< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
27/05/2008 @ 21:10
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Lotte, wat een verhaal zeg Inderdaad raar dat ze niet dadelijk de ambulance gebeld heeft, haar kindje had misschien nog gered kunnen worden, maar zoals L al zei, misschien een paniekreactie. Ik weet dat ik Jochen in ieder geval nooit alleen in zijn zwembadje zal laten.

M, geweldig he als je ze zo gelukkig ziet en dat voor een stom speelgoedje. Ik ben benieuwd wat ze van haar schommel zal vinden. Ik mag volgende week dinsdag weer naar de gyn voor controle, geen echo. Ik voel onze meid nog altijd bijna niet. 2 à 3 lichte schopjes op een dag en dat is het. Misschien morgen toch eens naar de gyn bellen als ze niet meer gaat schoppen.

L, hoe gaat het met je boys? Hebben ze nog veel last?

Lieke, ik was nog vergeten je proficiat te wensen met je tuin. Dat gaat echt plezant zijn voor Ella. Mag je nu al beginnen erin te werken of moet je wachten tot de akte beschreven is? Dan zou de zomer voorbij zijn en heeft ze er nog niks aan gehad.

Erika, hoe gaat het met jullie? Is je man al volledig hersteld van zijn hersenschudding?

Met Jochen is alles in orde. Hij wordt zo slim en begint echt goed te praten en begrijpt alles wat we tegen hem zeggen. Als hij honger heeft, vraagt hij een 'bootam met toto' (boterham met choco) en neemt de chocopot al uit de kast, maar durf zijn boterhammetje niet in 2 snijden want dan schiet hij in een colère We leggen zijn boterhammetjes dan meestal ergens waar hij eraan kan en laten hem maar even uitrazen. Daarna gaat hij altijd zijn boterhammetjes nemen en eet ze flink op

Als het weer meezit komen ze einde van de week het gras inzaaien thuis. Dan kan Jochen binnen een maandje eindelijk fantsoenlijk rondravotten buiten.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:19
Lotte

@L.: sorry maar da's puur een typfout hoor!

heb gisteren een afspraak gemaakt voor een rondleiding op een schooltje!
Pffff, mijn kleine meid wordt al zo groot!

@Cindy: da's hier ook zo hoor, van die woedeaanvallen en als je ze dan gewoon negeert, is het direct over. En als het echt niet overgaat (wat ook soms wel gebeurd) dan moet ze in de gang gaan afkoelen en dat helpt héél goed! Dan is de woedebui binnen de 30 sec. over...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:34
Erika

Cindy: als ik je kan geruststellen, ik had rond 24weken een heel slechte periode toen mijn grootvader stierf, enorme stress, en ons bewoog toen ook véél minder met momenten.
Mijn placenta ligt dan nog eens vooraan dus daar voelde ik soms ook minder door.
Natuurlijk, als je het niet betrouwt eens achter horen he.
Omdat ik de indruk ook heb dat je stress hebt...niet?

Lotte: grellig verhaal.Myrthe speelt al wel eens 10min alleen in de tuin, maar mijn keuken en living grenst eraan dus ik zie haar wel. Een zwembad bloot laten al is het voor ff zou ik ni doen, en nu dees is wel echt dé waarschuwing om het nooit te doen!
Ging je met je ma naar Turkije? Is het al beter met Lily's reflux?

L. wat spijtig, maar anderzijds zijn ze er beiden vanaf nu ze de windpokken hebben gehad.
Wanneer neem je ouderschapsverlof?
Lukt da wat zo'n voorhuidje masseren, kunde da al achteruit schuiven op die leeftijd?
Hopelijk geneest het spontaan, moet je geen terramycine zalf aandoen?

M. een schommel, bedoel je zo'n tuintoestel of zo'n plastic paardachtig wipschommeltje?
Kvin da zo grellig he.Ik zie iedereen zijn kindjes van 2 er al op spelen, maar ik durf da voor Myrthe ni kopen.
Ze krijgt wss voor haar verjaardag een speelhuisje.

