< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
20/05/2008 @ 22:04
Hanan

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
cindy ben ontzettend blij voor je meis , zoals zo veel voor mij beste vriendin die ook zwanger is word echt vrolijk van deze goeie nieuws meid probeer toch te genieten kom echt wel goed ,

nicole ook blij dat je wat beter voelt , zal ook voor je vader branden ,dikke knuff
nefertiti hoe is het ? word weer spannend

karna nog geen nieuws?ik zit te wachten meid
hier verder redelijk goed ,beetje moe , gisteren flimpje gehuurd samen met hubbie ,echt super enge flim ,normaal hou ik wel van enge flims maar deze was beetje te dus heb niet zo goed geslapen

fijne avond meiden

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 07:54
nefertiti

Cindy, wat een heerlijk nieuws meid!

Hanan, je had in ieder geval een reden om dicht tegen je hubbie aan te kruipen.

Nicole, sterkte maar weer meid!

Hier mijn temp weer mooi omhoog, precies hetzelfde als twee maanden terug. Duimen meiden!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:22
linnie1982

Cindy, gefeliciteerd meid. Echt super om te horen dat alles goed gaat.
Ik blijf duimen voor je dat je een super toffe zwangerschap zult hebben.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:47
cindy

Nefertiti...proficiat met je verjaardag!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:22
nefertiti

Dankjewel Cindy.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 07:26
nefertiti

Wat is het hier toch eng stil.

Nicole, hoe gaat het met je?

Karna, je mannetje alweer thuis en inmiddels goed nieuws?

Hanan, hoe gaat het met jouw kids?

Hier alles oke, mijn temp is redelijk stabiel en verder voel ik me prima, af en toe wat krampjes maar verder eigenlijk niets, ja,hoofdpijn, niets voor mij eigenlijk, behalve als ik ongesteld moetworden, maar dat is andere hoofpijn als dit.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:24
Hanan

hoi meiden
nefertiti hier gaat alles goed , wel drukjes met kids en de rest ,
nou wie weet meid , misschien is nu wl raak ik duim voor je

karna je laat ons wel in spanning zeg ik hoop dat je met goed nieuws komt
gisteren rijles gehad , na een maand pauze met rijlessen had steeds geen zin dus stelde ik uit maar een keer moet het af he , dus maar gegaan , zou bijna tegen stoep aanrijden ,niet omdat ik zo slecht rij hoor haha , nee ik zag een vogel op weg dus wou hem niet raken , leraar zei ,je bent een mooie ,ons verongelukken om een vogel te redden haha
verder ging wel goed , allen gaat nog duurder worden , 42 euro per les dat een keer per week is echt veel hoor , maar ja ik kan nu niet zomaar gaan stoppen

nou meiden ,ik ga nog wat nieuwe foto's van selmen neer zetten , vandaag dikke gel erin , wou kapsel van antonio banderas krijgen als hubbie dat word ,word ik hele dag mee gepest haha
fijne dag en

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:08
karna

sorry meiden dat het zo lang duurde, maar ik was ff goed aan het balen!!!

Na een week overtijd (nog nooit gehad) ben ik afgelopen woensdag toch ongesteld geworden!!!!

Ik ben erg teleurgesteld en ook wat down, vooral gisteren, maar nu gaat het wel weer...

Wie weet is die steek geen innesteling, maar eisprong geweest, dan was mijn man al weg en hadden we geen eens een kans... I don't know...

Mijn man komt 1-6 pas thuis, ik kan niet wachten!!!

1 voordeel, nu ben ik iig vruchtbaar nadat hij er weer is....

liefs karna

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:13
Hanan

oh lieve karna wat erg balen meid had zo gehoopt en geduimd
meid huil uit als je wilt en volgende ronde mag je beloond worden je verdient echt wat geluk

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:19
nefertiti

Bah Karna, dat is flink balen, maar dat lijkt idd of je een late eisprong hebt gehad. Nog even geduld en je man is weer thuis, dan kunnen jullie hard aan het werk.

Hier al de hele middag rare steekjes in mijn tepels en een rare buikpijn, niet alsof ik ongesteld moet worden, maar net even anders, ik krijg alweer de kriebels.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:05
nicole

Online Status Stuur bericht

Nefertiti, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel succes met wachten, spannend dat je weer andere sympies hebt dan anders. Ik denk aan je.

Karna,oooooohhh wat balen meid. Je had zoveel positieve sympies. Je kunt er dus niks van zeggen. Ik vind het super jammer voor je en ik kan me voorstellen dat de teleurstelling erg groot is, want hoelanger het duurt dat je niet ongi bent, des te meer je hoop krijgt dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn. Hou je taai meid.

Super drukke week gehad. Zo drukop het werk, dat ik er vannacht niet van kon slapen, alles maar blijven malen en zo. Geeft wel afleiding voor alles met mijn vader. Blijft nog even spannend, volgende week de uitslag

Fijn weekend en met veel zon.

gr Nicole

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 21:52
nefertiti

Ik heb een kaarsje branden voor een mooie uitslag Nicole. Verder komen je vruchtbae dagen er weer aan dus aan het werk meid!

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 07:38
nefertiti

Goedemorgen meiden, maar even het topic weer omhoog gehaald want we zakken zo af in de lijst.

Op dag 11 DPO een mooie stijging in mijn temp, kan ook door het lange slapen komen, maar het geeft moed. Verder voel ik me prima.

Nicole, hard aan het werk meid en sterkte voor de komende dagen, ik weet hoe zenuwslopend dat wachten op de uitslag van je vader is. Dikke knuffel voor je!

Karna, bijna weer samen meid, wat zul jij blij zijn als je man er eindelijk weer is.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 06:19
nefertiti

Temp is gedaald hier, niet dramatisch, maar wel genoeg om het vertrouwen kwijt te raken.

Hoe is het met jullie, ik vind het zo eng stil hier

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:40
Hanan

hoi hoi
nefertiti wat ben je toch vroeg wakker steeds ik vind de flesj om 6 uur geven al niet leuk , gelukkig drinkt hij gewoon slapen en word om 9 uur wakker altijd dus dat is wel mooi
wel jammer dat temp gedaald is maar zolang geen bloed is niet veel aan de hand , ik duim voor een wondertje
verder weinig nieuws ,gewoon kids en huishouden enzo niks bezonder dus
duimen voor jullie meiden

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:21
nefertiti

Tsja Hanan, een snurkende man naast je is niet bevorderlijk voor de nachtrust. Ik was om kwart voor 6 wakker en kon niet meer inslapen door het gesnurk, dus ben ik er maar uitgegaan

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:38
Hanan

hahah ik ken dat snurkend man naast je ik schop hubbie ook hele nacht door hoor kan ook niet in slaap vallen , gelukkig slaapt hij altijd na mij dan ben ik allang weg , maar i weet hoe vervelend het kan zijn

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 17:44
nefertiti

Fijn he Hanan, die snurkende mannen.

Ik ben de hele dag al steeds misselijk dus ik kon me niet inhouden en heb een ultra test er tegenaan gegooid,negatief dus!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:29
Hanan

ach wat jammer lieverd , zolang geen bloed kan alle kanten op , al weet ik dat je zelf geen goeie gedachten bij hebt , knuffel

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 08:35
nefertiti

Vandaag ook een giga tempdaling, dus ik zal morgen idd gewoon ongesteld worden, vreemd alleen dat ik nog steeds zo misselijk ben.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >