Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 08:22 linnie1982 ![]() | Cindy, gefeliciteerd meid. Echt super om te horen dat alles goed gaat. Ik blijf duimen voor je dat je een super toffe zwangerschap zult hebben. Groetjes Linda |
| 22/05/2008 @ 11:47 cindy ![]() | Nefertiti...proficiat met je verjaardag! ![]() |
| 22/05/2008 @ 15:22 nefertiti ![]() | Dankjewel Cindy. |
| 23/05/2008 @ 13:13 Hanan ![]() | oh lieve karna wat erg balen meid had zo gehoopt en geduimd meid huil uit als je wilt en volgende ronde mag je beloond worden je verdient echt wat geluk ![]() |
| 23/05/2008 @ 21:52 nefertiti ![]() | Ik heb een kaarsje branden voor een mooie uitslag Nicole. Verder komen je vruchtbae dagen er weer aan dus aan het werk meid! |
| 26/05/2008 @ 06:19 nefertiti ![]() | Temp is gedaald hier, niet dramatisch, maar wel genoeg om het vertrouwen kwijt te raken. Hoe is het met jullie, ik vind het zo eng stil hier |
| 26/05/2008 @ 17:44 nefertiti ![]() | Fijn he Hanan, die snurkende mannen. Ik ben de hele dag al steeds misselijk dus ik kon me niet inhouden en heb een ultra test er tegenaan gegooid,negatief dus! |
| 26/05/2008 @ 20:29 Hanan ![]() | ach wat jammer lieverd , zolang geen bloed kan alle kanten op , al weet ik dat je zelf geen goeie gedachten bij hebt , knuffel ![]() |
| 27/05/2008 @ 08:35 nefertiti ![]() | Vandaag ook een giga tempdaling, dus ik zal morgen idd gewoon ongesteld worden, vreemd alleen dat ik nog steeds zo misselijk ben. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

word echt vrolijk van deze goeie nieuws meid probeer toch te genieten kom echt wel goed ,
voor je vader branden ,dikke knuff

ik hoop dat je met goed nieuws komt
dat een keer per week is echt veel hoor , maar ja ik kan nu niet zomaar gaan stoppen
als hubbie dat word ,word ik hele dag mee gepest haha
had zo gehoopt en geduimd 
ik vind de flesj om 6 uur geven al niet leuk , gelukkig drinkt hij gewoon slapen en word om 9 uur wakker altijd dus dat is wel mooi