< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Bassevelde en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit Bassevelde en omstreken
14/05/2008 @ 10:30
Patje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gmorgeu
terug van de gyne... moet maandag 2juni binnen voor een preventieve ingreep
ze zullen de viruscellen op mijn baarmoederhals wegnemen
omdat ze een wiek en blaassonde moeten steken (is gelukkig onder volledige verdoving) zal ik een nachtje moeten blijven
de rest van de week moet ik thuisblijven natuurlijk en rusten

de gyne kon mij echter niet verzekeren dat t volledig weg zou zijn maar heeft er goede hoop in dat mijn lichaam de rest zal doen
daarna elke 3mnd op controle en van zodra ik een negatieve test heb moet ik dan het vaccin laten zetten zodat ik toch beter beschermd ben
(want blijkbaar blijf je er dan wel gevoelig voor)

vrees dat t pijnlijk zal worden maar allez heb er wel goed oog in... hopelijk ben ik er dan vanaf hé
alleen om t praktisch met de kindjes te regelen enzo zal nog effe puzzelen worden vrees ik

nathalie, nee phebe vertelt echt niks over school
als ik vraag met wie ze gespeeld heeft zegt ze 'euhm met juf annie'
deze morgen voor t eerst niet geweend maar ze zei wel constant 'mama komt mij straks halen hé, ik moet niet wenen want mama komt straks terug'

anouk, ken niet zoveel van die medische mallemolen maar hopelijk ben je er goed mee geholpen!
ik heb ook wel effe die bolletjes moeten opsteken bij onze warre omdat het niet goed ingenesteld zat dus blijkbaar komt dat wel meer voor...
veel succes

tot later,
Pat

[Laatst gewijzigd door Patje - 14/05/2008 @ 10:36] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:57

Hey Patje,

Zal wel schrikken geweest zijn. Maar gelukkig is het maar een kleine ingreep he. Een wiek, daar weet ik niets van, maar een blaassonde heb ik bij de keizersnede ook gehad, en dat deed echt geen pijn. Ik heb daar erg weinig last van gehad.

Wat de opvang betreft, ge weet dat ge altijd op mij beroep moogt doen he.
In de week dat ge thuis zijt wil ik Phebe ook altijd oppikken en afzetten. Ik moet er toch zo goed als passeren.
Ge laat het maar weten he.

Voor de rest vertelt Arne ook niet zo veel hoor. Als ik vraag wat hij gedaan heeft zegt hij: veel gespeeld. En als ik dan vraag waarmee zegt hij altijd: met de auto's.

Wat vond je van het moederdaggeschenkje? Leuk he!! Heeft Phebe haar versje opgezegd? Arne wou niet. Maar hij zat eens op de wc en dan was hij het aan het opzeggen. Als ik dan liet merken dat ik het gehoord had, dan stopte hij direct.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:05
Patje

hey, ja ons moederdaggeschenkje was super
twas de eerste keer dat ze iets gemaakt had, bij de OM deden ze dat niet

phebe was de vorige weken wel hele tijd aan t zeggen van 'hiep hiep hoeraaaa' maar ik dacht dat t was omdat er n kindje verjaart was het gedichtje kende ze voor de rest niet maar ze was enorm fier dat ze de cadeau'tjes aan mij mocht geven
die kusjes hadden ze met lippestift mogen doen, dus dat was haar favoriet

mercikes, ik laat missch wel iets weken voor die week
decleer zei dat de ingreep niet veel inhoudt maar omdat t zacht weefsel is, blijft t lang bloeden dus zal wel pijnlijk zijn dan...

grtz,
Pat

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:09

Grrr, komt Arne toch wel weer thuis met krabben in zijn nek zeker...
Ik heb de juf deze middag niet kunnen aanspreken, maar ik ga het morgen zeker doen hoor. Dat kan toch niet meer zijn he.
Volgens Arne terug van Nathan, maar ik weet natuurlijk niet of dat wel klopt.
Arne loopt hier al heel de namiddag rond van Nathan mag dat niet doen, en Nathan is stout, en de juf zal zeker wel boos zijn....
Straks wil hij hierdoor niet meer naar school, en het gaat nu zo goed.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:46
Patje

en nathalie, de juf kunnen spreken?
raar hé die krabben...

