< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » hormonenspiraalje en veel pijn in de onderbuik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
hormonenspiraalje en veel pijn in de onderbuik
07/05/2008 @ 15:27
Sofieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey
ik heb 28 april mijn spiraaltje laten steken
en ik heb sinds dien elke dag gevige pijn in mijn buik
waardoor ik in de nacht wakker word
vandaag 7 mei is dit wel al beter

weet iemand wat dit zou kunnen zijn
of kan mij iemand daar raad in geven ?

kan ik nu zwanger worden groetjes

sofie

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:10
sophie A.

hey,

Toen ik mijn hormoonspiraal had,had ik ook hevige buikpijn...krampen precies, laag in de buik.
Ik ben dan op controle geweest en mijn eierstokken zaten vol cysten.
Ik kan er dus niet tegen ,tegen een hormoonspiraal. Ik heb ze welgeteld 3 maand gehad.

Best even laten controleren bij je gyn!

Liefs sophie

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:55
verooke

Online Status
hey,

ik heb na de geboorte van ons dochter een koperspiraal laten steken en bij mij net hetzelfde altijd maar pijn in mijn onderbuik, precies hevige menstruatie, ik heb hem dan na een tijd ook laten verwijderen en de last was meteen verdwenen...

nu, na de geboorte van ons zoontje ben ik aan het twijfelen welk anticonceptiemiddel ik zou gaan gebruiken. iemand tips?

groetjes verooke

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:17
Mickey Muis

Ik had veel pijn bij het plaatsen en dat heeft weken geduurd. Daarna bleef de last in mijn rug duren. Ik heb hem na 2 jaar ook laten weghalen en mijn ruglast is veel minder. Maar ik weet niet of dat door het verwijderen komt of door de hormonen, want ik was nog geen maand na het verwijderen natuurlijk weer zwanger

Wat anticonceptie betreft, ik heb gezegd dat ik nooit meer die hormonenrommel of andere rommel in mijn lijf wil hebben. Mijn man zal een knipje laten doen, dat is volgens de gyn een ingreep van een paar minuten. Als we dat niet doen hebben we zeker elk jaar een kindje bij!

[Laatst gewijzigd door Mickey Muis - 21/05/2008 @ 14:19] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]