Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 21:32 Erika ![]() | ff een egoberichtje: ons Myrthe heeft daarnet voor ze ging slapen spontaan pipi op haar potje gedaan! Ben zo fier! en zijzelf ook! hoe moeten we dat nu het beste voortdoen? |
| 20/05/2008 @ 19:41 L. ![]() | amaai al die flinke potjeshangers k zal er dan toch ook nog eens mijn werk van moeten maken hier wilt het voor geen meter vlotten! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Dan ben je inderdaad zo fier!! Gisteren nog eens geprobeerd, maar op het potje kwam niks en toen hij rechtstond, deed hij pipi op de grond
Och ja, zal nog wel dikwijls gebeuren. In de zomer ga ik hem gewoon in een onderbroekje laten rondlopen thuis denk ik en hem regelmatig op het potje zetten.
hebben we toch echt alle dagen opvang nodig. Ik ga vandaag nu eens bellen naar de creche waar hij nu zit en een afspraak maken voor een gesprek. Misschien dat ik me daarna weer geruster voel.

zal nogal blij zijn ermee! grappig dat hij nu zo een eigen willetje krijgt, soms vast ook wel vervelend maar ik moet me ook altijd proberen in t houden van te lachten als Laurine iets 'uitsteekt'

Ik hoop echt voor jou dat het niet zover komt dat je insuline moet gaan spuiten en dat eens Daan geboren is, alles weer normaal wordt. Veel sterkte met je dieet!!

terecht in het hiernamaals