Koppigheid? Hier ook zenne.
de papa heeft dees week late en dan moet ik Myrthe naar boven brengen om te slapen & wassen.
Op de grond leggen, niet rechtstaan om uit bed te pakken (kan er amper nog aan met mijn dikke buik) verkeerde richting lopen ...
Gisteren heb ik toch ff mijn stem verhefd zenne... ze verschoot nogal.

[Laatst gewijzigd door Erika - 28/05/2008 @ 09:36] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:03
M.

hoi,

t heeft weer nogal gewaaid zeg vannacht pfff, echt vervelend, kan amper slapen van dat gekletter van de rolluiken
gelukkig heeft Laurine er blijkbaar geen last van
ze zit wel met een lelijke rochel in haar keel, ze zeiden in de creche dat ze wat hees aan t worden was maar t lijkt toch meer op ee beginde verkoudheid hoor
iemand tips hoe je dat kan tegengaan voor t erger zal worden?

lotte, wanneer is de rondleiding? t is idd zo dat je weet dat kleine kindjes snel groot worden
en wat een verhaal zeg, ik begrijp die moeder ook niet echt, waarom niet direct de bellen? Laurine heeft hier ook al eens buiten gezeten in haar zwembadje maar we laten ze nooit alleen hoor, t is zo snel gebeurd met een klein kindje, mag er niet aan denken

cindy, heb je nu gebeld naar de gyn?
leuk dat Jochen al zo'n slim kereltje aan t worden is en meer en meer begint te zeggen

erika, we waren eerst van plan een grote schommel te kopen voor buiten, dan kan je er later gewoon een plankje aanhangen om te schommelen en nu gingen we gewoon zo'n stoeltje kopen om er aan te hangen
maar in de fun hadden ze een babyschommel, t is met een metalen frame, kan zowel binnen als buiten staan
t is een bakje dat er aan hangt en je kindje zit er vast in met riempjes
op de doos staat vanaf 18 maand maar Laurine heeft er nu al in gezeten en we blijven er gewoon bij zitten
zie ook heel graag zo'n speelhuisje maar daar is onze nu nog wat te klein voor, denk dat ook volgend jaar voor haar verjaardag te kopen
heeft myrthe ooit al eens op de schommel gezeten?
bij ons was het toevallig dat we op een terrasje van een tearoom zaten en er was een speeltuin bij met ook zo'n schommels
daar hadden we Laurine er eens ingezet en ze vond het superleuk
anders ging ik misschien ook wel niet met t idee gekomen zijn om een schommel te kopen hoor

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:43
cindy

Hey,

Lotte, ja het gaat zo snel met onze kindjes he. Veel plezier tijdens de rondleiding. Het is toch weer een grote stap, vind ik.

M, ik heb niet naar de gyn gebeld. Vorige nacht en vandaag voel ik ons weer regelmatig en harder stampen. Ik ben weer helemaal gerustgesteld
Spijtig dat Laurine weer ziek aan het worden is. Ik heb geen idee hoe je het kan tegenhouden.
Je moet maar eens een foto van Laurine in haar schommeltje op je profiel zetten, lijkt me fijn

Erika, ja het zal zo iets geweest zijn. Het is inderdaad nogal druk de laatste tijd hier met werk, alles gereed krijgen voor de geboorte, financieel een beetje puzzelen enz.
Mijn stem verheffen moeten wij ook nogal eens bij Jochen om door te dringen tot hem maar meestal bekijkt hij je dan van 'poeh, doet me toch niks' Dan heb ik het weer moeilijk om mijn lach in te houden en moet ik mij even omdraaien

Ik ga Jochen maar eens gaan halen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:55
Erika

Cindy, hoe meer je erop focust hoe minder je soms voelt als je bang bent maar vergeet niet dat ze mss als je slaapt ook veel beweegt...

