< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
03/05/2008 @ 19:40
Claudia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja hoor hele leuke zomer spullen bij h&m c&a en V&d gevonden,,, alleen moet ik nog een paraplutje voor op de kinderwagen maar die zijn overal uitverkocht...balen...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:08
M.

hoi,

zaaaalig weertje hé
iedereen lekker genoten van t zonnetje?
wij zijn zaterdag voor de 1e keer gaan zwemmen met Laurine maar t was niet echt een succes
thuis zit ze heel graag in t bad en is ze echt watergek
daar was t wenen en gans de tijd angstig rondkijken
vrees dat het water er ook wat te koud was
gaan dan binnenkort wel nog eens proberen
zondag zijn we naar de zee geweest, t was nog doenbaar van volk
lekker gewandeld, ijsje gegeten, wat op het strand gezeten
Laurine keek de ogen uit haar hoofd en ze wou ook telkens de zee 'pakken!
enja vandaag al terug werkdag, maar t is rap gegaan en nu weer 2 dagen thuis met mijn
morgen komen, ze de keuken afwerken en dan kunnen wij ook de tegels plaatsen en schilderen, oef, ga blij zijn als t helemaal af is

claudia, wat is de V&D?
ja die parasolletjes verkopen nu goed met t mooie weer
kun je niet ergens eentje bestellen dan?

reb, Laurine zit van lengte iets boven t gemiddelde maar niet overdreven veel
van gewicht zit ze er wel wat onder dus misschien ook daarom dat ze wat 'langer' lijkt omdat ze redelijk smal is...

groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 07:33
Claudia

m heerlijk toch.. ik ga weleens met lucas naar babyzwemmen en dan is het water extra warm .....en de andere kindjes zijn ook interessant waardoor lucas het wel leuk vind...hij gaat dan zelfs koppie onder.. dat hoef ik thuis niet te proberen

en v & d is een warenhuis in nederland...

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:22
reb

hoi!

Ja, M. Laurine zal misschien ook wel een beetje groter lijken dan ze is, maar ik zit hier wel met een kleintje (op p10) nochhans zijn mijn man en ik niet van de kleinsten (ook niet van de grootste hoor, gewoon iets groter dan het Belgische gemiddelde).
Ivm dat zwemmen denk ik dat je gewoon wat geduld moeten hebben Malika, 't is tenslotte weer een heel andere vreemde omgeving, met rare geluiden... dat loopt wel los!

claudia, fijn dat je je gerief gevonden hebt!

wij gaan nog wat van de zon genieten

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:05
M.

hehe, wat een weertje zeg, echt zaaaalig zonnetje
nuja om te kuisen is t wat minder hoor, veel te warm pfff
en zo te horen gaan we een heel zonnig weekend tegemoet ook
gisteren hebben we in onze tuin het tentje opgezet dat we zondag meehadden naar de zee voor op het strand
het hangde vol met zand dus hebben het afgewassen en s avonds er wat zitten in spelen met ons
ze is nu echt verzot op dat tentje, we hebben nogal wat afgelachen hoor, t was echt een fijn moment zo met ons drietjes
denk om het tentje nu te laten staan zolang het mooi weer aangezien Laurine er zo graag in zit

en jullie ook allemaal lekker aan t genieten van t mooie weer?

we gaan zeker later nog eens proberen om te gaan zwemmen hoor, we deden er gewoon wat raar van omdat ze thuis echt een waterratje is
wat ik nog eens wou vragen
vanaf hoeveel graden zou ik in de tuin het zwembadje kunnen zetten voor Laurine?

groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 19:56
sjattieke

hey dames,

ja sorry dat het zo lang gelden is hoor, maar we hebben nu onze draai gevonden met Pieter erbij en dus zijn we weer volop bezig in het huis, eigenlijk meer in de tuin ...

De hoeveelheid onkruid die wij hebben staan, dat is niet te doen! de vorige bewoner heeft 2 jaar nix gedaan en dus is het amper bij te houden. Maar het goede nieuws is wel dat we ons zwembad 'zwemklaar' hebben gemaakt, vorige week filters opgezet en de nodige producten en nu nog enkel wat verwarmen :)

Net op tijd want zondag komt er 20 man voor onze verjaardag (mijn man en ik verjaren met een dag tussen) ik dacht om zelf wat tapas te maken en mochito's ... tis er het weer voor :)

bij jullie loopt ook alles lekker zijn gangetje zie ik? Ik lees regelmatig mee hoor, maar heb dikwijls niet de fut om te reageren ;)

Geniet nog van het goeie weer!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:11
reb

hey sjattieke een gelukkige verjaardag en maak er een fijn feest van!

