< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
21/05/2008 @ 08:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Cindy, wat geweldig om te horen dat alles goed was!! Weer een stapje verder!! Geniet er van!

Stefanie, verdorrie wat een eigenwijs mannetje zeg! Bij alles wat je voelt hoop je natuurlijk dat ie eindelijk komt! Ik duim voor je!

Wij hebben besloten het geslacht van onze uk bekend te maken aan iedereen, het is zo moeilijk om te zwijgen!

Gister een maxi cosi van mn mams gekregen, ze wist welke we hebben wilde dus dat kwam goed uit
Staat op mn babysite....

Ik ga over een half uurtje richting mn moeder en zusje en dan rijden we naar Zeeland (zo'n 2,5 uur rijden voor mij).
Daar woont mn opa, is al 88 en wil mijn zwangere buik graag zien.
Dus doen we nu dan maar, straks heb ik vast geen zin meer om zo'n eind te rijden...
En wordt ook een gezellig dagje winkelen in Goes!
Hopelijk vind ik er een leuke jas (mijne kunnen allemaal niet meer dicht!) en een bikini (Vrijdagavond zwangerschapszwemmen)!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:32
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
haha eigenwijs is hij zeker :s

mooie maxicose hoor!!! echt super leuk!!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:35
Sam

Goedemorgen,

Cindy wat een geweldig nieuws!

Stefanie ik heb ook soms veel slijmverlies. Bij mij is het ook niet rozig dus wie weet he.

Marije wat fijn voor je opa, hij zal superfier zijn. Geniet van je dagje uit.

Ik ga eens beginnen se. Afwasmachine leegmaken, stofvegen, stofzuigen, boven poetsen, ramen wassen. Zal vandaag mijn tijd wel omkrijgen denk ik. Wie weet helpt het.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 65 weken en 5 dagen zwanger (164.36% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:03
saartje79

hey Marije, leuke maxi cosi. Dat model had ik nog niet gezien. Bij mij ligt er ook wel een verkleinkussen in, maar is toch anders...
Wat betreft dat slijmverlies: zeker dat het geen slijmprop is? Ik had het 's middags, en 's avonds is mijn water gebroken, ook op de uitgerekende dag, dus wie weet...
Zo, mijn mama en papa zijn vandaag vertrokken met de fiets naar Venetië. Zijn gisteren nog even naar ons Linde komen kijken, want ze zal zo fel veranderd zijn tegen dat ze terugkomen(met het vliegtuig op 14/6). Tja, zal ik elke week een foto mailen en dan hopen dat ze af en toe een internetcafé tegen komen zeker... Mijn mama had eigelijk wel wat spijt dat ze gingen. Ze wilt niet te veel missen. En zeker als ze zo klein zijn, dan veranderen ze zo snel he.
Cindy: super goed dat de echo nu al duidelijk was. Nu, hop naar de 12 weken...

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:07
stefanie27

ik zag geen propje was alleen een hele berg slijm, het plonste ook een beetje in de wc pot ik hoorde althans een kleine plons, maar verder niet opgelet, was iig niet bruinig of rozig, was juist dik gelig, nooit gehad eerder, wel slijm maar niet in deze mate en hoeveelheid
dus zullen zien he het is nog rustig dus we zien het wel

ben wel druk aan schoonmaken net heel het huis gestofzuigd, nu zo maar ff de tafel opruimen, wasmachine leeghalen en vaatwasser uitruimen
zo blijven we wel bezig vandaag

maar hoop dat het vandaag gaat beginnen maar ja kan zo paar dagen overheen gaan.
morgenaaf consult vk zal eens vragen wat het kan zijn als het niet begonnen is

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:38

mooie maxicosi marije

volgens mij is dat wel je slijmprop gewees stefanie. Spannend hoor!!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:59
stefanie27

denk je? onder slijmprop versta ik echt letterlijk een prop :s
ach we zien wel

tis wel weer lekker weer vandaag, voor degene met kleintje misschien wandelweer?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:24

hej meiden vanaf wanneer kun je gebruik gaan maken van de buggy?
Sven ligt nog wel in de kinderwagen maar die wordt echt al steeds kleiner, als hij een beetje te druk is ligt hij zo met zijn hoofd tegen de rand aan. En omdat ik merk dat hij steeds meer om zich heen gaat kijken zat ik te denken of ik misschien niet al gebruik moest gaan maken van de buggy. Ik heb zo'n drie in 1 kinderwagen. Er zit een soort ligstand op de buggy. Of is dat nog veel te vroeg?

