< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
13/05/2008 @ 22:30
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Fijn dat alles er goed uitziet Cindy!

Nicole, jammer medi, maar jouw tijd komt ook wel.

Hanan, ik heb me ook wel vermaakt vandaag hoor.

Mijn ei staat op springen, heb er flink last van vanavond, maar dat moet ik dan maar even vergeten en manlief verleiden straks. Hij ligt nu op de bank te slapen, maar ik maak hem straks wakker om te bidden en als hij klaar is lig ik in mijn meest verleidelijke lingerie inbed te wachten, laat hij dan maar eens proberen in slaap te vallen

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:47
nefertiti

Het heeft gewerkt en mijn ei is gesprongen, de buikpijn is zo goed als weg en mijn temp was heel veel lager vanmorgen dus dat was vannacht of vanmorgen. We hebben twe keer geknuffeld in de vruchtbare periode dus dat zit wel goed.

Nicole, hoe is het!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:30
cindy

Heb zojuist met mijn gynecologe gebeld....heel positief nieuws!!!
HCG was op 1 week tijd van 872 naar 14000 gestegen.
Ben zo opgelucht

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:19
hanan

ben erg blij voor je cindy
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:10
nefertiti

Gefeliciteerd Cindy , wat zul jij je goed voelen!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:22
cindy

Nefertiti...eigenlijk ben ik alleen maar bang. Ik denk dat ik pas opgelucht zal ademhalen als ik mijn beebje gezond en wel in mijn armen kan houden. Dit gaan voor mij lange en vooral bange maanden zijn.
Maar mijn gyne is heel begripvol en gaat me dikwijls op controle laten komen. Dat is toch alweer meer geruststellend hé.

Hanan....mijn oudste dochter (Naomi) is ook een januari-kind. Zij is op 7 januari geboren. Blijkbaar is dit "de" maand voor mij

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 06:55
nefertiti

Cindy, ik begrijp het heel goed, maar tot nu toe is alles zeer positief en met Zara heeft verder niets met jouw vermogen een gezond kindje te baren te maken. Dus probeer te genieten meid, het is zo weer voorbij en loop je achter de kinderwagen.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:50
Hanan

haaai meiden
cindy probeer te genieten meid zoals je in onzekerheid leeft is ook niks , als niet goed gaat dan was het vast iets niet in orde ,daar kan je weinig aan doen meisie , dus probeer al is het moelijk gewoon genieten van je mooie zwangerschap

nefertiti , bedankt voor stemmen op selmenzou wat zijn kindtje van het jaar haha , maar ik heb niet zo veel mensen dus zo veel stemmen krijgen we ook weer niet , maar het is gewon leuk om mee te doen
vandaag selmen had zijn dagje niet , beetje huilen en wil bij mama , had hem even bij papa ,moest weg , nou kom terug hele overstuur huilen en papa zegt ,ja hij mist jou dus hij huilt gewoon in de boxjezusssss , waarom kan hij hem niet stil krijgen? hij had hem hapje gegeven en schone luier maar bleef toch huilen , ja man kind wil lekker spelen soms ,hij had daardoor al hapje gehad , grrrr mannen
morgen feesje van school kids naar een speeltuin dus gaan we gezellig heen met wat moedertjes
het weer is wel wat afgekoeld hier maar gelukkig nog geen regen
meiden fijne weekend

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:55
nicole

Online Status Stuur bericht

Hoi,

Karna hoe is het met je meid, ik hoop zo dat je snel goed nieuws komt brengen!!!

Cindy, wat fijn dat je waarden goed gestegen zijn, ik hoop dat je toch kunt genieten van je zwangerschap!!

Nefertiti, succes met het wachten weer, ik duim voor je!!!

