< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » Dubbele posts

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/05/2008 @ 11:33
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Steve

Even een vraagje... Zou jij iets kunnen doen waardoor dubbele posts vermeden kunnen worden? De laatste tijd gebeurt het me erg veel dat ik per ongeluk twee, drie keer hetzelfde berichtje plaats. Nadat ik op verzenden druk, krijg ik de (foutieve) indruk dat er niets gebeurt, waardoor ik - ongeduldig als ik ben - nog eens druk, met als gevolg dan verschillende keren hetzelfde berichtje...

Ik weet dat het mijn fout is (geduld is een mooie deugd, ik weet het), maar ik merk dat ook anderen vrij vaak hetzelfde voor hebben. Dus mocht je op de een of andere manier de boel kunnen blokkeren nadat je op verzenden drukt, zou ik je heeeeeeel dankbaar zijn

Ann

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:05

Online Status Bekijk profiel
Het feit dat het tegenwoordig ietwat langer duurt om een reactie te plaatsen heeft te maken met de wijzigingen die ik aangebracht heb om het probleem van deze topic op te lossen. Maar ik kan waarschijnlijk wel een kleine aanpassing maken die de Verzenden-knop uitzet als je verzoek ontvangen is. Bedankt voor het melden, ik ga het bekijken.

-S.
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:17
Ann

Ja, dat vreesde ik al... Ik had op dat topic ook gereageerd dat ik ook al zoiets had meegemaakt. Maar sinds die aanpassing heb ik precies meer dubbele posts... Bedankt om het alvast eens te bekijken!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:35

Zo, hopelijk maken de aanpassingen het nu al ietwat moeilijker om nog dubbel te posten. Je ziet nu tenminste dat er "gewerkt wordt" he

-S.
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:41
Ann

Dank u!!!! Ik ga het subiet eens testen zie!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:41
Ann

Perfect

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:17

Blij te horen dat het naar je zin is, denk dat dat voor de rest ook wel zo zal zijn.
Moet zeggen, je maakt je minder druk over dat er iets fout gaat of niet als je zo'n venstertje ziet dat je vertelt om effe te wachten

-S.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:44

Het viel mij ook ineens op, dat venstertje!

Vind het super hoor, geen zorgen meer over of het goed zal gaan haha!

Keep up the good work!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]