Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 17:05 joke | Hallo'kes !!! Muis, zeker weten dat het hier verslavend is ! Ik zou niet meer zonder kunnen, heb hier al beste vriendinnetjes ontmoet hihi.Oh je maakt me wel héél benieuwd hoor ... Ik geloof wel in astrologie maar niet echt in kaartleggen ... maar je weet nooit natuurlijk. Er is ooit 'verkeerd' geweest ivm met m'n ouders, maar soit, lang verhaal. Hé Delphine, goed nieuws zeg !!! hihi, wie weet hé ... Ik ben dit jaar al 33 en ventje (en ik) leggen 't nog niet hélemaal aan de kant voor een vierde eventueel (nog eventjes wachten en aanzien). 'k heb beetje te vlug gejuigd denk ik héhé. vannacht een heel onrustige Thomas (en denk dat ie idd verborgen reflux heeft), vanmorgen slapen en deze namiddag ook tamelijk onrustig. Nu nog bij oma (yessje) en straks nog naar kiné voor eerste keer. ben nochthans zoooo moe .... Dikke zoen voor elk ! Joke x ![]() |
| 22/05/2008 @ 15:53 verooke | hey allemaal, mag ik er ook nog bij? ik woon sinds vier jaar in lauwe maar ben eigenlijk van kortrijk afkomstig. ik heb een dochter lore van 2 jaar en een zoontje efren van 6 weken... groetjes verooke |
| 22/05/2008 @ 19:59 Naïlo ![]() | net te horen gekregen dat ons huurcontract niet verlengd wordt dus nieuw huisje zoeken. wordt tof voor de opvang |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's van west-vlaanderen??

gezien mede door de BV
, een 10/20 zou al schitterend zijn want dan heb ik mijn diploma....joehoeeee