Hier gaat het wat minder. Vader heeft volgende week onderzoeken want de internist heeft iets gezien maar weet niet wat het is. Een soort vlekje op de longen. Mijn vader heeft een paar jaar geleden de gevreesde K..... ziekte gehad. Ik hoop zooo dat het loos alarm is!!
Zelf voel ik me ook niet vrolijk. Ik heb er gewoon ff geen zin meer in. Gevraagd of manlief zijn telefoon het aankomende uur aan wilde houden zodat ik hem kon informeren en mijn hart kon luchten als mijn vader zou bellen, krijgt ik na tig keer overgaan de voicemail. We headden het zo afgesproken. Daarnaast ruzie gehad over bereikbaar zijn of niet, terwijl ik had aangegeven dat ik liever steun verwacht in deze onzekere periode. Ik vandaag vrij, man werken. Krijg vandaag niks gedaan, heb veel op de bank gelegen (en geslapen).

Ik ben alles zat en als ik een vrouw van mijn leeftijd zie met een kinderwagen, krijg ik zo intens verdrietig gevoel.

Ik weet niet wat te doen. Heb wel wat vriendinnen, maar dat is meer lost vast, geen beste vriendin waar ik mijn hart kan luchten. We hebben ook afgesproken dat alleen mijn ouders en zus het weten, maar die zitten nu ook vol met andere spanningen.

x Nicole

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:03
nefertiti

Lieve Nicole, dit alles bij elkaar is ook wel genoeg om je even heel depri te voelen. Kop op meid, na regen komt zonneschijn. Ik hoop heel hard voor je dat alles met je vader goed afloopt!

Knuffel!!!!!!!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:48
nefertiti

Nicole, hoe is het nu met je?

Karna, ik ben heel benieuwd hoe het er bij jou voorstaat.

Hier weinig nieuws, FF heeft mijn ei vastgesteld op dag 13, precies wat ik dacht dus we hebben in mijn vruchtbare dagen 2 keer geknuffeld, we wachten weer af

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:18
Musje

Nicole, hoe gaat het nu met je?
Nog nieuws over je vader????
Sterkte!!!!
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:46
karna

hey meiden,

ik heb nog geen echt nieuws, want ja, mijn man is natuurlijk nog niet terug, maar.....

Ik ben nog steeds niet ongi!!!!!

Ik had de vorige keer al een lijst gemaakt van alle cyclussen en mijn langste was 2x (in 12 maanden) een cyclus van 30 dagen (dag 31 ongi) en vandaag is het dus al dag 33!!!!

Yessss, ik heb echt een goed gevoel erover...

Maar ja ik moet een errug lange adem hebben deze keer...

Ik heb verder weinig symps, maar ja dat had ik de vorige keer ook... Wel snel een vol gevoel, afkeer van bepaalde dingen, rare steekjes en krampjes in buik en schaamstreek, dus ....

doeiii karli

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:06
nefertiti

Jeetje Karna, dat klinkt veelbelovend meid, ik hoop[ voor je dat het zo blijft.

Nicole, hoe is het nu met je?

Musje, verder niets te melden meid. Dan neem ik aan dat ales goed loopt bij jou.

Hier geen nieuws, begin nu wat krampjes te krijgen, maar dat kan wel kloppen op dag 5 DPO. Als het goed is zwemt er een bevrucht eitje in mijn baarmoeder. Nu maar hopen dat het zich ook weet in te nestelen en daar blijft zitten.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:27
Hanan

nicole je krijg als eerst een dikke knuffel van mij schat ik hoop dat nog goed komt met je vader , kan me voorstellen dat zo ongelukkig voelt op dat moment ,het is ook allemaal te veel he , dikke knuf meisie en sterkte ennn je kan hier altijd je hart luchten , somige dingen kan je beter schrijven dan met iemand praten

karna wat moooooooooooooooooiii om te lezen nog geen nod , jeetje heb je nog geen test gedaan????? wanner ga je testen ik duim echt superrr veel voor jou ,je mag als eerste goeie nieuws brengen deze maand , superrr en mij zwanger vriendin was zaterdag hier , ze voelt ook helemaal niks ,behalve sneller een volle gevoel wat je ook zegt , ze heeft verder geen kwaaltjes niks ,dus goed teken meis

nefertiti ik duim dat ei zijn plekje gaat zoeken in bmen daar vast blijft komende 9 maanden

hier weinig nieuws ,alles gaat gewoonetjes ,vanavond manlief iets vroeg thuis ,dus mij favorite avond

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:33
nefertiti

Fijne avond dan Hanan, geniet er maar lekker van!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:05
Hanan

dankje schat gaat lukken denk ik

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 17:57
cindy

Karna...dat ziet er goed uit! Ik duim voor je,zou een leuke verassing zijn voor je man als hij thuiskomt.