hier niet veel nieuws,
tot later,
Pat

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:11

Ja, blijkbaar is het inderdaad van Nathan. Das dat negertje van blijleven. Volgens de juf wil Nathan te lief zijn. Arne constant vastpakken en zo. Arne vindt dat niet leuk en gaat dan weg, of draait hem om, en dan wordt Nathan dus kwaad.
Ze ging het wat extra in het oog houden.
Maar vanmiddag ging ik hem halen en nu had hij een krab in zijn gezicht.
Juf kwam bij mij en zei dat ze het bijna niet durfde zeggen, maar dat het terug van Nathan was. Ze had het zien gebeuren, maar was te laat. Arne had echt niets verkeerd gedaan.
Nathan was dan blijkbaar gestraft geweest.
Ik hoop echt dat dat niet blijft duren hoor, want leuk is anders.

Voor de rest ook hier weinig nieuws.

Hoe was het met Phebe vanmorgen? Arne zei dat Phebe een beetje verdrietig was en dat hij haar een kusje gegeven had. "Maar ze was nog altijd verdrietig he mama" zei hij. Hij heeft er blijkbaar mee te doen.

Oh ja, ik heb wat nieuwe foto's op mijn profiel gezet.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:07
Patje

hey,

alles goed met arne? phebe zei dat arne niet op school was omdat hij zn voetje pijn gedaan had...
nu ja, ze heeft de laatste tijd wel veel fantasie, dus kweet niet of t echt waar is

gevraagd aan phebe hoe t zit met nathan en zei vertelde dat hij in de hoek moest staan want "op school moeten de kindjes braaf zijn" hopelijk let de juf er wat beter op hé
phebe had ook wat scharten op haar hoofd en zij zei dat t van louise-marie was maar daarna begon ze over afpakken en in de hoek staan ze maakt er soms wat van hoor!

deze middag gaan we met de kindjes ns naar puyenbroeck hopelijk blijft t effe droog en zonnig!!!

tot later,
Pat en schatjes in dromeland

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:13

Hey Patje,

Arne was vrijdag inderdaad niet op school. Hij had een hele zware verkoudheid en ik heb hem een dagje thuis gehouden en ben ermee naar de dokter geweest. Maar het is al veel beter en hij is al terug naar school.

Ik heb vanmorgen tegen Arne gezegd dat als Nathan hem terug pijn doet, dat hij hem dan een schop mag geven.
Niet echt opvoedkundig zoiets, maar hij moet zich maar verdedigen.

Komt Phebe morgen spelen? Arne kijkt er al naar uit hoor. Hij vraagt altijd: "mag phebeke bij Arne spelen?".

Anouk, hoe gaat het met je? Wanneer is je NOD? En hoe voel je je?

Groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:32
Patje

gmorgeu
haha, begrijp t wel hoor nathalie...
pascal zegt dat ook altijd tegen de kindjes dat ze maar moeten terugslaan ze moeten zich zeker niet laten doen

ja als t voor jullie goed is, mag phebe gerust mee met arne

phebe was deze morgen super content, toch leuk hé dan
het hele ochtendritueel gaat dan veel vlotter

ga vlug nog beteke werken,
nog niet veel werk verzet,
Pat

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:52
a

Hey hier ben ik

Nathalie , groot gelijk hoor dat je je zoontje de raad geeft om terug te schoppen. Kinderen kunnen toch gemeen zijn he tegen elkaar ??

PAtje , oei dat is minder dat je een operatie moet ondergaan . Maar als je er hier mee vanaf bent ...

Hier verder weinig nieuws .. weer aan het afwachten tot NOD . Mijn NOD valt samen met mijn uitgerekende datum 28/05 pfff... niet leuk ! Heb voor deze maand weer niet veel hoop Gelukkig mag ik terug op controle en krijg ik weer een cyclusopvolging ... pfff... moedeloos word ik ervan !

