Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 19:59 cindy ![]() | Het huis van mijn ouders en dat van mijn nonkel en tante is deze avond op het VTM- en TVL nieuws geweest. |
| 30/05/2008 @ 07:28 L. ![]() | cindy dat is niet fijn he! pfft en je kan daar niet veel aan doen aan dat water |
| 30/05/2008 @ 14:28 cindy ![]() | Hey, neen, mijn ouders wonen niet in Tongeren, maar Diepenbeek. Er was een kort fragment van op het vtm-nieuws http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm Daar kan je de reportages van gisteren zien met titel 'Limburg geteisterd door onweer'. In de tweede helft van die reportage laten ze 2 woningen in Diepenbeek zien. De rechtse woning is die van mijn ouders. Lieke, gelukkig dat je je tuintje zo snel hebt. Dan kan Ella er toch nog deze zomer van genieten. Ik heb voor Jochen zijn bedje een bedomranding besteld zodat hij er niet uit kan rollen. Als hij wilt, kan hij er wel uit, maar ik ben eens benieuwd binnen een maand als hij verhuist. L, wat is de volgende stap als Yerko zijn piemeltje niet betert? Moet hij dan dadelijk besneden worden? Ik hoop echt voor hem van niet.Erika, je living onder water Heb je de schade toen kunnen aangeven bij de verzekering? O miljaar, dat lijkt me nog veel ellendiger dan een kelder. Daar moet je per slot van rekening niet in leven.Zo, ik ga maar eens winkelen en Jochen halen. Daarna gaan we even naar het ziekenhuis naar mijn bomma. Zij is woensdag geopereerd aan haar darmen. Ze had gezwellen in haar darmen die bloedden. Ze hebben een stuk van de dikke en dunne darm weggenomen. Dat wordt nu onderzocht in het labo. Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen meer, maar dat weten we pas over een week. Groetjes Cindy |
| 31/05/2008 @ 12:30 L. ![]() | erika bij kindjes kan je nog niet echt spreken over hormonale invloeden denk ik... dat komt later he, als ze aan de puberteit zijn (denk ik he) dus niet teveel zorgen maken!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Inderdaad raar dat ze niet dadelijk de ambulance gebeld heeft, haar kindje had misschien nog gered kunnen worden, maar zoals L al zei, misschien een paniekreactie. Ik weet dat ik Jochen in ieder geval nooit alleen in zijn zwembadje zal laten.
We leggen zijn boterhammetjes dan meestal ergens waar hij eraan kan en laten hem maar even uitrazen. Daarna gaat hij altijd zijn boterhammetjes nemen en eet ze flink op

bewoog toen ook véél minder met momenten.

Morgen als alle water eruit is moeten we de kelder gaan leegmaken en zuiver maken. Dat gaat nog een werk zijn

Ik hoop echt voor hem van niet.
en vochtig om erin te leven bah zo muf. Het behang schimmelde gewoon van de muren af.Sjaans dat we dat jaar verhuisden.