Leen, super dat het feestje zo goed verlopen is, fijn hè, met dat mooie weer!
Ella is vandaag 2 jaar geworden, wij hebben gisteren ook een klein feestje gedaan in de tuin. We hadden ijstaarten voorzien omdat we een echte taart niet zagen zitten met zo'n warm weer. Ella vond het super, we hadden een plop-ijstaart voorzien voor haar. Vooral die kaarsjes erop interesseerden haar. Goh wat wordt mijn kleine meid groot!
Vandaag ben ik nog eens naar de gyn geweest, alles is in orde met ons kleine ventje, momenteel weegt hij 1599gr en is 38 cm groot! Helemaal op schema! Doordat ik nu op mijn eten let, ben ik momenteel nog maar 5.5 kg bij tov voor mijn zwangerschap. Dus dat ziet er goed uit, minder werk om erna kwijt te geraken.
Ik heb wel aan de gyn een nieuwe suikertest gevraagd, dus nu vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor de glucose belastingstest, dus elk uur bloed prikken. Gelukkig woon ik maar 10min van het ziekenhuis af, dus tussendoor mag ik naar huis. Zou het niet zien zitten om daar 4u te blijven wachten.
Zondag heb ik voor mijn moederdag van Ella een knutselwerkje gekregen, ze had in de crèche een spiegeltje gemaakt met de tekst op : Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, jij bent de liefste mama van het hele land! ze was er weer enorm fier.En van mijn ventje een grote boeket bloemen + een kleintje uit naam van Ella. Goh ik was weer helemaal ontroerd!
Lcke, fijn è, zo'n reacties op je zwangerschap! Zeker als ze dan zo ontroerd zijn! Mijn schoonmoeder had dat ook, vooral bij mijn eerste zwangerschap, mijn ventje had altijd gezegd dat hij nooit kinderen wou. Dus dacht ze dat ze maar één kleinkind zou hebben (en dat is er dan ééntje met een mentale achterstand)... en nu is haar derde kleinkind al onderweg...