M. ja Myrthe heeft in de speeltuin al in zo'n schommel gezeten maar 't was ni echt geweldig.

Wat ik altijd doe als ik nog maar dénk dat Myrthe zo gaan snotteren of whatever: neus spoelen met fysiologisch! zo spoel je veel bacteriën weg en werkt hier heel goed, buiten 2 vallingen heeft ze verder nog niks doorgemaakt (hout vasthouden)

Net mijn envlopkes gaan halen.
Nu blijkt dat hetgeen we kozen voor suikerbonen pas bijleverbaar van't fabriek is in september, en dat wij de laatsten hebben (50stuks) veel te weinig wss, andere winkels zijn ook uitgeput.
Nu zijn we aan't zien voor iets extra's erbij, hebben jullie een idee? is dat niet onozel zo 20 aparte andere dinges erbij?

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 07:36
L.

hoi allemaal

hier druk en niet altijd fut meer om overal te gaan schrijven. K zit eigenlijk op teveel verschillende forums!
k hou ze gewoon niet meer bij!

erika
mijn ouderschapsverlof loopt van 22 juli tot 21 aug, de 22e aug pak ik dan nog bij, dat is mijn verjaardag!
en dan weer volle bak ertegenaan!

ERika, M
we hebben ook zo een speelhuisje, voor de doop van de twins gekregen, maar t staat er al van vorig jaar! t is gewoon een superding zeg!
niet te doen, Yerko speelt daar al zeker mee vanaf 1 jaar, onze twins vinden het nu ook super, deurtjes open en dicht doen, zicht er binnen in rechttrekken, twintig keer in en uit lopen!
Yerko vind het nu zelf nog steeds heel leuk om in te spelen, t spelen wordt anders maar t huisje blijft succes hebben zenne,dus zeker een goede investering lijkt mij!

cindy
goed dat je weer gerustgesteld bent in je kleintje!
die voelen dat he, dat ze een signaal moeten geven!!

erika
hoe is t met t kleintje??
wanneer moet je weer op controle? wat heb je nu al van bonen?? om te bedenken wat erbij kan he!

lieke
ze worden groot he, de kids! school en zo! Yerko is ook ingeschreven avn 26/4. dan worden ze echt groot e!!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 14:27
cindy

Goh, door dat weer deze morgen staat het bij mijn ouders volledig blank. In de kelder staat 1.5 m water en alles is naar de vaantjes. De auto hebben ze juist op tijd buiten gekregen, maar het wasmachine, de droogkast, de verwarmingsketel, een hele boel antiek meubels enz. staan allemaal volledig onder water. De brandweer is nu aan het wegpompen. Mijn ouders zijn helemaal de kluts kwijt ocharme

Er zijn ook al verschillende cameraploegen daargeweest van het nieuws en de kranten. Echt vervelend Morgen als alle water eruit is moeten we de kelder gaan leegmaken en zuiver maken. Dat gaat nog een werk zijn

Sorry dat ik even niet reageer, maar ik ben zelf helemaal verslagen ervan.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 19:59
cindy

Het huis van mijn ouders en dat van mijn nonkel en tante is deze avond op het VTM- en TVL nieuws geweest.

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 07:28
L.

cindy
dat is niet fijn he!
pfft
en je kan daar niet veel aan doen aan dat water

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 10:01
Erika

ik heb het ook gezien, wonen ze in Tongeren?
zielig he.
Wij hebbben ook eens onze living (!!) onder water gehad, heb ik dat hier niet verteld toen, dat boven het app. hun waterleiding kapot gesprongen was in't midden van de nacht.
Het zeek gewoon door de muren en plafonds naar binnen en onze vloerbekleding was precies een moeras

Echt Cindy, ik vind dat even erg als brand!

