Hey meiden!
Goed weekend gehad allemaal??
Wij wel enorm druk maar erg gezellig.
Vrijdag eerst de bruiloft gehad van mijn schoonbroer, gelukkig was het droog gebleven want het zag er 's morgens erg somber uit.
Feest was ook super maar was daarna helemaal kapot haha.
Gister hebben paul & zijn broer meegedaan aan ter land ter zee & in de lucht, tobbedansen

Ik heb me dood gelachen dat was dit keer op centerparcs waar we vlakbij wonen dus lekker dicht bij!
Het was de eerste keer en we dachten echt dat de boot meteen zou zinken maar nee hoor ze konden zo naar de kant peddelen hij is nog helemaal heel!
Ze hebben wel de originaliteitsprijs gewonnen met hun discoballenboot.
Dus houd 30 augustus je t.v. in de gaten want dan word het uitgezonden!
Verder zit ik enorm in spanning er vanuit gaande dat ik de 4e mijn NOD zou hebben... (weet dit niet zeker want heb mijn eisprong niet duidelijk op 1 dag gevoeld maar een paar dagen buikpijn gehad)
Gister inderdaad nog een ovulatietest gedaan want die had ik nog over en was toch wel benieuwd wat hij nu aan gaf en nu was hij nog duidelijker positief?!

het controlestreepje was licht van kleur en de test streep donkerpaars. Zo donker zijn mijn zwangerschaps testen zelfs nog nooit geweest.
Weet nu wel dat ik geen ovulatietesten meer koop om zwanger te raken als ze zo lang positief zijn volgens dat ding ben ik 2 weken lang vruchtbaar haha.
Voel verder niet zo veel wat kan duiden op een eventuele zwangerschap dus ben er bang voor.
Wel af en toe wat misselijk en nu begin ik een beetje buikpijn te krijgen maar dat kan natuurlijk ook een opkomende ongi zijn.
Normaal heb ik dat niet maar nu natuurlijk die miskraam gehad dus kan het denk ik wel anders zijn.
Heb ook geen zere borsten terwijl ik die wel altijd heb bij een zwangerschap maar ook bij een opkomende ongi.
Ach ja we wachten gewoon in spanning af zolang er geen ongi komt.....
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Romy