[Laatst gewijzigd door tattoo - 21/05/2008 @ 10:35] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:52
stefanie27

tattoo, en de maxicose? kan je die er niet opzetten? Ik dacht dat een buggy pas vanaf maand of 7 kon, althans zoiets begreep ik toen wij onze wagen kochten.

Misschien de maxicose een optie?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:08

de maxicosi is voor langere ritten niet goed voor zijn rug is mij vertelt door de kinderarts

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:12
linnie1982

Stefanie, je maakt het wel weer spannend hoor zo.

Tattoo, Als je buggy een ligstand heeft dan kan het wel.
Je moet Sven nog niet laten zitten, dat belast nog te veel de rug.
Ik had het geluk dat mijn zoontje echt super klein was, en lang bleef. Als ik wou dan kon hij wel tot 8 a 9 maand in de wagenbak liggen. Alleen vond ik de buggy toch iets stoerder. Zo leek hij weer wat groter. Maar ik had hem ook op ligstand. En moet eventueel voetenzak kan hij er ook niet vandoor glijden.

Saarje, je ouders gaan op de fiets naar venetie? En van waar vertrekken ze dan? Lijkt me best een stuk fietsen. Pfff, word al moe bij de gedachte. Hahaha.

Hier alles super. Vandaag weer verder met de zindelijkheidstraining.
Heeft tot nu toe 1 ongelukje gehad. Was ik even te druk bezig, en zei iets te laat dat hij op potje moest. Hij gaf wel aan om te plassen, maar op dat moment deed hij het ook.
Maar voor de rest gaat het super. Ben zooo trots op hem.

Net even lekker beneden alles gepoetst. Wil het nu echt meer gaan bijhouden. Mijn humeur is dan zo goed. Maar zodra er maar ergens troep ligt, dan ben ik meteen wat chagerijniger. Dus schoonhouden hier.

Nou ja, verder geen nieuws.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:27
Sam

Stefanie dat is echt wel je slijmprop geweest hoor. Bij mij was het zoveel niet. Ik hoop voor je dat het nu vlug gaat beginnen.

Linnie zalig he als je huis proper is. Heb net boven alles gepoetst met ramen en al en straks ga ik beneden de ramen doen. Beneden stofvegen en stofzuigen doe ik elke dag anders ben ik ook slecht gezind. Haha wij vrouwen zitten toch gek in elkaar he. Wat goed van je zoontje. Ja je moet soms rap zijn. Dat was hier in het begin ook, als hij het zei was het meestzl al te laat. Nu gaat hij zelf naar zijn potje of wat hij nog liever doet is buiten tegen de boompjes. Een echte vent he

Saartje helemaal naar Venetië? Jeetje wat een moedige mensen, word al benauwd als ik eraan denk.

Tattoo zou Sven toch ook nog niet in de buggy zetten hoor, maar de maxi cosi kan dan ook weer niet voor zolang. Misschien als de buggy volledig plat kan met een dekentje erin zodat hij lekker plat kan liggen? Tis soms moeilijk he.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 65 weken en 5 dagen zwanger (164.36% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:30

ja ik denk idd dat ik nog even wacht met de buggy. Heb net even met mijn schoonzusje gepraat, van haar heb ik die kinderwagen/buggy overgenomen. Zij deed haar zoontje vanaf ongeveer 3,5 maand erin, ook hij was toen uit de kinderwagenbak gegroeid.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:18
saartje79