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:49

Hey,

Hier ben ik nog eens.

Anouk, zal wel een moeilijke tijd voor je zijn he. Hopelijk krijg je een positieve test op je NOD. Dat zou de pijn waarschijnlijk al een beetje verlichten. Al zal het zowiezo moeilijk zijn natuurlijk.
Je mag hier altijd eens je hart komen luchtene he.
In ieder geval duim ik heel hard voor jullie.
En nog bedankt voor de offerte he. We gaan het eens bekijken.

Arne kwam vandaag terug uit de klas met een kring op zijn voorhoofd. Heel duidelijk een beet. De juf (juf kim op vrijdag) had niets gezien zei ze. Arne had blijkbaar ook niet geweend ofzo. Ze zei dat hij zich goed geamuseerd had met de blokken en dat het waarshijnlijk van een blok was. Niet dus.
Volgens Arne is het terug van Nathan. Hij vertelde ook een verhaal dat Nathan zijn broek had afgedaan... Ik weet echt niet wat er allemaal aan de hand is , maar ik vind het allesbehalve leuk. Heel zijn gezicht staat vol met krabben, beten, schrammen,....

Patje, twas terug grote liefde zulle vanmiddag. Phebe kwam nog eens heel lief salu zeggen, en ook Warre was aan het zwaaien. Echt schattig.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:28
Kim

Dag meiden,

hier nog eentje uit bassevelde! Ook nog niet zo lang zenne, we wonen hier nu 2 jaar. Ik kom van Ertvelde, mijn ventje van Sleidinge; we hebben eerst gehuurd in Assenede voor 4 jaar en hebben nu ons eigen huisje in bassevelde. Vorig jaar is ons eerste kleintje geboren, en er is er al een tweede onderweg! - moet hier vruchtbare grond zijn -
Nu ga ik eerst es lezen wat jullie hier allemaal al geschreven hebben

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:02
a

Kim , join the club
Jammer genoeg telt die vruchtbare grond neit voor mij

Ooh Nathalie , wat beu zeg van Nathan .
Heb je hem zelf (Nathan) al eens aangesproken ?
Bijten , krabben , broek afdoen .. zou er ook niet mee kunnen lachen .
ER heeft ooit een kindje de broek afgetrokken bij de oudste van mijn zus en mijn zus zag dat . Uit reflex trok zij ook aan zijn broek (het was nl ook niet de 1ste keer) .. hij heeft het NOOIT meer gedaan ! Maar tegenwoordig zijn sommigen kinderen fel en niet meer bang .

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:05
a

Kim heb net je profiel gelezen . Het is ook niet van een leien dak gegaan . Blijkbaar heeft voor jou de grond van Bassevelde veel vruchtbaarheid gebracht
Waar in Bassevelde woon je ergenst ?

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:48
Kim

Dag Anouk,
wij wonen nu in de kloosterlandstraat. Het oude stuk is verlengd met een nieuwe "ecologische" woonwijk, en daar hebben we ons huisje neergepoot
Eingenlijk nooit gedacht dat ik in bassevelde ging komen wonen - da boeredorp
maar we wonen hier wel graag, lekker rustig... Beetje té rustig van de winkels, maar dat nemen we er dan wel bij.

En ja hoor, ik geloof in de vruchtbare grond, dus geef de moed zeker niet op!!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:25
a

Ik woon in de Assenedestraat . Schuin tegenover het klooster .
Had ook nooit verwacht om in Bassevelde te gaan wonen , maar ook mij bevalt het hier prima . Ik kom oorspronkelijk van Sas van Gent .
Mijn moeder is wel van Bassevelde dus ik had hier wel al een wortel liggen
Succes met je zwangerschap !

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 06:54
Kim

Dat is niet ver van de deur!
Brr, vroeg wakker.. Nora heeft me deze nacht een paar keer uit bed gehaald, en nu was ze er terug om 6u. 'k Hoor de papa nog snurken boven, dus die heeft er deugd van!
Alles goed anders met je Anouk? Ik heb gelezen dat je gestart bent met Clomid? Is er iets van gekomen?