M, hier staat het zwembadje buiten hoor. Ik giet er wel nog wat warm water bij want anders vindt ze het te koud

dames, zie dat je niet verbrand he

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 10:58
M.

hoihoi,

gelukkige moederdag allemaal
hopelijk geniet iedereen vandaag ook wat van t mooie weer!
wij gaan deze middag de bbq in gang steken mmm lekker
ben wel wat boos op men man want die is moederdag vergeten
maar ga proberen t niet aan men hart te laten komen...

groetjes

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:02
Claudia

hihi weet je wat die van mij zei.. ja maar jij bent mijn moeder toch niet.. daarna moest ie wel om zichzelf lachen hoor maar ik had het wel verwacht,... mijn mannie is niet zo van die dingen dus ik verheig me op volgend jaar als de kleine al wat kan.. ook al is het een liedje zingen he...

reb lekker in het badje.. tja lucas heeft een heel lichte huid dus hem lata ik absoluut niet in de zon.. hij heeft niet mijn huid want ik verbrand nooit...

gr

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 09:24
reb

happy moederkesdag nog voor gisteren dames

Hier wel ontbijt op bed gekregen! Lief he
Claudia, Floor is ook een spierwitteke, ik smeer haar goed in met facor 50, t-shirtje aan en petje op en ook niet te lang in de zon hoor. Als ik haar gewoon laat doen dan gaat ze na een korte tijd zelf in de schaduw zitten! Best zo!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:00
M.

hoi allemaal,

mijn ventje heeft 'zijn vergetelheid' alweer goed gemaakt
hij had blijkbaar al bloemen besteld voor die zondag maar was s morgens bij het opstaan vergeten dat het al moederdag en dus die zondag was
hij had er gans de week zitten aan denken maar door al de drukte van zaterdag was hij t even kwijt
dusja heb het hem vergeven
hier weer minder goed nieuws over ons
sedert gisteren terug ferm wat koorts aan t maken
gisteren 39° en deze morgen bij het opstaan al 39,5°
we zijn direct naar de dokter geweest en ze zit weer met een vuile neus ook
we hebben deze keer geen ab gekregen, wel terug suppo's en neusje spoelen en voor de rest even afwachten zeiden ze
ze eet weer een stuk minder maar slaapt weer des te meer
haar urine was in orde maar ik denk echt wel dat ze ergens pijn heeft
er zijn zo momenten dat ze echt begint te heel hard en dubbel toetrekt
de dokter zei dat het ook nog een maag of darminfectie kon zijn en we moeten haar stoelgang goed in de gaten houden en terugkeren als t niet betert
pff, had te vroeg gepocht met onze dat ze nooit ziek was, t is nu al de 2e keer op zo'n korte tijd
en t is zo zielig om ze te zien hé, je kan er zo weinig aan doen ik hoop dat ze er snel weer door...

claudia, dat zij mijn man ook toen hij doorhad dat hij het vergeten was, 'eigenlijk ben jij mijn moeder niet' nuja, gelukkig dat ik er ook aan gedacht had een kaartje te sturen naar zijn moeder of t ging er ook niet van gekomen zijn

hoe is t voor de rest met iedereen
niet al te veel aan t puffen?

groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:45
reb

Hey Malika, hoe gaat het met Laurine??

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:59
Claudia

hoe warm ik het tijdens mijn zwangerschap hoe goed ik er nu weer tegen kan.. ik vond het namelijk helemaal niet warm... maar wel heerlijk...

hoe gaat het nu met laurine??? oei oei hoop dat ze snel wat beter is!!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:05
M.

hoi allemaal,

kom ook nog snel even langs
we zijn te weten gekomen wat Laurine heeft, de 3 dagen koorts
ik had zo'n boekje gekregen bij de dokter met al de kinderziektes, echt wel handig
ze heeft dus een paar dagen ferme koorts gedaan en tegen donderdag beterde dat en tegen vrijdag helemaal weg
deze morgen is ze opgestaan met allemaal lichte roze plekjes op haar buik maar geen koorts meer, voor de rest is ze er ook helemaal niet ziek van
de dokter zei direct ook dat het de 3 dagen koorts is
ze is nu door haar 1e kinderziekte, oef, van deze zijn we dan al af en volgens dat boekje zijn er toch heel wat dat ze kunnen hebben hé

hoe is t hier met iedereen?
leuke plannen voor t weekend?

wij gaan morgen moederdag vieren bij mijn schoonouders want die waren vorige week op reis

groetjes en prettig weekend allemaal

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:50
reb

hier alles goed!

M, Fijn dat het weer beter is met Laurine en de je weet wat er aan de hand was!

Neleken, hoe was de eerste werkdag??

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:44

Hi girls,

Ben er eindelijk nog eens geraakt sie. Is idd heerlijk weertje geweest hé, ik heb er ook van genoten hoor, en ons Nanique des te meer. Die lijkt volledig op mij als het daarop aankomt, 't is een echte zonneklopper en een enorme waterrat.
Bij een bestelling van La Redoute had ik zo'n UV-tentje gratis bijgekregen van Snoopy. Ik had die in de tuin gezet, en er al haar speelgoed in gelegd. Daarnaast hadden we haar zwembadje geplaatst. Man man man, wat een amusement.
Ik hoop dat het weer nu vlug terug omslaat, want eens ik de zon gezien heb, wordt ik depri van zodra die terug verdwijnt.

