Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 15:19 Musje ![]() | Ben der nog, met dikke buik en al. Morgen afspraak in Leiden over het inleiden. Dus als het niet vanzelf begint vandaag of morgen dan wordt het ergens voor het weekend gehaald |
| 19/05/2008 @ 20:22 Lotte79 ![]() | Oei, Sientje, dat is wel een trouwverjaadag in mineur. Ik wist niet dat je man kanker had. Heeft hij dat al lang? |
| 19/05/2008 @ 20:39 Lies ![]() | Oei Sientje, inderdaad, wist ik ook niets van! Niet zo leuk om zo je huwelijksverjaardag te vieren hè. Veel sterkte alvast... |
| 19/05/2008 @ 21:44 vlechtje | Sientje,...Veel sterkte! ![]() Musje,...succes, je kan't! Silmarien,...Wat kan wachten toch lang duren hè! ![]() Lotte,..heerlijk zeg!t'kan mij ook niet vaak genoeg gebeuren! ![]() Met mij alles geweldig, de sommige dagen hakken er wel in, maar ik ben gewoon zo blij! Ik heb er veel zin in! Mn kindje gezien op de echo, alles goed (godzijdank), Konden net niet zien wat het zal worden, beentjes stijf op elkaar! Ze dacht even iets te zien, maar wilde het niet 'garanderen'. Over 2 weken de 3d echo, nog eens kans! fijne avond! groetjes vlechtje ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Ik wist niet dat je man kanker had. Heeft hij dat al lang?

ben wel heel nieuwsgierig naar alles. Maar k heb het gevoel dat de baby langer blijft zitten als de uitgerekende datum.. maar ergens diep van binnen heb ik weer t idee dat t eerder gaat komen.

Gertje

. Heb soms rare kronkels!
schiet ik dus nog nix mee op.. erg fijn weer