[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 14:31 Lieveke83 | Na mijn 1ste zwangerschap kreeg ik de minipil. Maar ik bleef ongesteld zal ik zeggen. Die pil was niet straf genoeg voor mij. Ik heb ook veel last van migraine tijden de pilvrije week. Teveel eigelijk. Elke maand een dag of 3 met misselijkheid en alles. Nu moet ik weer iets kiezen om niet zwanger te geraken Zou het kunnen dat cerazette nu wel straf genoeg is voor mij? Of blijft dat altijd hetzelfde. Ik was er voor de rest wel tevreden van. De migraine was minder na een tijdje, maar ik bleef dus bloedverlies hebben.Ik weet wel dat ik het best is aan de gyn vraag. maar ik moet pas binnen 4 weken gaan en ik zou tegen dan graag iets beslist hebben ![]() liefs |
| 24/05/2008 @ 22:25 | Hallo, Ik had ook hetzelfde probleem met cerazette namelijk dat ik steeds bloedverlies had om de 4-5 dagen. Het vreemde is dat ik cerazette een jaar of 3-4 genomen heb zonder problemen. Toen ben ik zwanger geworden en na de zwangerschap werkte cerazette opeens niet meer zoals voorheen. Ik heb wat zitten uitproberen, maar ben dan vrij snel weer gestopt met anticonceptie voor een tweede zwangerschap. Na deze zwangerschap weer hetzelfde probleem. Dan heb ik even een spiraal gehad, maar dit is al na een paar maanden verwijderd. ze dachten op spoed waar ik binnen kwam met hevige buikpijnen dat ik een onsteking van de baarmoeder had gekregen door het spiraal. Bleek achteraf absoluut niet het geval te zijn. Vanaf toen neem ik een pil die dezelfde werking heeft als cerazetten (dus ook op basis van 1 hormoon ), maar net iets straffer is namelijk luteny. Sindsdien geen last meer van tussentijdse bloedigen. Misschien ook voor jou het proberen waard. Groetjes Ellen |
| 07/06/2008 @ 20:50 ratje ![]() | Lieveke, Cerazette heeft toch geen pilvrije week? Die neem je toch gewoon door zonder stoppen? |
| 08/06/2008 @ 09:03 Lieveke83 | Ja dat weet ik. Ik bedoelde de pillen die ik ervoor nam ![]() Klein misverstandje |
[Reageer]

cerazette
Zou het kunnen dat cerazette nu wel straf genoeg is voor mij? Of blijft dat altijd hetzelfde. Ik was er voor de rest wel tevreden van. De migraine was minder na een tijdje, maar ik bleef dus bloedverlies hebben.