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 08:36

Goeiemorgen,

Kim, welkom hier en proficiat met je 2 wondertjes. Want dat is het bij jullie wel he als ik jullie profiel lees.

Anouk, misschien moet je efkes bij Kim intrekken, lijkt daar echt wel goeie grond.

Ik had ook nooit gedacht dat ik in Bassevelde zou komen wonen. Maar toen ik mijn ventje leerde kennnen had hij hier juist een huisje gekocht, dus...

Kloosterlandstraat,... waar is dat?
Wij wonen in de Vent.

Anouk, gisteren heb ik Nathan aangesproken. Ik zeg: "is dat hier van jou? Dat is echt niet flink hoor, gij zijt een stoute jongen". Die kijkt zo naar mij en begint te lachen. Ik had goesting voor hem door mekaar te schudden.

Hier ook al een paar slapeloze nachten achter de rug. Lore heeft sinds donderdagavond hoge koorts. Gisteren naar de kinderarts geweest, maar die kon niets vinden. Dus urinestaal binnengeleverd en straks mag ik bellen voor de resultaten. Gisteren wel al een verpleegster aan de lijn gehad, en volgens haar zag het er vrij normaal uit. Dus nog effe afwachten.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:40
a

Ooh Nathalie die kleine haalt het bloed van onder je nagels ! wat erg zeg ! Zo uilachen in je gezicht. Dat bedoelde ik met dat de kinderen tegenwoordig niet meer bang zijn van een boos woord van een vreemde . Natuurlijk moet er niet onderschat worden wat die kinderen meemaken voordat ze in Blij leven terecht komen maar het moet NIET tenkoste gaan van je eigen kind he ? Hoe erg het misschien ook voor Nathan is ? Poehé hoe moet je dit op de juiste manier aanpakken ? Denk dat de juffrouw er echt wel beter moet op gaan letten.

Kim , hihi heb je toevallig nog een kamertje over bij jullie Vond het opzich wel een goed idee van Nathalie hihi
Vruchtbaar is jullie grond zeker !
We wonen inderdaad niet ver van elkaar . Allemaal niet trouwens .
Ik slik inderdaad Clomid . Het is mijn tweede maand nu . De 1ste maand was ik erg ziek niet door Clomid maar was wat grieperige en enorm verkouden . Alles zat vast . Die ronde beschouw ik als een verloren ronde .
De Clomid is omdat tijdens controle die maand mijn eitje nogal traag groeide. Opzich kan het zonder Clomid . Dat is al bewezen en heb van mezelf een eisprong maar een beetje extra hulp heb ik met beide handen aangepakt.
Deze maand zal terug niks weer geen symptomen . Bij mijn 1ste zwangerschap (dat een miskraam is geworden) had ik enorm veel en heel vroeg symptomen ..
Maar goed .. we gaan gewoon door .....

Fijn weekend iedereen !!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 10:16

Anouk, dat je geen symptomen hebt hoeft niets te betekenen hoor. Bij Arne had ik alle symptomen die je je maar kan indenken.
Bij Lore voelde ik niets op voorhand. De dag voor mijn NOD begon ik gespannen borsten te krijgen en dat was het. Ik heb tot 8w nergens last van gehad. Toen een beetje misselijk en lage bloeddruk. Maar dus compleet anders dan bij Arne.

Dus de hoop nog niet opgeven.

Ja en Nathan, de vrijdag is het een andere juf, en die was blijkbaar niet op de hoogte .
Verder was het deze week wel vrij goed gegaan, dus we wachten nog even af. Volgens mijn ventje voeden we Arne veel te welgemanierd op. Hij zegt dat we hem dringend wat slechte manieren moeten leren.
Ik denk ook dat wij er zelf veel meer last van hebben dan Arne zelf. Hij zegt wel dat Nathan een stoute jongen is, maar meer zegt hij er niet over.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >