< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Buikpijn, geen symptomen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Buikpijn, geen symptomen
16/05/2008 @ 13:09
kathy mortier

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Exact een jaar na mijn tweede miskraam ben ik opnieuw zwanger.
Bij ons is er een medische reden gevonden waardoor wij moeilijk op natuurlijke wijze zwanger kunnen worden. Ik heb deze maand mijn eerste IUI gehad en voila, prijs.
Mijn waarde zijn tot nu toe goed, maar ik heb enorm veel buikpijn alsof ik alle momenten mijn regels ga krijgen.
Verder heb ik nergens last van. In het begin moest ik wat meer plassen, maar dat ik ook weer gedaan.
Ik maak me enorm veel zorgen en ik kan niet geloven dat dit ooit goed zal komen. Is dit allemaal normaal. Moet ik wat voelen?

Veel groetjes Kathy

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:11
Mascha

Online Status Stuur bericht
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en heb bij beide zwangerschappen nergens last van gehad, wel wat vermoeider en last van rommelende darmen maar daar bleef het ook bij!
De een heeft veel kwaaltjes de ander niet maar dat hoeft niet te betekenen dat het mis gaat!
Ik begrijp je bezorgtheid en ik hoop dat alles goed blijft gaan en je lekker kan genieten van je zwangerschap.

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:14
Happy

Online Status
Hallo Kathy,

Ik had dat ook heel in het begin. De test was positief en toch had ik zo regelbuikpijn... Ik dacht toen ook van allè, ik kan niet zwanger zijn want ik ga mijn regels krijgen...
Maar dat bleken bandenpijnen te zijn omdat er zich daar iets ah nestelen is...
Ook ik begrijp dat je je zorgen maakt, ik had dat ook maar uiteindelijk voor niets geweest, mijn bezorgdheid. Na een tijdje ging dat vanzelf weer weg...

Liefs, geniet van het weekend !

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:24
Lotte79

Hey,

Ook ik heb nooit echt zwangerschapssymptomen gehad. Nog steeds niet zelfs. t is maar dat ik verstandelijk weet dat ik zwanger ben want ik merk er nog altijd niks van. Dat zorgde bij mij ook voor veel onzekerheid in het begin, zeker omdat ik ook al een miskraam achter de rug heb. Ikzelf had ook wel last van menstruatiekrampen, maar kijk ik ben al bijna 15 weken ver!

Dus ongi-krampen zijn geen reden om je zorgen te maken!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 15:37
patatje2

hey,

ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben en ik heb ook alleen maar die regelbuikpijn! ik dacht ook al 2 dagen dat ik mijn regels ging krijgen! dit is echt wel normaal hoor! mijn zus heeft hetzelfde gehad bij haar tweede en het zijn gewoon de bandenpijnen!

Maar bel even met je gynae als je je echt ongerust maakt; wat ik snap na wat je mee gemaakt hebt

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 08:16
kathy mortier

Hey Meiden,

Dank u om me wat gerust te stellen....
Je hoort zoveel en bij mij is het helemaal anders. Ik ben niets moe, integendeel, ik heb energie voor 7 .
Soms wat pijnlijke borten als ik er al op duw (maar das maar af en toe dat ik dat heb).
Morgen heb ik weer een bloedtest om te zien dat het gestegen is. Ik ben enorm bang dat het gedaald zal zijn.

Duimen jullie mee voor mij.

Een bang meisje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:15
patatje2

hey kathy,

ik ken dat gevoel! ik ben wel moe met momenten maar verder ook alleen maar die bandenpijn. ik moet ook morgen bloed laten nemen en heb er ook wat schrik voor. ik heb deze morgen een 2de test gedaan en die was wel positief maar ik vond het streepje lichter als de eerste test! dus direct paniek natuurlijk.

ook ik zal tot morgen moeten afwachten (tot dinsdag want mag pas morgenavond gaan voor bloed te nemen)

ik voor je!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:01
kathy mortier

Hey patat2,

Vandaag alweer een dag van de waarheid. Straks weet ik de uislag, of het voldoende gestegen is. Ik heb ook een tweede test gedaan en ik vond die streep ook minder ( mijn man vindt van niet).

Ik duim voor ons beide.

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 18:26
patatje2

hey kathy,

Ik heb zonet bloed gaan laten nemen om de eerste keer HCG te bepalen. morgen om 9u mag ik bellen! ik hoop zo dat het goed is.
afwachten dus!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 07:21
kathy mortier

Hey meid,

Ik voor je.

Mijn waarde was mooi verdubbeld zoals het moest zijn. Ben heel blij.
De angst zal er wel steeds in blijven zitten denk ik.
Volgende week laat ik nog eens bloed trekken en de week erop de eerste echo. Hopelijk met een kloppend hartje.

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:45
patatje2

hey kathy

mijn hcg was 154! en maandag ga ik nog eens bloed nemen om te zien of het voldoende gestegen is.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:01
kathy mortier

Hey,

Ik mee dat het voldoende gestegen is. Ik ga maandag ook nog eens bloed laten nemen, want blijf er niet gerust in.

Ik heb geen bandenpijn meer. Zou dat normaal zijn. Heel soms ben ik wat moe, maar dat gaat snel over. het is er meestal als ik even stil zit, maar met al die pagaders rond mij (ben onthaalmoeder)is dat niet gemakkelijk.
Mijn borsten doen ook geen pijn meer en ik vind dat ze krimpen .

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]