hey tattoo, ik denk ook dat ik vanaf de zomervakantie de draagmand ga opbergen. Gewoon de buggy goed plat, want nu is ze al niet echt meer tevreden in de draagmand. Overdag slaapt ze er wel in, maar de kap mag al niet meer omhoog, vindt ze niet leuk. En ze was vorige week ook al 61cm, dus denk ook dat ze er niet lang in zal kunnen.
Ik heb geen maxi cosi-adapter voor de buggy, is niet goed om lang in te zitten. Heb het op een ander topic ook al gezegd: mijn kinesiste heeft een lezing gedaan over maxi cosi babies, die hun spieren en ontwikkeling worden wat tegengehouden als ze constant in de maxi cosi zitten. Ik doe het in elk geval niet, alleen soms even snel in de winkel, en als ik de buggy niet wil meesleuren naar de markt, of stad ofzo, dan doe ik de draagdoek mee.
Mijn ouders vertrekken vanuit Leuven naar Venetie. Vorig jaar zijn ze naar Lourdes gefietst. Dus toch wel 1000km... Tja, gepensioneerden he (zijn wel nog maar 57j).
Stefanie, al nieuws? klinkt inderdaad wel zoals bij mij die slijmprop hoor...

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:13
Lotte79

Zou Stefanie aan het bevallen zijn? De laatste dagen was ze hier constant terug te vinden en nu al niet meer sedert deze voormiddag... Volgens mij komt er weer een baby bij...

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:22
stefanie27

nee helaas, steef heeft heerlijk 2 uurtjes op de bank geslapen, was daarvoor even met mannetje de stad in geweest. was het maar waar

vraag me ook af of slijmprop was maar als jullie denken dat het een kans zou kunnen zijn, alleen maar goed, alleen dan kan het echt werk nog wel ff op zich laten wachten.

:( helaas nog niets voelbaars baal baal

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:24

ja idd stefanie dat kan nog wel even duren. Ik snap helemaal hoe jij je voelt. Alleen heb jij het geluk dat jij nog redelijk actief kunt zijn. Ik kon de laatste week alleen nog maar op de bank zitten. Dat was toen helemaal frustrerend, maar het neemt niet weg dat het voor je gevoel een eeuwigheid duurt. Ik denk aan je.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:30
linnie1982

Nou laten we het hopen dat er weer een baby bij komt. Werd wel weer eens tijd.
En dan sam nog even? En dan is het een tijdje rustig.

Lotte hoe voel jij je nu? Nog last van kwaaltjes gehad?

Ik merk de laatste dagen dat ik sneller vol zit, en als ik iets te veel heb gegeten, het idee heb dat het er weer uit moet.
Vanochtend voor het eerst overgegeven. En dan na een paar hapjes brood.
Hoop dat het daar bij blijft.

Nou ja. Ik zal weer even wat doen hier!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:59
stefanie27

tattoo was ook eerder een opleving vandaag hoor, hoewel je had me niet moeten zien lopen, dat ging niet zo vlot meer maar van dat alleen maar aan huis gekluisterd zitten word ik ook gek van.

Linnie wordt idd tijd dat er een baby geboren wordt, maar ja wie weet is sam eerder dan mij kan maar zo, het slijmverlies zegt helaas niet dat het binnen paar uur gaat beginnen, hoop van wel natuurlijk. Morgen maar ff de verloskundige vragen, moet er savonds heen ook zo'n fijne tijd 19.00 uur :s afijn....misschien wil ze wel gaan voelen om te zien, ach we zien het wel.
ik ga maar weer ff bij mannetje kijken heeft de mario wii kart gekocht vandaag en helemaal verslaafd haha, moet zeggen best grappig om te doen.

oja marije, hoe was het bij je opa? hij vond het zeker wel erg leuk je buik! en nog geslaagd met shoppen??

fijne avond allemaal

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:11
stefanie27

ben ik weer zijn jullie me al zat? haha

en jahoor net weer een grote dikke klodder slijm, wel wittig/gelig nu, maar heel raar voelde ook vreemd aan haha, ach ja zou het?
ik val jullie wel erg lastig he vandaag met dit gezeur, maar sorry heb niet zoveel beters te doen....
afijn zal proberen vanaaf niet meer hier te komen.

Linnie, beetje balen dat je hebt gespuugd, hopelijk was het maar eenmalig voor je.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >