volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/05/2008 @ 13:02 Charlotte | Hoi, Ik ben nu zo'n 6-7 weken zwanger en over 2 weken hebben we een feest en gaan we eten bij de Chinees. Nu vroeg ik me af of er risico's zijn aan het eten van Chinees als je zwanger bent? Iemand die dit weet? Of eten jullie dit gewoon? Je weet natuurlijk niet hoe het allemaal is bereid...of overdrijf ik |
| 01/05/2008 @ 17:29 Ingibjorg ![]() | Ik heb al een aantal keer chinees gegeten. Je moet niet vergeten dat die mensen het zelf ook meestal eten dus het zal echt wel in orde zijn ![]() ![]() Ingibjorg |
| 11/05/2008 @ 13:58 Charlotte | He bedankt voor de antwoorden!! Alleen twijfel ik nog steeds, misschien bel ik de vk nog wel even voor zaterdag (dan hebben we dus een feest waar een chinees buffet wordt bezorgd). Normaal gesproken heb ik nog nooit last gehad van het eten van de chinees. Maar ja mijn fam. weet het nog niet... Van dat opgewarmde eten heb ik idd ook al eens gehoord. Heb er wel zo'n zin in!!! Liefs Charlotte |
| 19/05/2008 @ 18:00 | Hoi, Ik heb gelezen dat het vooral de MSG (een soort artificiële smaakmaker zeg maar)die je moet vermijden... Ik heb er toch wel last van als ik niet zwanger ben, en nu ik zwanger ben laat ik het dus zeker staan! |
| 21/05/2008 @ 09:41 Vé | Ik ga deze avond Japans eten, zo'n restaurant waar voor ons het eten wordt klaar gemaakt. Wat kan ik best laten staan? 't zal ook een test worden of ik mijn zwangerschap nog even geheim kan houden. |
| 21/05/2008 @ 15:23 Poison Ivy | Hoi iedereen, hoe gaat het? Ik wou effe reageren op vorige berichtje: het is niet zo dat je enkel moet oppassen met sushi e.d. als je niet immuun bent voor toxoplasmose!!! Toxoplasmose kan je enkel oplopen door rauw vlees, slecht gewassen groentjes, ... maar nooit door vis of schaaldieren te eten! Het is vooral listeria dat je kan oplopen door rauwe schaaldieren te eten (gekookte schaaldieren kunnen ook geen kwaad). Maar mijn gyneacoloog heeft me gezegd dat listeria bijna niet meer voorkomt, dus de kans is heel klein dat je het oploopt tijdens je zwangerschap. Maar toch, beter beetje té voorzichtig zijn zeker dan... Groetjes |
volgende pagina >

risico eten van de Chinees?