Ondertussen ben ik al meer dan twee weken aan de slag ! Het was maar voorzien om te starten op 16/5, maar toen ik op 5/5 mijn contract kwam tekenen, vroegen ze me of ik vroeger kon beginnen. Zo gezegd, zo gedaan, de dag nadien zat ik hier al op een bureautje.
Alles loopt heel erg goed, veel werk, maar da's juist het leuke. Veel afwisseling ook. Eerste weken blijven natuurlijk wat onwennig, want ik moet natuurlijk nog veel leren van de werkwijze hier, maar alles ziet er heel erg goed uit.

M., Nanique heeft ook die 3-dagenkoorts gehad. Ze had op het einde meer dan 40° koorts, en ik stond klaar om er mee naar spoed te rijden. Ze is daar heel erg ziek van geweest. Nadien dan die windpokken. Ondertussen is ze er weer helemaal bovenop hoor. 't Is een echte "ruffe" aan het worden, zoals we bij ons zeggen. Madam heeft een eigen willetje, en zet geregeld haar keel open wanneer ze die niet krijgt. Ze kruipt nog steeds niet, maar rolt naar alle kanten, en duwt zich wel al achteruit op haar buik. Ze zal er wel komen, ik ga niets forceren.

Reb, ons Nanique heeft mijn velletje, donker dus. Toen ze geboren werd, had ze pikzwart haar, en ondertussen is ze bijna volledig blond. Ze heeft helblauwe ogen.
Ik smeer haar eveneens in met +50, maar doe haar geen t-shirt aan, wel eens zonnehoedje. Ze mag van mij max. 15 minuutjes in de zon, nadien in haar UV-tentje in de schaduw. Haar billetjes zijn echt al volledig gebruind, is wel grappig hoor.
Ben ook van plan om dat tentje mee te nemen naar Spanje deze zomer.

Enfin, ga er aan beginnen voor vandaag, en ga proberen om nu niet zo lang te wachten om terug te komen. Was echt druk druk druk de laatste weken.

Veel liefs,
Neleken

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 14:00
M.

neleken, t is ook plots snel gegaan om terug te gaan werken zeg
zag je t zitten om vroeger te beginnen? waat gaat Nanique naartoe als jij uit werken bent? fijn anders dat het goed meevalt
ik denk dat onze meisjes van karakter wel een beetje op elkaar lijken
Laurine heeft ook al ferm een eigen willetje, niet te doen
als t haar gedacht niet is olala...
ik denk dat Nanique er idd plots mee weg zal zijn met het kruipen hoor, hier is t ook zo begonnen, veel rollen en achteruit afduwen en plots was ze er mee weg

hoe is t met de andere dames en de kindjes?

hier niet veel nieuws, aan te genieten van de vrije dag en t zonnetje

groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:07

Hi,

Ja 't is allemaal heel erg vlug gegaan. Maar 't is plezant zo. 't Is een hele toffe job, op vrij hoog niveau, dus je hoort me zeker niet klagen.

Nanique gaat 2,5 dag naar de crèche, is 2 halve dagen bij mijn mama, en 1 dag bij de ouders van Christophe. Tja, de facturen van de crèche lopen op, maar ja..je kan het nie allemaal hebben hé. Da's een keuze die we gemaakt hebben.

Nanique slaapt nu de laatste dagen wat minder goed. Ik denk dat ze 's nachts heel wat te verwerken heeft door dat kruipen dat ze wil aanleren. Ze is na haar laatste fles ook altijd stikkapot, en valt soms zelfs midden in de fles in slaap (maar zuigt wel nog door, grappig ) Ik denk dus idd dat het niet zo lang meer zal duren, en hou mijn hart al vast. Ik zal er overal mogen achteraan zitten dan, want als ze een klein beetje op mij zal trekken...Mijn moeder heeft er grijs haar aan overgehouden aan mijn kruipperiode, hihi.

Enfin, ga verder werken.

Veel liefs,
Neleken

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:27
reb

jaja Neleken hou je maar klaar, even een lastige periode en dan hop, ze kennen iets nieuws... nanique zal de wereld gaan ontdekken...

hier ook alles goed! buik begint serieus in de weg te zitten, af en toe eens kramp in mijn voeten en maagzuur... maar we genieten wel! Het zal er snel zijn! amai amai

Fijn dat de job goed meevalt!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:21
Claudia

nog niet terug gelezen dus sorry dat ik even niet reageer.. maak het morgen wel goed.. hier vandaag de economie examens dus krijg een drukke periode nu.. en lucas woog vandaag 8.8 kilo en 71.5 cm lang... hij gaat super!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >