Beste Karli, wat een vervelende situatie dat je mannetje in Guinnee zit, jij hier en dat het daar zo rommelt. Kan me voorstellen dat je een beetje bang bent. Ik duim

voor je dat zijn vlucht doorgaat en dat jullie elkaar snel in de armen kunnen sluiten. Hou je taai meid, het is al bijna zaterdag dus het schiet al aardig op.
Nefertiti, jammer dat het niet gelukt is. Wel goed dat je met de gyn hebt gebeld en super fijn dat je al zo snel terecht kunt. Wat is je vervolgtraject of hebben jullie daar geen afspraken over gemaakt? Ik kan me voorstellen dat je baalt van de duivels, maar misschien geeft het je ook wat rust dat die afspraak er nu staat. Veel voorpret met het uitzoeken van jullie vakantie, dat is idd een mooi afleiding. We hebben zelfs onze wintersport voor begin 2009!!! al geboekt! Ik hoop dat ik dan harstikke zwanger ben, is dan wel zonde van het geld, maar ik heb het er graag voor over.
Cindy, veel plezier in Turkije! Geniet ermaar lekker van samen met je mannetje en het kleintje. Hoe gaat het met je, voel je je ziek of kun je een beetje meer van de zwangerschap genieten?
Hanan, balen meid. Bij ons in de buurt heerst ook griep. Lastig dat je je er niet aan toe kunt geven. Veel beterschap en ik hoop dat je je snel weer beter mag voelen.
Ik heb een mega drukke werkweek gehad, tussendoor wel goed geklust

eisprong cd 15 en cd 12, 14 en 15 liefgedaan, dus daar kan het niet aan liggen. Ook een druk weekend voor de boeg.
Meisjes, ik duim voor mooi zonnig weer en dat al onze wensen mogen uitkomen, wat die wensen ook mogen zijn.
Liefs Nicole