< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Menstruatiepijn begin zwangerschap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
Menstruatiepijn begin zwangerschap
21/05/2008 @ 11:48

Online Status Bekijk profiel
Hallo iedereen,
Ben hier nieuw op het forum en wordt voor de eerste keer mama. Sinds vorige week vrijdag weet ik dat ik zwanger ben, ben nu 4 weken en een paar dagen ver.(uitgerekend voor 20 januari 2009). Ik heb al een hele poos last van pijnen, die lijken op menstruatiepijnen. Niet constant, soms overdag, soms s'nachts. Allen deze nacht ben ik er echt van wakker geworden, dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Gelukkig geen bloedverlies. Volgens mijn dokter zou dit normaal zijn, maar ik maak me toch wel ongerust, aangezien ik 10 jaar geleden al eens een miskraam heb gehad. Komt iemand dit bekend voor?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:43
gemini80

Hoi,

Die menstruatiepijnen komen omdat je baarmoeder groeit.
Het is heel normaal.
Het heeft bij mij tot ong 8 weken geduurt.
Ik zou je niet te veel ongerust maken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:50

Online Status
ja het hoort erbij probeer er niet te veel bij stil te staan en geniet gewoon lekker van je zwangerschap

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 05:52
Dayita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik zou je inderdaad niet teveel zorgen maken, dat is bij de innesteling volkomen normaal. Bij mij heeft die pijn aangehouden tot 11 weken en in het begin van de zwangerschap was die pijn zelfs heviger dan menstruatiepijn.

Als je je er toch niet goed bij voelt soms, probeer dan even te rusten en dan betert het meestal wel.

Verder wens ik je een dikke proficiat met je zwangerschap en veel geluk gewenst!

Tammy

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 07:31

Bedankt dames voor jullie reacties, zo voel ik me toch wat meer gerust gesteld. Maar ik zal dat pas echt zijn als we al wat verder gevordert zijn. ik vind het geen voordeel om het al zo vroeg te weten dat ik zwanger ben (ben wel blij natuurlijk. 10 jaar geleden wist ik het ook zo vroeg door omstandigheden en is het misgelopen, maar de omstandigheden waren dan heel anders ook (mijn man had kanker en chemo gekregen en zijn zaad zal nog niet goed op peil teug geweest zijn, alhoewel volgens de oncoloog wel). Ik heb nu 10 jaar moeten wachten (man overleden)en heb nu terug een goeie partner en ben in de wolken nu ik zwanger ben. Maar ben toch extra voorzichtig.
Groetjes en een hele dikke proficiat aan alle toekomstige mama's.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]