhuis in Waregem ver, maar in Kortrijk zit er maar 1 vrouwelijke! Kunnen jullie me raar geven? Of is een man ook goed? Ik ben woonachtend te Harelbeke. Hopend op een spoedig antwoord |
| 23/05/2008 @ 15:43 Leia ![]() | Tiamo... Hoe gaat het met Tuur en Yaiden??? ![]() |
[Reageer]

gyneacoloog Waregem