L. hoe is het met Yerko zijn piemeltje? (allee ... )

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 11:31
Lieke

Cindy, dat is echt verschrikkelijk... ik heb gisteren met een half oog het nieuws gezien, want ondertussen had ons Ella het weer druk. Ik heb nog tegen mijn ventje gezegd, goh hebt dat eens aan de hand, echt verschrikkelijk! Ik hoop dat ze het allemaal nog een beetje zien zitten!!
We mogen al beginnen in ons tuintje, maar we moeten eerst wachten op de landmeter en die komt 10 juni alles opmeten en afpalen. De akte bij de notaris zou redelijk snel kunnen getekend worden omdat we dat stuk grond zo gaan betalen en er geen lening voor aangaan. Hoop nog voor mijn bevalling naar de notaris te kunnen gaan!

L, het was te denken hè dat Kenzo niet gespaard ging gebleven zijn. Maar goed, dan ben je er ook ineens vanaf.
Yerko slaapt nu ook in zijn grote bed hè? Leg jij hem daar met slaapzak in? Ik wil Ella binnenkort in haar grote bed leggen, maar ik denk dat ze er steeds gaat uitkomen en ze wriemelt ook zo hard in haar bed. Denk dat ze 's nachts constant haar lakens gaat kwijt zijn...

Straks moet ik naar het ziekenhuis mt mijn verschillende prikwaarden, ben benieuwd wat er gezegd gaat worden. Hoop dat het allemaal een beetje positief gaat zijn! Ik heb Ella al maar naar haar moeke gebracht, zie het niet zitten om haar te moeten meenemen naar daar.

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 14:07
L.

Lieke
k ben benieuwd hoe t met je waarden is!
wat fijn dat dat tuintje snel rond gaat zijn en julie er snel van kunnen genieten!
Yerko ligt in zijn bedje met zijn slaapzak aan, en laken en deken
hij trekt dat flink zelf over zich!

erika
op dat vlak volgens mij nog geen verandering... volgens mij vriend is t aan t beteren!

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 14:28
cindy

Hey,

neen, mijn ouders wonen niet in Tongeren, maar Diepenbeek. Er was een kort fragment van op het vtm-nieuws
http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm Daar kan je de reportages van gisteren zien met titel 'Limburg geteisterd door onweer'. In de tweede helft van die reportage laten ze 2 woningen in Diepenbeek zien. De rechtse woning is die van mijn ouders.

Lieke, gelukkig dat je je tuintje zo snel hebt. Dan kan Ella er toch nog deze zomer van genieten. Ik heb voor Jochen zijn bedje een bedomranding besteld zodat hij er niet uit kan rollen. Als hij wilt, kan hij er wel uit, maar ik ben eens benieuwd binnen een maand als hij verhuist.

L, wat is de volgende stap als Yerko zijn piemeltje niet betert? Moet hij dan dadelijk besneden worden? Ik hoop echt voor hem van niet.

Erika, je living onder water Heb je de schade toen kunnen aangeven bij de verzekering? O miljaar, dat lijkt me nog veel ellendiger dan een kelder. Daar moet je per slot van rekening niet in leven.

Zo, ik ga maar eens winkelen en Jochen halen. Daarna gaan we even naar het ziekenhuis naar mijn bomma. Zij is woensdag geopereerd aan haar darmen. Ze had gezwellen in haar darmen die bloedden. Ze hebben een stuk van de dikke en dunne darm weggenomen. Dat wordt nu onderzocht in het labo. Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen meer, maar dat weten we pas over een week.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 15:49
Erika

Cindy, laat iets weten hoe het was in de kliniek he?

L. hebben ze evt van besnijdenis gesproken ofzo? nu niet dat het zo drastisch al moet natuurlijk!

Cindy, ja wij hebben wel wat van de verzekering gehad maar ons appartement was net verkocht! en de nieuwe eigenaars kregen alles van behang en tapijt betaald, terwijl wij dat erin hadden gedaan en vochtig om erin te leven bah zo muf. Het behang schimmelde gewoon van de muren af.Sjaans dat we dat jaar verhuisden.
En dan je bomma in de kliniek, amai ze weten jullie wonen daar!
btw, mijn ventje is volledig genezen zenne.
Soms denk ik dat die bots toch iéts goed heeft gegeven: hij heeft totaal geen stress meer voor zijn werk, wat voordien echt wel heel erg was, op zondag was hij al mottig voor maandag te werken.Ook heeft hij nu zijn hart op zijn tong liggen, dus hij zegt echt (soms overdreven) alles wat hij vindt. haha! Decorumverlies?