Nicole...hoe gaat het met je vader? Hopelijk geen te slecht nieuws hé meid

Ik kom af en toe wel kijken wat hier geschreven word maar heb momenteel de energie niet om actief mee te schrijven. Sinds zaterdag ben ik supermisselijk en heel erg moe.
En ook psychisch gaat het niet goed met mij, ik ben aan het overwegen om een psycholoog te raadplegen.
Klinkt voor jullie misschien absurd maar ik krijg geen gevoelsband met deze zwangerschap. Ik ben wel blij maar de depri-gevoelens wegen zwaar door. Bij ons Zara zweefde ik van dag 1 op een roze wolk en nu ben ik alleen down. Ik denk dat ik onbewust mijn gevoel blokkeer uit schrik dat er weer iets fout gaat, een soort van zelfbescherming tegen meer verdriet.
Ik haat mezelf en vind dat ik ten opzichte van dit nieuwe kindje een slechte moeder ben. Misschien zal het beter gaan als de zwangerschap verder gevordert is en ik leven voel.
Het is niet dat ik dit kindje niet wil,hopelijk begrijpen jullie me niet verkeerd...het voelt alleen zo anders dan bij Zara.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:27
nicole

Online Status Stuur bericht

Hoi meiden,

Nefertiti, ik hoop dat je droomwens mag uitkomen en dat ze elkaar mogen vinden!!!

Cindy, wat erg meid. Ik leef met je mee. Ik kan het niet goed inschatten maar ik denk wat je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Sterkte meid, ik hoop dat het snel beter met je mag gaan.

Lieve Hanan, dank je wel voor je woorden. Je weet vaak het juiste te zeggen op het juiste moment. Een hele fijne avond met je mannetje, deur op slot, en lekker saampjes genieten!!!

Karna, wow spannend meid! Je had al zo'n gevoel he, het gevoel dat het raak zou zijn. heb je nog iets toegepast of gewoon op goed gevoel lief gedaan. Ik ben benieuwd meid, ik hoop dat het zo weer raak mag zijn, je hebt er ook even over moeten doen en een grote teleurstelling gehad, Het is nu ook tijd voor Geluk voor jou.

Met mij gaat het wel. Door het werken heb ik tenmiste wel afleiding, ben nu wel wat vrolijker. Ik vond mijzelf het afgelopen weekend zo zielig. Mijn vader heeft eind deze week nog meer onderzoeken en krijgt volgende week de uitslag. Blijft voorlopig dus nog wel spannend

Meiden, fijne avond. Ben mezelf weer aan het oppeppen voor de aankomende week, als eitje eraan komt.

Nicole

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:23
linnie1982

Cindy,

Het helemaal begrijpen kan denk ik niemand. Alleen jij hebt het meegemaakt.
Maar toch snap ik je wel een beetje hoor!
Het zou mij ook erg moeilijk lijken.

En zo slecht is het nou ook weer niet hoor als je er over wilt praten.
Misschien dat je zo deze zwangerschap wat meer kunt accepteren.
Het blijft een dubbelgevoel.

Maar meid.. Die kleine Zara heeft dit vast voor je geregeld. En ze weet ook wel, dat zij altijd jou kleine meid blijft, en niet te vervangen is.

Praat erover. En je hoeft echt geen schuldgevoelens te hebben hoor!

Liefs Linda

Vermoedelijke bevalling op 21/10/2008.
Al 38 weken en 4 dagen zwanger (96.52% ver), nog 1 week te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >