Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 20:10 Isabelle | ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus... Hopelijk kan iemand mij raad geven! Groetjes Isabelle ![]() |
| 20/05/2008 @ 10:58 A. | Hi Marijke, dat kan idd de urine geweest zijn die je zag. Ik heb denk ik hetzelfde gezien. Bij mij waren de testjes ook negatief, en we waren eigenlijk wel teleurgesteld. We hebben beslist om dan volgende maand één keer echt te proberen en als het dan niet lukt, gaan we nog even wachten want we trouwen volgend jaar in de zomer. |
| 20/05/2008 @ 12:38 Marijke ![]() | Heej A. Ik wens je in ieder geval veel succes toe volgende maand. Wij willen ook wachten tot we getrouwd zijn. groetjes |
| 20/05/2008 @ 15:41 | Hallo Allemaal, Ik heb een vraag en wie weet kunnen jullie mij daar wel bij helpen. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Normaal gesproken zitten er 30 á 31 dagen tussen mijn menstruaties. Ik ben dan altijd 5 dagen ongi. Heb dan ook vaak lichte buikpijn de eerste dag. Ik had eigenlijk gisteren ongi moeten worden maar was het afgelopen woensdag al. 5 dagen te vroeg. En was maar 2 dagen ongi. Nou ja ongi .. het was meer van zon bruine substantie en eigenlijk geen bloed erbij. Ik had die woensdag ook hevige buikpijn. Tot aan gisteren heb ik steeds het gevoel gehad dat ik weer ongi moest worden. Had dezelfde pijn onder in mijn buik maar werd het niet. Moet ook vaak plassen. Mijn borsten deden 2 weken voor die bruine drap kwam erg veel pijn. Ze voelde hard aan. Nu valt dat gelukkig weer mee. Voor de rest ben ik erg moe. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief. Misschien te vroeg getest? Of zou het toch gewoon een menstruatie zijn geweest. Wie kan mij hier meer over vertellen? Gr Clau |
| 20/05/2008 @ 15:54 sas ![]() | hallo claudia moest ik van jou zijn, ik probeer nog een test, het was misschien nog te vroeg, en anders ga je eens naar de gyn |
| 21/05/2008 @ 08:47 A. | Dank je wel Marijke! Hopelijk is het van de eerste keer raak he. En anders wachten we nog en beetje en stoppen we volgende jaar rond deze tijd met veilig vrijen. Succes allemaal he! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

misschien zwanger?