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 21:06
L.

ja, bij Yerko moet erna ingesneden worden.. zonde he!
khoop dat het zo over kan gaan zenne, maar hij brult echt keihard als ik eraan moet komen en k vond het dan zoo zonde dat ik het vandaag maar gelaten heb voor wat t is...

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 10:11
Erika

Zeg dames ik heb eens een vraagje.
Mijn Myrthe heeft op haar bovenbenen een paar heel donkere zwarte haartjes.
Ik vind dat eerlijk gezegd raar, op haar rug heeft ze er ook enkele.
Heeft daar iemand iets van verklaring van?
ik hoop niet dat ze teveel mannelijk hormonen heeft ofzo!?

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 10:58
M.

hoikes,

hier een flink verkouden mama en
van mij valt het nog al bij al mee maar Laurine heeft er echt last van
loopneus, lelijke hoest t is echt geen zicht
heb neusspray en een siroop dus hopelijk betert het snel daarmee
we moeten deze namiddag naar een receptie van een communie dusja hoop maar dat mijn t aankan
we gaan zowiezo niet te lang blijven denk ik
hier ook wat water binnen gehad langs onze veranda, gelukkig niet al te veel maar wel een duidelijk teken dat we gaan mogen kijken om het dak opnieuw te laten asfalterenook weer een flinke kost vrees ik

cindy, wat erg voor je ouders zeg, t is direct een hoop miserie met water in huis
hopelijk valt de schade wat mee...

erika heb je nu al gevonden wat je gaat doen met de doopsuiker? ik denk niet dat het raar is om nog iets anders bij te doen hoor, de mensen weten toch niet wat jullie van plan waren en of er 1 soort of 2 soorten zouden zijn...
hebben die bovenburen jullie dan niet verwittigd dat ze met gesprongen buizen zaten?
Laurine had toen ze geboren had ook redelijk wat donker haar op haar rug maar dat is vanzelf weggetrokken en wat lichter geworden
denk niet dat je ermee moet inzitten hoor

L, en wanneer moet hij binnen voor de insnijding? is t dan 1 dag in t ziekenhuis?

Lieke, al nieuws van je prikwaarden of moet je er even op wachten?

groetjes en prettig weekend

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 12:30
L.

erika
bij kindjes kan je nog niet echt spreken over hormonale invloeden denk ik... dat komt later he, als ze aan de puberteit zijn (denk ik he)
dus niet teveel zorgen maken!!!

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 15:24
Erika

M. en L. ik was al zelfs aan't zien of haar tepeltjes nu niet ietske verdikt zijn, stom he? Kzou eigenlijk eens een meisje van even oud met dezelfde bouw er naast moeten zetten om te vergelijken

M. oesje de bacteriën weten jullie wonen tegenwoordig!
Wel oppassen met neusspray's, ik mocht dat van mijn KA niet gebruiken omdat het neusslijmvlies en sinusjes teveel kan prikkelen en evt beschadigen.
Zijn er veel kosten aan de veranda? Bij ons was dat toen midden in de nacht, de bovenburen wisten het zelf ni die sliepen!ineens een zondvloed tot in hun slaapkamer ...

Zalig weer hier, sevens met pootjes omhoog ff rusten want ben alleen boodschappen gaan doen, amai
de madam aan de kassa had compassie ze zee: amai, in uw toestand zo da karreke in en uitladen, en dan sebiet in uw auto zeker?
jaja zei ik, toen heeft ze me wat geholpen met inladen, vonnek wel lief.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >